hirdetés
2010-04-06 13:49:20 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

A nagy túraenduró vonal nagyon népszerű, a BMW-nek lassan fel kell kötnie a gatyát.

hirdetés
Hogy a BMW R 1200 GS-nek nincs ellenfele? Csak idén két vetélytárs bukkant fel, a Ducati Multistrada és a Yamaha XT1200Z Ténéré, hogy harcba szálljon a bajorok tereplegendájával. A hírek szerint gigaenduró hullámot az Aprilia is meg szeretné lovagolni, és újra gyártaná a réges rég eltűnt Tuarget, méghozzá mindjárt két változatban is.



A kisebbik a Shiver 750 köbcentiméteres, V2-es blokkján alapulna, acélcső vázzal és 21”-os első kerekekkel. A még prototípus szinten sem álló motor súlyát 200 kg alá ígérik.

Az 1200-es változatot már most sem terepmotorként emlegetik. Sokkal inkább hosszú távú túramotornak szánják, és az is biztos, hogy ha valóban elkészül, akkor 19”-os első kerékkel szerelik majd.

Az ígértek szerint a 2010-es milánói EICMA kiállításon már megtekinthetőek lesznek a motorok, és jövőre talán a kereskedésekben várnak a BMW-től elcsábított vásárlókra.

Címkék:  aprilia , tuareg , koncepció




2010-04-08 21:29:47

hát igen a kicsik között lenne keresni valója régen is nagyon mutatós volt a kicsi 125-ös

2010-04-08 10:03:15

Jajjjnavégre!Legszebb élményeim egy régi tuareghez fűződnek,és ahogy az apriliát ismerem,biztos gyönyörű és ütős lesz.QAztán meg jöhetne hozzá a 450es,meg a 125ös is,higy kerek legyen a család

2010-04-07 20:19:29

Már, hogy ne állna jól...én a lelkem mélyén endurós vagyok, csak motorvásárlásnál nem az lett belőle

2010-04-07 11:57:08

nem álna ez jól neked FeR1

2010-04-07 11:10:26

Hogy aztán leharcold a dűnéken mi? Még mit nem.

2010-04-07 07:55:47

Új Tuareg? Jól hangzik, mert a régiek szépek, szépek, de igencsak le vannak harcolva
Kéretik egy 750-es a garázsomba!

2010-04-06 18:28:06

az mindenkinek jó ha egy kategóriában minél több gép szerepel, csak nehogy a mennyiség a minőség rovására menjen, meg a minél olcsóbb motor ne minél hulladékabb alkatrész is jelentsen egyben

2010-04-06 15:30:07

Jól is van ez így! Legyen csak konkurencia, nyomják csak lejjebb egymás árait, hát ha a hozzám hasonló anorexiás pénztárcával rendelkezők is hozzájuthatnak majd valamelyikhez.............úgy 8 - 10 éves korukban.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár