hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 8 Előre >
maddoki | 2015.11.10 21:27

Azt szeretném kérdezni, hogy érdemes RbW gázkart otthon piszkálni? ---elvileg ez csak egy poti, nem lehet túl bonyesz a csere, de azt sem akarom, hogy ne tudjam elvenni a gázt amikor kell! ))

Szóval van valami titok itt amit tudni kell? Összelőni az adót a vevőt, tesztelni csere után stb.? valaki csinált már ilyet? ...megjöttek az alkatrészek de már nem vagyok biztos benne, hogy ezt én akarom cserélni! )))

Szalonban 400 jurót akarnak tőlem kérni a cseréért, úgy, hogy én adom a cuccot!!! sokallom!!! ))

Enduro63 | 2013.10.04 14:24

Hello köszönöm a segítséget, az xt klubbon csak azt mondták hogy benne van a használati útmutatóba ami az oldalon van ,de ott se találtam.De megkérdeztem a szervizbe amikor gumiztattam a motort ott meg tudták mondani a pontos értéket
Szívó oldal 0.09-0.13-ig
Kipufogó oldal 0.16-0.20-ig

FeR1 | 2013.10.02 13:27

Enduro63 írta:

Hello!
Valaki meg tudná adni nekem yamaha xt 660x hez a pontos szelephézagokat ? 2005-ös évjárat



Szia! Szerintem érdeklődj az XT Clubos srácoknál, valaki biztosan tudja a megoldást.

http://www.xt660-club.hu/

Fazervin | 2013.10.01 21:25

Az erdeti szerviz-CD-ről sem tudtam kibogarászni neked, pedig elvileg minden adatot ír.
Lehet, most nagy ostobaságot kérdezek, de nem lehet hidrotőkés az a blokk?

Enduro63 | 2013.09.26 22:05

Hello!
Valaki meg tudná adni nekem yamaha xt 660x hez a pontos szelephézagokat ? 2005-ös évjárat

Nsumax | 2012.10.24 18:32

Lehet hogy már gyárilag termoszifonos hűtése volt.

rgary | 2012.10.24 11:27

A cimborának gyanús lett, hogy a DL650-es hosszabb motorozás után eléggé melegszik. Szétszedte hát a vízpumpát, mert arra gyanakodott. Nohát a vízpumpából hiányzott a műanyag lapát a tengelyről. Az eltűnés okaként egy tavaly decemberi hosszabb ideig történő melegítő beindítás jelölhető meg. Majd egy évig járt így a motorral, és nem lett baja. Ezek után nem mondhatjuk, hogy a Suzuki rossz motor lenne...

FeR1 | 2012.09.26 20:53

Kapott ma két szép új helyzetjelzőt a Tehenem, csak mert megérdemelte

rosenbauer136 | 2012.08.31 09:48

Sziasztok
azt szeretném kérdezni mi a baja lehet a robogómnak ,mert amikor kicsit erölködik pl,dombon megyek felefele elkezd valami csörögni és visszaesik a sebesség
kösszi

Zomboracz_Ivan | 2012.05.29 13:52

Nagyon sokat fogyaszt, ez bőven duplája a normálisnak. Vélhetően a karburátor hibás beállítása a ludas, amire még az eltömődött légszűrő is rátehet egy lapáttal.

rosenbauer136 | 2012.05.27 16:00

Hello

azt szeretném kérdezni hogy van egy CPI robogóm és naggyon sokat eszik becsókol 50km 4 litert mi lehet a baja ???
köszzi

dragboyz86 | 2011.12.05 18:55

A gyujtásjeladóm nem volt olyan állapotban, hogy ne ment volna tovább, de nem volt tökéletes, ezért cseréltük ki. Havonta nem szedem szét ha nem muszály.
Meglett a karburátor rendbe lett téve, kipróbáltuk, és nem volt tökéletes, a gép járása. Mint kiderült ez sem volt 100%-os, de nem ez volt a fő probléma, amiért belekezdtünk a "szervíz"be.....
Szóval nem lottózom! Sőt biztosra megyek!

Fazervin | 2011.12.05 09:04

Azt azért illett volna kiszűrni, hogy üzemanyag-ellátás, vagy gyújtáshiba...
Lottózol is?

dragboyz86 | 2011.12.04 20:40

Az már megvolt, de a probléma nem múlt el, így mentünk tovább. Remélem megáll ennyibe mert már lassan megint egy vagyonba van...

hangszoro | 2011.12.03 20:15

Pedig meg mertem volna esküdni, hogy tűszelepre emléXem...... vagy az IS?

dragboyz86 | 2011.11.26 18:50

Végre úgy néz ki sikerült alkatrészt találni. Gyujtásjeladóból elégg ki van fogyva a piac.....

kawa | 2011.11.22 15:33

Fazervin írta:

Csak ez 4,5 cm átmérőjű, nekünk meg 5 cm-es kell. Na meg Szuzukis...

Vagy úgy! Aszittem motorra lesz a doboz....

Fazervin | 2011.11.21 21:22

Csak ez 4,5 cm átmérőjű, nekünk meg 5 cm-es kell. Na meg Szuzukis...

kawa | 2011.11.21 16:01

Inkább valami ilyesmire gondoltam:
ebay

Fazervin | 2011.11.20 22:06

Na mégegyszer...

Fazervin | 2011.11.20 21:58

motormatrica.hu?

kawa | 2011.11.20 21:23

Lofty. És tényleg elkezd leválni, aztán úgy 3/4-nél meggondolja magát és lafogva ugyan, de ottmarad évekig. Merthogy az enyémek is olyanok a kezdetek óta. Már én is gondoltam rá hogy szerkeszteni kéne a helyére egy yamahás hangvillát vagy valami tdm-et....

Fazervin | 2011.11.20 20:10

Nos, csütörtökön megvásároltuk a dobozokat.
Kawának igaza volt, valóban motorosfutár-bolt, a neve is az. 42 literesnek van mondva a doboz, 10db ezresért írták a neten, aztán mivel a Lajosomnak beesett egy próba-szériás Mercedes B200, amit ők gyártanak, és munkaidőben bele kellett tenni 3 nap alatt 2200 km.-t, így felmentünk értük BP-re. Nem volt a boltban csak egy, de futárt szalajtottak a másikért. Mire a futár visszaért, már 13ezer volt az ár, de rendes volt az emberünk, ha már megegyeztünk, ideadta 10-ért.
Egy kis szögelést azért kíván a dolog. Az alsó peckekre símán felmennek a dobozok, de felül, a zárba nem fér be a Giwi fogadónyelve. Nem sok híjja van, de nem megy be. Flex fogja jelenteni a megoldást, de a Lajos addig nem akarja szétbarmolni az eredetit, míg a Czenczike nem hoz neki másik fogadót.
Azon kívül boldogok vagyunk, igaz, az egyik doboz tetejének közepéről már válik le a 3D-s (!) kínai márkajelzés (talán Loffty?), de ez el nem rettent, már keressük a helyére passzoló suzuki-matricát. Csinálunk mi olyan eredeti Szuzuki-oldaldobozt, hogy ihajjjj...

rgary | 2011.11.15 13:21

Mint ahogy barátunk FeR1 szokta ugye....

Zomboracz_Ivan | 2011.11.15 13:13

Az olcsó kínai oldaldobozok nekem eddig nem okoztak csalódást, igaz, amikor rendesen megpakolom őket, és a rossz út is benne van a pakliban, a biztonság kedvéért egy spaniferrel extrán rögzíteni szoktam.
Az általam vásároltak le-fel pakolásával nincs semmi gond, de érezni, hogy nem Givi, nincs meg a minőségi inger. Például az egyik zsanérból kiesett az fém tengely - kb. fél perc volt pótolni, szóval nem ügy, csak ugye mégis, ne legyen már ilyen. A gyártási szórás elég nagy ezeknél, amikor vásároltam, az egyik nem akart felmenni a motorra, gyorsan hoztak helyette egy másikat, ami viszont problémamentes volt. Igaz, nem mentem velük 200 fölött, nem mentem velük durva terepen (Albánia útjai útnak durvák, terepnek nem), nem estem, nem ugrattam.

Fazervin | 2011.11.03 08:03

Nincs gáz, azt, ami a kezünkben volt felpróbáltuk egy a boltban eladásra kínált Varadero monokey tartójára. Hiba nélkül felkattant. Persze ki tudja, a távolkeleten mekkora a gyártási szórás...

kawa | 2011.11.02 09:51

Azért én erre így nem vennék mérget, nem biztos hogy a tartó pöckei és a doboz fülek pontosan összeillenek. Szóval ajánlott motorral menni és vásárlás előtt felpróbálni. A dobozhoz ugyan jár egy platni, de az elég gyenge lemezből van, nekem pl saját gyártmányú a tartókonzol az eredeti alapján csak zártszelvényből..

Fazervin | 2011.11.02 00:15

Hát köszönöm a cimborám nevében... Ha ezt elmondom neki, akkor irány a bolt. Tartója van, így aztán nem kell szegelni semit.

kawa | 2011.11.01 22:00

Nem olyan rossz megoldás az, mivel így magán a zárnyelven gyakorlatilag semmiféle terhelés nincs, az csak azért van ott hogy a tartólap, ami tulajdonképpen zárva tartja a dobozt, ne tudjon elmozdulni. Talán nem tűnik túl erősnek, de azért a húzó erőknek elég jól ellenáll szerintem, és abból sem kap túl nagyot használat közben. A hátsó dobozom Nonfangó, ugyan ilyen elven müxik, nagyon hasonlóak.
Azokról viszont ahol a dobozt a zárnyelv tartja zárva, nincs túl jó tapasztalatom, oldaldoboznak pl azok teljesen alkalmatlanok szerintem(louisos moto detail olcsóbb változatai), csak topcase változatban jók ahol felfele nyílnak nem oldalra.

Fazervin | 2011.11.01 08:45

Értelek.
A zárszerkezete nem tetszik nekem, egy vékony műanyag élre kap fel egy gyengécske műanyag lap, gyakorlatilag ez nem tetszik, pláne oldaldobozként, de ha szerinted jó...

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 8 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár