hirdetés
Sorrend:
Száma:
Petman69 | 2010.02.21 15:35

Téged, csak nem tudok már gépelni sem... köszi!

Fazervin | 2010.02.21 15:25

Ha engem szólítottál meg Petman, akkor átviszem az infot a saját topikjába!

dragboyz86 | 2010.02.21 13:54

Ott segítek, ahol birok!

Petman69 | 2010.02.21 13:34

Fazervin írta:

Üdv Jmező!
Az összegeget vettem, álmodozás folyamatban.
Amit értek, és megerősítenék, az a hangulata a bulinak.
Nem Dakar, nem Bamakó, én tavaly( 2009.) vettem először részt 24 órás versenyen.
A hangulata számomra ugyanaz, amit leírtál, ódákat tudnék írni minden pilanatáról. Összetörtem a motoromat, mégis szervezem az ezévi csapatot, mert egy utánozhatatlan kaland. Ami a legfontosabb tanulság, az a csapat megszervezése, ezen áll,vagy bukik minden.
Fordulópont, az biztos, én sem gondoltam volna, hogy így ki lehet bírni, de hiányzik, és biztos, hogy azzal kelek, és fekszek, hogy ezt végig kell csinálni.
Nem a dobogó a cél, csak hogy egyszer végig csináljuk, az pedig el nem maradhat!
Ha nincs Dragboyz86 megint nem olvastam volna el ezt a topicot. Így viszont megerősítést kaptam újra, hogy jó helyen fórumozok, jó emberekkel. Nagyon érdekelt a Bamako a kezdetek óta, de nem volt senki, aki társult volna. Az elején azért még veszélyesebb volt, mint monstanság szerintem. Főleg, hogy ha gond van, old meg magad, mint a visszautat is. A kaland kategóriában ettől függetlenül bármikor szívesen elindulnék. Ehhez viszont nem ártana kicsit gyakorolni, meg kipróbálni magam. Itt jön képbe Faztervin túra kommentje. Hol, mikor lesz a következő, amire készülsz? Hátha össze is tudnám hozni, hogy ott legyek. A részvétel a fontos.

Köszi előre is.

dragboyz86 | 2010.02.21 11:17

Csak egy kicsit lennék tehetősebb.... Már szaladnék is a GS 1200-esemért hogy nevezhessek...

hangszoro | 2010.01.11 07:40

Én ugyan csak a "Hangszóró" .gyerek vagyok, de igen, indul. Olvasd el a blogját, még jól is esik neki meglásd!

FeR1 | 2010.01.10 22:58

Szia jmezo!

Idén is indulsz a Bamako-n? Ha igen, akkor lehet összefutunk a rajtnál, no én nem indulok még sajnos, de megnézem az Eseményt.

freazer | 2010.01.04 07:15

erről a versenyről írhatnál bővebben is lehet sokakat érdekelne

Fazervin | 2010.01.03 22:02

Üdv Jmező!
Az összegeget vettem, álmodozás folyamatban.
Amit értek, és megerősítenék, az a hangulata a bulinak.
Nem Dakar, nem Bamakó, én tavaly( 2009.) vettem először részt 24 órás versenyen.
A hangulata számomra ugyanaz, amit leírtál, ódákat tudnék írni minden pilanatáról. Összetörtem a motoromat, mégis szervezem az ezévi csapatot, mert egy utánozhatatlan kaland. Ami a legfontosabb tanulság, az a csapat megszervezése, ezen áll,vagy bukik minden.
Fordulópont, az biztos, én sem gondoltam volna, hogy így ki lehet bírni, de hiányzik, és biztos, hogy azzal kelek, és fekszek, hogy ezt végig kell csinálni.
Nem a dobogó a cél, csak hogy egyszer végig csináljuk, az pedig el nem maradhat!

hangszoro | 2010.01.02 23:45

Szevasz(tok)!

FeR1 kollégánk véleménye megegyezik az enyémmel, hisz tetszenek ezek a motorok (csopper) mindannyiónknak a szívünk mélyén, csak. Csak mint mondottam vala, a piszkos anyagiak behatároló hatással vannak ránk. Hisz én is szívesen tartanék egy Intrudert a garázsban, hogy időnként cirkáljak egyet vele, egy Transalpot, ha túrázni vágyok, egy CRF -et, ha szántani támad kedvem, meg mondjuk egy Desmodeicit, ha szeretném megtapasztalni néha - néha a horizontális zuhanás élményét! De ez nem megyen. Sajnos.
Mert inkább veszünk (vagy szeretnénk) egy olyan "mindenes" masinát, aki egy kicsit jó mindenre, de. De nekem ne mondja senki motorkedvelő, hogy nem fordul utána egy gyomrot remegtető V2-es ordításnak, mert úgysem hiszem el. Ja, akkor meg mondhatja, na mindegy, érted Te ezt.
Végül is nem dőlt össze a világ, hogy nem hallottuk a brummogását, ha meg végképp nem bírjuk egy "körüljárós" vidijó nélkül, vannak erre szakosodott oldalak is , a MR -t nem ezért szeretjük.
A kolleginádnak javaslok egy kört a V7 -el, elzsibbad és nem fáj neki annyira, de vigyázz! mifelénk van egy mondás, miszerint: "ahova pacsi, oda puszi". A "szennyesed" jöhet, meg a cirkáló vesézés is.
Na megyek, kiengedem a kutyát, esik a hó, hagy tapossa le. . . . úgy könnyebb lapátolni. . . .egykézze!. . . . . jóccakát!

FeR1 | 2010.01.01 14:44

Üdv Mező!

Szeretem én mindet, ami motorból van. Ha meglátok egy choppert/cruisert azért bennem is megmozdul valami, de nem az az életreszóló érzés, amivel hosszútávon eltudnék motorozni. Igaz, városban feszíteni, meg durrogtatni jó dolog, mindenki megnéz, hétvégente jó is lenne, viszont engem jobban vonzanak a túraendurók, túramotorok, amivel egy igazán jót tudok kirándulni. Szívem mélyén egy Tenere rejtőzik, velem a nyergében
Ja, és nem mondtam nemet...igenis szeretem, mikor a műhelyben beindítják az XV1900-as Midnight Star-t alapjáratot állítani és ötpercenként jönnek le a szalonból, hogy mostmár kicsit elkéne csendesedni, mert a környező házak lakói megint telefonáltak... Igen, szeretem a choppereket, ha megengedhetném, tartanék is. De amíg csak egy normális motorra futja, addig csak kósza gondolat marad az összes chopper/cruiser.
Asszem kezdek elálmosodni...csak másfél órát aludtam

jmezo | 2009.12.31 22:20

Szia Fer1

Az Úr betűit olvasod. :-)

Jól sejtem, hogy Te esetleg netalántán véletlenül egy icipicit kedveled a choppereket? Ugye igen? Nagyon keresem az ilyen ritka embereket! Ha nemet mondasz keresgélhetek tovább... Én írtó jókat motoroztam egy igazi magunk építette chopperrel. Meg jó sokat, alig gonddal... Az életem egyik legboldogabb időszaka volt.
Na, már tényleg rohanok, minygyá' éjfél, azt itt van 2010. Hogy repül az idő...

BUÉK Neked is!

Bamako folyt.

Mező

jmezo | 2009.12.31 22:13

Szevasz Hangszoró!
A fene enné meg, de igazad van. Tényleg be kellett volna mutatni a motor hangját is, meg menet közben is. Az a helyzet, hogy én is tudom, hogy a motorosok nem a kifogásokra, hanem az eredményekre kíváncsiak. Jobban odafigyelünk majd ezekre a dolgokra. NEm udvarias nyalás, tényleg így gondolom.
Más:
Igazából el kellett volna fenekelnem! Ha már ott hagytak így utólag érte, legalább megtettem volna...
Muszáj volt leírnom, képzeld el, milyen unalmas lett volna, ha csak a Dunajecről lett volna szó abban a cikkben. Meg valahol ki kellett adnom magamból a csapatépítő tréningekkel kapcsolatos feszültségeimet. Ha visszatartom, az súlyos személyiségtorzulást okozhat. Például az emberből ámokfutó őrült, kéjgyilkos, vagy politikus válhat.
Na, rohanok szilveszterezni, majd folytatjuk. A chopperekről is beszéljünk majd, jó? Azt is kiírom magamból. Te leszel a pszichológusom, neked fogom kiönteni a lelkem szennyesét.
Legyen neked is boldog BUÉK! :-)
Mező

jmezo | 2009.12.31 21:58

Szia Fazervin!
Ugyan tegnapelőttre ígértem a bekezdést Bamako témában, de jobb későn, mint soha. Lerohantam az Örségbe, ott pedig - a kunyhócskámban - nincs internet. Van viszont olyan, de olyan csönd, meg magány, meg minden, ami egy nagyvárosi diliházban megfáradt elmének kell, hogy csak na...
Most értem haza, december 31-én este 10 kor és mielőtt lemegyek a városba bulizni, gondoltam, válaszolok.
Tehát mennyibe is kerül...

Friss szervizzel kellene leindulni, új lánccal, lánckerekekkel, szűrőkkel, olajjal stb.
Pótalkatrészek: mindenféle karok, amelyek egy eséskor letörhetnek, biztosítékok, izzó, tartalék szűrők, alapvető szerszámok, mondjuk 2-2 tartalék vastag belső gumi, 1 garnitúra terepalkalmas gumi. ( A legjobb lenne a Michelin Desert (kb. 65-70 000 FT, de ha nincs rá pénz, megteszi a Heydenau is K60, 69,vagy 70 kb. 25 000 FT első-hátsó.
Kell egy motorra való GPS, ez vagy Zumo, vagy Tom Tom. Az új Zumo sajna vagy 200 000 Ft, az olcsóbbakat meg már nem gyártják.
Motorbiztosítás: 100 Euro
Ember biztosítás: kb 100 Euro
Oltások (elős alkalommal kell csak) kb. 20 000 Ft
Kompjegy: Almeria-Nador 110 Euro
Repjegy haza kb 120 000 FT, motor hazaszállítás kb 500 Euro
Étel: itthon is ennél, ezt nem kell beszámítani, vinni kell por kajákat.
Víz: na, ez aztán extra pénznek tűnik, Afrikában 10 nap x 3-4 liter x kb 130-150 Ft
Üzemanyag: kb 10 000 km-re kb 1-1,3 Euro/liter
Aludni a parkolóban, kempingben, sivatagban, szavannán ahol csak lehet, meg ahol mer az ember. A bamakósok jó része hotelezik, ezzel költségek a csillagokig rúghatnak. De low budget-ben mérve - parkoló, lkemping, szavanna stb. is megvan az egész olyan 30- 40 000 FT.
Ja, és a nevezési díj, amely 400 Euro Kaland kategóriában, versenyben több.
Mindezt összeadva... én nem merem, nem is szoktam, mert akkor itthon maradnék.
Nem kis pénz, az biztos. De az is, hogy az ember életében és szemléletében forulópontot jelent az első részvétel. Annak az embernek nagyon eseménydús élete lehet, akinek nem ez a legeslegnagyobb élmény az életében. Szóval megrázó dolog, az biztos. Évekig elkísér az emléke. Hónapokig álmodsz róla, és néha úgy hiányzik, hogy majd' belebolondulsz. Aztán lassan megnyugszol, de gyönyörű emlék marad. És ha megteheted, már készülődsz is a következőre.
SZóval, elég sok húszezrest kell sorba állítani... Állandóan összehasonlítgatják a Dakarral, pedig azért ez nem ugyanaz. Viszont ahhoz képest ez kifejezetten olcsónak tűnik. Tudod, minden relatív... fél óra Whitney Houstonnal egy pillanatnak tűnik, fél perc a forró kályhán ülve egy örökkévalóság.
Na, megyek... maj folytatjuk.
BUÉK! Üdv, Mező

hangszoro | 2009.12.29 14:46

Hát jó legyen ez az őszinte kitárulkozások topikja - még akkor is, ha "hát"-tal nem kezdünk mondatot! És le leszünk érte bojszintva!
A magam részéről tudom értékelni, hogy időt, pénzt nem sajnálva, magatokat majd összetörve igyekeztetek nekünk megmutatni a motort a szűkös határidő és a ráfordítható minimális idő ellenére is! Valószínűleg ha a "csapatépítő tréningen" nem a kolléganő elfenekelésével és a többi kolléga rossz tulajdonságait keresendő telt volna az idő, akkor lehet nem hagytak volna kettesben a motorral pánikszerű hirtelenséggel. . . . .. Ez vicc volt ám!
De félkomolyra fordítva a szót, igen, érdekelt volna a hangja, még ha nem is sorolhatom magam az elvakult csopperfan -ok közé, de szívesen meghallgattam volna a dörmögését, avagy suttogását. Ha legközelebb megteszed, azt előre is köszönke.
A csopperes műfaj "bántása" szerintem az itt jelenlévő fórumtagok korlátozott anyagi viszonyainak és a motorozásban is gyakorlati értékekre hangsúlyt helyezendő - keresendő.
Milyen választékosan fogalmaztam! Van üresedés a szerkesztőségben? A mostani melóhelyemen úgyis kifele rángatom ama szekér rúdját. . . .
Az ünnepi kívánságokat pedig viszont kívánom!

Tényleg.

Fazervin | 2009.12.28 20:18

Te jmezo, vigyázzál, mert az adminisztrátor lekurjant, ha itten a Bamakós topikban csoppereket emlegetsz!
Inkább konkrét kérdésre adjál konkrét választ, mennyi húszezrest kell sorbaállítani, hogy végigmehessen az egyszerű ember a Bamakón? Kezdjük onnan, hogy ha egy üzembiztos túraenduró már megvan.

FeR1 | 2009.12.28 10:25

Na Hangszoro, kérésed meghallgattatott. Az Úr szólt hozzád, kiválasztott vagy
A Bamakós írásokat már előre várom.
AMúgy tényleg sok bántás éri a csoppereket, mert sajnos ma már kevesen veszik azért, ami. Inkább pozőrködnek vele, mintsem élvezzék a motorozás nyújtotta szabadságot. És csatlakozom, én is meghallgattam volna a hangját. A motor nem tehet a célközönségéről

jmezo | 2009.12.28 08:47

Na jó! Ti akartátok...
Még ma elkezdek írni a Bamakóról. Már jó ideje készülök rá, de nem volt időm, mert videókat készítettem. :-)
Például a Hondacsopperről.

Hangszóró!
Azért nem indítottaím be, mert egyedül voltam ott és akkor, amikor az a kis bemutató készült. Majd' összetörtük magunkat, hogy gyorsan meg tudjuk mutatni. Illetve azoknak, akiket érdekel ez a műfaj. Megérkezett a Honda Dreambe és már vittük is, de csak kb. két órát volt nálunk, vagy annyit sem, mert már ment is tovább egy kereskedőhöz. Egyszerűen nem volt idő ilyen gyorsan felkészülni mindenre. A fotózás kutyafuttában készült, mire észbekaptam, már egyedül is maradtam és még ott volt a video. Annak nem sok értelmét láttam, hogy egy álló helyzetben pöfögő motort videózzak, de legközelebb megteszem. :-)
Ha tudtam volna, hogy érdekel, megteszem, bizonyisten. Bár ez a műfaj sok bántást kap a fórumokon.

Tényleg érdekelt volna?
Boldog post-Karácsonyt, jó bulizást Szilveszterre

Mező

hangszoro | 2009.12.26 22:44

Az lehet, de ez Jani.

freazer | 2009.12.25 19:15

hát ja palika elintéz mindent

hangszoro | 2009.12.22 23:12

Mert nem ér rá! Sok a dolga! Például gyári hondacsopperról készít videót, de nem indítja be, nehogy megijedjünk...............bakker, akkor mire jó 1 videjó, he?

Fazervin | 2009.12.22 23:00

A Mező még mindíg nem nyilatkozott, hogy akkor mennyi is az annyi!

FeR1 | 2009.12.22 19:18

Sajnos igen, de ezt már egy másik topikban kifejtettem én is.

KIZS | 2009.12.22 19:13

A Hungarorinról indul, közvetíti az RTL, na ki az aki a indul a versenyen és mindezt csuklóból elintézi?
Nem mintha gondom lenne vele (én is indulnék, ha tehetném), csak ez azt jelenti, hogy véget ért egy álom világ és elkezdődött a 100 milliós csodagépek harca.

KIZS | 2009.12.22 19:06

Hungaroringról fog indulni.

FeR1 | 2009.12.22 18:03

A rötölö klubon megy majd a közvetítés a dakar helyett.

freazer | 2009.12.22 17:24

Azért jo lenne ha közvetitenék valahol, legalább egy kicsit

FeR1 | 2009.12.22 17:08

Honnan? Hősök tere? Hánykor? lesz valami buli előtte?

zotya13 | 2009.12.22 13:44

Január 16-án rajtol a 2010-es Budapest-Bamako

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár