hirdetés
2011-02-01 15:37:20 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

A Piaggio csoport kereskedő találkozóján hullott le a lepel a Moto Guzzi két új modelljéről a V7 Scramblerről és a Californiáról.

hirdetés
Régóta kering a pletyka, hogy a Moto Guzzi fejlesztőrészlegén lázas munka folyik, és egy teljesen új blokkot készítenek. A Monte Carlóban megrendezett Piaggio kereskedő találkozóján már le is lebbentették a fátylat az új fejlesztésről és a V7 család új tagja a Scrambler is bemutatkozott.

Moto Guzzi California és Scrambler

A két modell közül egyértelműen a California az ínycsiklandóbb, hiszen teljesen új koncepció. Az 1400 köbcentis V2-es a Moto Guzzi hagyományait követve továbbra is keresztben áll a vázban és a hengerszög is maradt 90 fok. Ha szemünk nem csal, akkor egy vízhűtőt vélünk felfedezni a Califronián és további érdekesség, hogy a blokkot a tank teljesen körbeöleli. A gyári közlemény szerint, nemcsak az erőforrás, de a kerekek, a futómű, és a fékek is teljesen újak, bár pontos adatokat egyelőre nem adtak közre.

2012 Moto Guzzi California

A V7 modellcsalád immár négytagúra gyarapodott, miután megérkezett a legfrissebb modell a Scrambler. A 1960-as éveket idéző motor alapjaiban megegyezik a V7 Classic-kal, különbséget csak a kipufogórendszerben van.

Moto Guzzi V7 Scrambler

A két motor hivatalos bemutatójára egészen az év közepéig várnunk kell.

Címkék:  moto guzzi , california , v7 , v7 scrambler




2011-02-24 15:54:36

az a két kipufogó könyök hát az nem valami szépen ivel

2011-02-03 20:49:58

Legalább a Guzzi erölködik valamivel. Nekem személy szerint bejön!

2011-02-03 11:21:24

Én nem értem miért kell ebbe pénzt ölni.
Most valószínűleg sokan utálni fognak, de semmi értelmét nem látom.
Egy nem bevált konstrukcióba pumpálják a zsozsettát.
Nagyon vicces, meg "retro", amikor egy gázfröccstől majdnem az oldalára ugrik a motor, de hosszú távon idegesítő. Ráadásul az 1400 as blokk teteje, már a tank közepe környékén jár.
Az pedig hogy a motorok teljesítménye meg sem közelíti akármelyik másik mai blokkot (sor négy, bármely másik gyártó V2-ese vagy boxer), ügyesen megoldják úgy, hogy csak cruiser meg retro gépeket gyártanak.
Szerintem aki eddig szerette a guzzit annak ezek szép motorok lesznek, de hogy új rajongókat nem fognak szerezni abban biztos vagyok. Pláne nem egy ilyen apró ráncfelvarrással.

2011-02-02 19:24:58

hát nekem a scrambler jobban tetszik,bár nem tudom,mekkora piacuk lehetnek ezeknek a gépeknek,magyarországon talán még nem is láttam egyet se a modern scramblerek közül,persze kivéve a szalonokat vagy kiállítótermeket.A California 15 évvel ezelött is szinte ugyanaz volt,mint a ma kapható,csak azzal a különbséggel,hogy akkor hatalmasnak,erösnek,és modernnek számított a többi cruiser mellett,úgyhogy ideje volt már a frissítésének,bár szerintem egy klasszikus cruiser nézzen ki úgy,mint egy klasszikus cruiser,mert ez úgy néz ki,mint ami még nincs befejezve,Remélem az új motor már jobban sikerült,mint a nagyon rossz hírű előd

2011-02-02 09:08:13

A scramblerek egytől-egyig ormótlanok. Mivel akkor, mikor divatja volt, még nem nagyon léteztek kimondott cross motorok terepre, így ezeket használták, vagyis ez volt a "cross motor".
Hogy tudd hová tenni a gyárat, egy szót mondok: retró. Nem kell iszonyatos erő, de a hangja mégiscsak jobb egy öblös gépnek. Én is szívesen elpöfögnék a California 1400köbcentijén, még,ha nincs is 200lóereje.

2011-02-01 21:45:31

a feher talan de sarga kisse ormotlan.nem tudom hovatenni ezt a gyarat.nagy dog motor kis teljesitmeny

2011-02-01 19:51:13

én csodálom, hogy ez a gyár nem csődölt még be

2011-02-01 18:50:00

Két Guzzis nézeget egy BMW-t. Megszólal az egyik:
-Nézd, egy lógócsöcsű Guzzi

2011-02-01 18:27:46

a fehér elmegy de a sárga bűn ronda

2011-02-01 17:23:05

Én már az új folyadékhűtésű, száraz karteres V2-es blokkos gépeket várom, de azokra 2012-ig várni kell.
Valamit dobni kellett a piacra, így fúrtak pár 1.4-es hengert, hadd szóljon. Gyanítom, hogy ennek inkább az egyre szigorodó emissziós normákban kell keresni az okát...

2011-02-01 17:08:30

Ezek gyönyörűek4 És minek 1400ccm? Az még mellben is sok, nem hogy motorban, mégis megdobogtatja a férfiember szívét.

2011-02-01 16:15:06

Mer van mivee fesziteni a haverok elott... Mert amugy nemgondolom,hogy erosebb lessz egy átlagos ezresnél.

2011-02-01 16:09:45

Tulajdonképpen jól néz ki, de minek is kell 1400 ccm-es motorkerékpárt építeni? Tudom, tudom, hogy van nagyobb is. Azt se értem.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár