hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 2 Előre >
hangszoro | 2010.12.29 12:49

Még jó.........
Csak olyan "narancsos"-nak láttam szép bordó helyett. Mondom bakker, kátéjemszínű lett?!

Fazervin | 2010.12.28 23:58

Nem fémhalogén, de a nap fényétől messze van. Mondjuk a napot elég régen láttam utoljára...
De legutóbbi találkozásunk óta nem kellett festetnem...

dragboyz86 | 2010.12.28 16:29

Jaaa nem mondta! Ez csak a játszós motor...

hangszoro | 2010.12.28 15:45

Hát én akkor sem ilyen színűre emléxem! Vagy valami fémhalogén lámpád van a garázsban?!

dragboyz86 | 2010.12.28 10:35

Egy ilyen dobbal megduplázhatnám a motor értékét...
Nagyon tetszik, el tudnám gépzelni a GéPeZeten is.

Fazervin | 2010.12.28 10:02

70 db gyűrött ezres... Tényleg nagyon jó a hangja, nekem legalábbis tetszik. Meglepetés, hogy a hangtompító-betét nélkül alig hangosabb, mint azzal. És a szomszédodból származik, Drag!

dragboyz86 | 2010.12.27 18:41

Ez a dob nemcsak hogy űalkotás, de tökéletes a hangja is. Nem az a recsegős üres dob, de mégis van hangja, a kinézete meg... Egy alkotás! Király lett! Értéke publikus?

freazer | 2010.12.27 17:11

én nem tom sztem úgy találta a videót valahol

hangszoro | 2010.12.27 16:44

Szépen morog!
De kinek is a motorja is ez??

freazer | 2010.12.26 21:32

mondom én hogy több mint elég

Fazervin | 2010.12.26 21:22

Bácsika! Ebben néggyel több van! Mármint az általánoshoz képest. Ez még ötszelepes!

freazer | 2010.12.26 21:16

lehet eggyel több és az meg belever az indexbe

Fazervin | 2010.12.26 21:13

Csak azért, mert van benne...

freazer | 2010.12.26 21:01

elég szelepes hangja van

Fazervin | 2010.12.26 20:41

Rendes srác ez a Jézuska... Néédd mááá mit kapott tőle a Fazer...

hangszoro | 2010.01.24 22:39

Néhány száz darab 4x30 -as reiser csavar. Bár az igazán tökéletes jégmotorozáshoz lehet kapni speckó "szögeket", azok nem szakadnak ki olyan könnyen.

Fazervin | 2010.01.21 21:40

Nem-e tud valaki egy jó patkolókovácsot, aki meg tudná patkolni a gumijaimat, mert így piszkosul csúszik!

hangszoro | 2010.01.21 13:49

Hja kérem! Aki lószakértő!

freazer | 2010.01.21 09:50

télen kicsit vissza kell venni az abrakot akkor tavaszal nem lesznek annyira fickósak

hangszoro | 2010.01.20 23:05

Értem, nagy a veszélye, hogy szétszalad a ménes.

Fazervin | 2010.01.20 21:40

A kihívás OK, a KO nem OK!

freazer | 2010.01.20 13:45

látod látod a kihivás azt szereted te is

Fazervin | 2010.01.19 20:04

Ja, kezelhető, csak ha egy alacsony fordulaton is nyomatékos nagyBandit után, vagy egy egyenletesen erőt felépítő FZS 1000 után ülsz rá, akkor határozottan zavaró.
Néhány esztendeje a MR Alpenmasters-ében szerepelt egy Benelli. Az összes tesztelő a hirtelen megjelenő erőre panaszkodott, mígnem az egyikőjük emiatt el is dobta, a fotósnak meg sikerült lefényképezni zakózás közben. Add hozzá a történethez, hogy nem egy valamilyen utcai motoros volt az ürge, hanem motoros újságíró, vélhetőleg az átlagot messze meghaladó tudással, és rutinnal. Szóval csak ennyire baj a hirtelen megjelenő sok lóerő.
Ennek ellenére én se zárkóznék el egy új ezres elől...

freazer | 2010.01.19 12:23

ennek ellenére azért ha modomban áll lesz egy N-esem

hangszoro | 2010.01.19 12:19

Ha tudod, meg számítasz rá, akkor kezelhető nem? Jó, tudom, számtalan élethelyzetet fel lehetne sorolni, mikor meg életveszélyes, de azért csak motoroznak ilyenekkel is. Persze az ember a pénzéért meg válasszon olyat, amilyet szeretne.

Fazervin | 2010.01.18 23:21

Ja, kicsit...
De talán nagyobb baja, hogy 3ezres fordulat alatt nagyon harmatos. Az enyém is, de az FZ1 még inkább. Aztán meg jön a berúgás...

freazer | 2010.01.18 22:51

az nem baj ha vad egy kicsit

Fazervin | 2010.01.18 22:41

Nnna végre!
Az úgy volt, hogy volt vala az FZS 1000 Fazer, ezekből egy utolsók közül való az enyém. Ez karburátoros, és legendásan nagyon jó gép.
2006.-tól adták az Fz1-et, ez már befecskendezős, és hát első blikre nem lett tökéletes a gép, túl hirtelen jön meg az erő, ami 150 lóerőnél már veszélyes is tud lenni. Én egyszer mentem vele, az nem volt feltűnően agresszív, igaz, kb 8 km a tesztkör, amin sétáltattam, akkor is inkább a plusz hét lovat kerestem...
Az viszont tény, hogy sokkal kényelmetlenebb a nyereg maga, ami már ránézésre is megállapítható, hisz szerintem az R1 spornyerge van rajta.

hangszoro | 2009.09.09 05:52

Ez ugyan nem az a hely, ahová a vicces nyögések valók, de csak megkérdem, tudod mi az abszolut lehetetlen? Jimmy koncert a BS ben. . . .

Fazervin | 2009.09.08 22:07

Jymmiiii, hát mégsem haltál meg?
Meghívhatlak egy kakaspörköltre?

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 2 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár