hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 2 Előre >
freazer | 2015.11.29 16:56

Nem tud valaki egy eladó 250 est. Nem etz-t :-)

Zomboracz_Ivan | 2013.04.18 10:47

Vazsan: írj a Motordokinak!
http://www.motorrevu.hu/motordoki

Vazsan | 2013.04.17 20:55

Sziasztok! Vazsan vagyok! Kawa kx 125 98-as évjáratu motorom van,de lenne vele egy kis problémám.
Megállt a motorom más probléma miatt és sajnos pihentetnem kellett a motrozást,de mikor azt megoldottuk ,nemvolt szikra, csak ugy adott szikrát ha benyomtam a döglesztö gombot, akkor dobott 2 rúgásig szikrát,utánna nemadott. Elkuldtem szerelöhöz az egész gyujtáshoz tartozó alkatrészeket.Megérkezett ma, összekötöttem,beállitottam mindent megfelelöen,és ugyanazt csinálja amit az elött,csak akkor dob szikrát ha benyomom ,elengedem a gombot és utánna dob kétszer.Nemtudom mi lehet a hiba,azért fordulok a közösséghez.. hátha valaki megtudja mondani mit kéne tennem,mert én már nemtudom mit csináljak vele. Légyszi segítsetek,nagyon megköszönném!! üdv: Vazsan

Racsni_scooter | 2011.03.01 14:56

Na, megoldva a probléma. Karbi szét, kisebb fúvóka, és egy próbút Dorogtól Esztergomig és vissza (kb 16 km). Egész szép színe lett...persze még nem teljesen, de a fő helyek már szép őzbarnák. Egy hosszabb kirucc, és jó lesz az egész

Racsni_scooter | 2011.03.01 00:49

Hát mondjuk az nekem már gyanús volt, hogy a szervízkönyvben 6-os gyertyát ír, és amikor kiszedem, akkor kiderül, hogy 7es figyel a motorban. Mondjuk régebben se nagyon tudtam eligazodni, mert valamiért ez a gyertya sose mutatott egyazon színt - kivéve most. Hát végülis a hatost meg kellene próbálni bele, ezen én is gondolkoztam. Két garnitúra gyertya, egy hatos meg egy hetes, a hatossal kezdem, aztán meglátjuk.

kawa | 2011.02.28 13:48

Nos, a vulkanizáció, mint a gumi kémiai reakciója valóban elég ritkán szokott a belsőégésű motorok hengereiben előfordulni, így ezt az elméletet szerintem elvethetjük.
Én nem azt mondtam hogy az olaj miatt fekete, csak azt hogy ha fényes fekete(azért itt ne valami Salamon töke fényességű csillogásra gondoljunk, csak nem matt) akkor valszeg az olaj miatt van, és van az a mennyiségű olaj amit már szintetikus olaj esetén sem tud elégetni a motor. Ha matt fekete akkor az leginkább a túl sok benzin, feltéve hogy a hőérték megfelelő.
Viszont a gyertyakép kialakulásához egy 1km-es próbaút biztos hogy nem elég, az alatt gyakorlatilag fel sem melegszik rendesen a motor, hogy értékelhető képet kapj ahhoz legalább 15-20km-t meg kéne tenni a gyertyával.
Másik gyertya kipróbálása sosem árt és nem is túl nagy befektetés, viszont én a helyedben nem csak felfele mennék azzal a hőértékkel, hanem még inkább lefele is. A túlmelegedő gyertya inkább fehérre/szürkére szokott égni nem feketére, viszont ha nem melegszik fel eléggé az öntisztuláshoz, akkor jó beállítások mellet is elkormozódhat.
Próba cseresznye, aztán meglátjuk.

Racsni_scooter | 2011.02.28 11:51

Hát ebből is látszik, hogy azért a robogó sem egy egyszerű üzem Dehát pont ezt szeretem benne, mindig tartogat valami kihívást.
Oljzás: ha az előző állításodat nézzük, akkor az olaj okozta nyomok fényes feketék, tehát olynok kb mintha bele lettek volna mártva az olajba. Másik gyertyával ki lett próbálva, egy másik motorból, egy kilóméter után nem volt tapasztalható, hogy beköpte volna. Tehát az olajjal nagy gond nem lehet.

A keverékkel elképzelhető hogy lehetnek apróbb gondok, hogy egy lehelettel többet kap a kelleténél. Én mondjuk arra gondolok, hogy egyel nagyobb hőértékű kéne neki, mert ezen elvileg már nem a gyári kipufogó van, tehát lehet hogy a más öblítés miatt izzik a gyertya a hengerben, ami meg rajta van, az rávulkanizálódott (lehet hogy hülyeséget mondtam, dehát nekem is még van bőven mit tanulni).

Egy szabadnapomon majd meglátom hogy mit lehet kihozni a dologból, megnézem a karbit, és meglátjuk mi lesz.

kawa | 2011.02.28 11:25

"Olajzással nem lehet nagy gond, teljesen szintetikusat kap, uh el tudja az egészet égetni"
Azért ennek a mondatnak fussunk neki még 1x.
Attól hogy az általad használt olaj fullszint ,még lehet túl sok, és akkor, legyen az sima vagy fullszint, NEM tudja rendesen elégetni. Ez az én bajom a pumpás keverék olajozással, hogy gyakorlatilag nem tudod beállítani, max azt lehet ellenőrizni hogy a gyári beállításon van-e, vagy valami szaki már eltekerte.
Én tartom magam a sajnos már csak néhai Boni tanításához, aki a környék legjobb motorszerelőjeként és profi krosszversenyzőként azt tanácsolta nekem hogy egy olajpumpával a legjobb dolog amit tehetsz hogy kikötöd és keveréket tankolsz.

Racsni_scooter | 2011.02.28 10:52

Bocsánat, még meg kell szoknom hogy itt nem beszélhetek még robogós szlengben
Pigi = Piaggio
Amúgy igen, matt fekete. Olajzással nem lehet nagy gond, teljesen szintetikusat kap, uh el tudja az egészet égetni.
Na, majd meglátjuk. Lehet, hogy kicserélem egy nagyobb hőértékű gyertyára, aztán majd meglátjuk.

kawa | 2011.02.28 10:46

Azért félreértés ne legyen, én szakács vok nem szerelő.
Azt pl nem tom mi az a "pigi", de gyertyán én még csak 2 féle feketével találkoztam: matt fekete korommal ami a túl sok benzin, és fényes fekete ami túl sok olaj következménye volt. Ez utóbbi 2 ütemben vélhetőleg a szivattyú beállítás hibája , 4 ütemben kopott szelepvezető,szelepszárszimering, esetleg gyűrű.

Racsni_scooter | 2011.02.28 10:28

Hát igen, az átalakítás sokszor elkerülhetetlen. Mondjuk nekem nem kellett eddig még semmit se nagyon alakítgatni, még a variátornál sem, pedig a szokásosnál picivel nagyobb a szabadonfutóm. De cserébe a hetvenes hengert is gond nélkül megcsavarja, minden nyikkanás nélkül (persze nem az enyémet, egy másik ugyanilyenen láttam).

De ha már itt tartunk, akkor van egy pigi, amin egy elég fura jelenség van a gyertyán...a középelektróda szigetelőcsúcsán van valami vékony, de elég masszív fekete réteg...még a drótkefe se hozza le. 7es gyertya van a motorban. Nem tudom, ez milyen jelenség lehet, mert ilyennel nem találkoztam.

kawa | 2011.02.28 10:13

0.4-es. De ez igazából csak azért került bele mert nem voltam biztos benn hogy a gyári acél nyelv elviseli a duplára nyitás okozta megrázkódtatásokat, ha meg eltörik és beszipkázza a henger, akkor baxhatom... Meg talán az ellenállása is kisebb, nekem rugalmasabbnak tűnik, méretre meg jó volt a honda helyett, semmit sem kellet alakítani rajt, csak a rögzítő csavar furatát kellet kicsit megreszelni hogy pontosan álljon.

Racsni_scooter | 2011.02.28 09:58

Egü=új, garanciás Motowell RS (ők a márkaszervíz) nem működött, és a garancia alatt elküldték, mondván hogy ők nem csinálják meg. Na, Egüről meg ennyit, mert csak falrob...ák az agyam.

Na, ez nem is olyan rossz konfig. Sajna álló minára nincs olyan membránház, mint a fekvőre, hogy határoló nélküli. A karbon membránból hányasat használsz?

kawa | 2011.02.28 09:49

A nagygenerál az meg egy vékonyabb sportszűrő-22szívócső-20-as karbi(gyári 12-es)- minarelli állóblokk kevlármebránja- a henger membránháza kireszelve hogy nagyobbra tudjon nyitni(a gyári nyitás egy határoló miatt 4 kemény mm volt)-kipuff nyílás felbővítve és egy nyitott dob hátra a gyári labirint helyett. Szépen kipörög és egész jól harap is.

kawa | 2011.02.28 09:43

Egüt ismerem, kölyök korunkban együtt cselgáncsoztunk. Ehhez képest mikor bevittem hozzájuk az mt hengerét hogy kicsit fel kéne bővíteni a felömlőket, akkor szolídan de udvariasan elhajtottak a halál faxára, mondván hogy csak úgy vállalják ha az egész motort beviszem, aztán majd ők ki-szét-össze-vissza, természetesen a munkának megfelelő anyagi ellenszolgáltatás fejében. Hiába anyagias világ ez. Megcsináltam magam. De ettől függetlenül, azért nem hülyék, eléggé otthon vannak a robesztuningban.

Racsni_scooter | 2011.02.28 09:30

Hát egy nagygenerál meg egy kis kipucolás csodákra képes Bár gondolom nem csak erről vollt ott szó. Én nem akarok igazából senkivel se versengeni, se tudásban, se semmiben. Aki tart annyira, hogy engem kérdez meg, és nem az egümotorst (!!!) annak megcsinálom, ha nem, én nem erőltetem magam senkire. Nekem is rengeteget kell még tanulnom, de az alapok már jól mennek.
Mondjuk a jelenlegi robogóm sose fogom aluhengerrel felszerelni, ő max egy hetvenes vashengert kap. De ha lesz egy másik, abból annyit préselek ki amennyit nem szégyenlek

kawa | 2011.02.28 09:18

Emberedre találtál vazze! Nem rég reszelgettem meg a kisebbik fiam honda mt-50-ét, most már az én 100 kilóm alatt is megy óra szerint 70-et a kis gyösz. Mikor megvettük, gyakorlatilag egy beteg simsonnal keresztezett babetta volt.

Racsni_scooter | 2011.02.28 09:09

Persze, de hidd el, ha arról volna szó, hogy Magyarországon belül - sőt, akár kívül is - van lehetőségem, és időm menni, én robogóval is nekivágok, minden gondolkodás nélkül. Egy Dorog-Ócsa távot szemrebbenés nélkül, 2 megállóval megteszek.

Bár néha megkapom, hogy ezért megköveznének, de én tuningolok is. És úgy érzem, egész jól értek hozzá. És terveim közt van egy saját műhely-kereskedés, mert nekem a motorok és robogók az életem részévé váltak. És én örömömet lelem abban, hogy egész nap dekni nélkül állítgatom a meghajtást egy új kipufogóhoz vagy hengerszetthez. Ez van

kawa | 2011.02.28 08:58

Nem is kell. Én se dobom ki a bevásárlószatyrot, néha az a kényelmesebb és kézenfekvőbb, de azért egy szép nagy bőrönddel csak jobb messzire utazni nem?

Racsni_scooter | 2011.02.28 08:53

Hát az ilyenen én is eléggé meg tudok ütközni. Nem arról van szó, én is vittem már valakit ötvenesen, én is sisak nélkül, meg ő is, de forgalom elöl elzárt területen, és óvatosan a kanyarokban. Ezek az emberek azok, akiket észrevesznek, és ez a negatív viselkedés a robogósok felé általánosítva lesz mindegyikre.
Mondjuk én sose mondok le a robogóról, mégha lesz is nagymotorom.

kawa | 2011.02.28 08:43

Bár most hogy mondjátok....
Az előbb jöttem haza, kölkeket vittem a suliba.
Jön szembe egy robesz a város határában, sisak nélkül, mert az az ölében volt. Közelebb ér, hát látom hogy valaki pislog a sisakból kifele. Egy kb 5-6 éves gyereket vitt maga elé állítva a lábtartóra, fején a felnőtt bukóval, főúton, erős reggeli forgalomban. Tőlem ezért azonnal egy fejlövés.
De ez nem volt elég neki, a tükörből láttam ahogy mögöttem átlósan lekeresztezte a főutat(záróvonal, forgalom elől elzárt terület stb), a szembejövők sávjában behajtott a körforgalomba, amit aztán sikerült BALRA fordulva a forgalommal szemben abszolválnia. K@rva nagy az isten állatkertje és kibaxott alacsony a kerítés.

kawa | 2011.02.28 08:35

FeR1 írta:

Negatív körülmények? Itt? Áh, az valamim régi, rossz világ lehetett! Ma már itt mindenki szereti a másikat, örülünk egymásnak, együtt örülünk, együtt sírunk...tisztára hitgyüli...Motorgyüli Üdv újra itt!
Milyen motorod van, illetve robogód, mielőtt még Kawa belénk kötne?

Má' Mé' kötnék bele? Vagy tud valaki példát arra mikor én belekötöttem egy ROBOGÓsba mert ROBOGÓsnak hívta magát?
Semmi gond a robeszokkal, belőlük lesz majd egyszer a motoros.....

gigerpaul | 2011.02.28 08:33

szia valami 250 es honda???

FeR1 | 2011.02.28 08:29

Negatív körülmények? Itt? Áh, az valamim régi, rossz világ lehetett! Ma már itt mindenki szereti a másikat, örülünk egymásnak, együtt örülünk, együtt sírunk...tisztára hitgyüli...Motorgyüli Üdv újra itt!
Milyen motorod van, illetve robogód, mielőtt még Kawa belénk kötne?

freazer | 2011.02.28 07:09

mit tettél te átok fattya ??

Racsni_scooter | 2011.02.27 23:52

Sziasztok! Itt mutatkozok be, mert én a robogósok táborát népesítem. A nevem Péter, de mindenki csak Racsninak hív!
Nagyon-nagyon régen irogattam ide, de sajnos a negatív körülmények mitt ez abbamaradt. De örülök hogy újra itt lehetek

hangszoro | 2010.12.01 09:19

Összefonva Sámsoni frizuráddal mi?

freazer | 2010.11.30 15:30

hát tudod az évek, meg a hosszú szakálam

hangszoro | 2010.11.30 14:29

A bölcsességed irigylésre méltó!

freazer | 2010.11.26 17:03

nem is mondta senki hogy lenne vele bármi baj, persze hacsak nincs vele baj

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 2 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár