hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 12 Előre >
kawa | 2010.02.12 22:46

Az utolsó pár száz méter gyalogtúra volt. Valami kőbánya van mellette,addig el lehet menni.

FeR1 | 2010.02.12 22:06

Kérdésem az lenne a teszt résztvevőitől, hogy a vérteszentkereszti templomromhoz vezető útra be lehet hajtani motorral szabályosan, mert az én térképem erdészeti útnak jelöli azt az utat?

Petman69 | 2010.02.12 21:53

Üdv,

Sűrűre sikeredett az utóbbi három nap MotorRevü ügyben.
Tegnapelőtt még a a februárit vettem meg. Tegnap megjött az előfizetési csekk, ma meg már az új számot lapozgatom.
Van amikor assony is beleolvas ide a forumba, mert nem tudja min kuncogok. Aztán ő is olvasni akarja még. Most a lapban is megmutattam miről beszéltetek eddig.
Mégilyet!? Igen még ilyet!

rgary | 2010.02.12 12:57

Okés értettem!

kawa | 2010.02.12 10:45

rgary írta:

Kawa, szerintem összekeverted a jogosítványod szerzésének dátumát a motorod évjáratával! A +50 cm3 viszont stimmel!

Azt azért már had tudjam én jobban!
Az én Fürgetehenem 850-es és 91'-es évjárat, a 900-as viszont csak 2002-ben jelent meg, szóval ha 900-asnak titulálják, akkor egyből meg is fiatalítják 11 évvel ugyebár....

FeR1 | 2010.02.12 09:41

Mindjárt megveszem az újságot...már csak fél óra...és megnézem a celebjeinket

rgary | 2010.02.12 09:26

Kawa, szerintem összekeverted a jogosítványod szerzésének dátumát a motorod évjáratával! A +50 cm3 viszont stimmel!

kawa | 2010.02.11 13:12

rgary írta:

Mesélj még Kawa, mert nekem csak holnap délután lesz újságom leghamarabb!

Inkább nem lövöm le a poént, nézd csak végig az egész filmet!

rgary | 2010.02.11 12:54

Mesélj még Kawa, mert nekem csak holnap délután lesz újságom leghamarabb!

hangszoro | 2010.02.11 11:37

kawa írta:

Nahát! A fijjjuk feltuningolták a motoromat az olvasói tesztben!
Hozzátettek +50 köbcentit, és megfiatalították 11 évvel.


Akkor most eladó?!?! szóval Neked már van friss MR. . . . . . . . .hát nekem :

kawa | 2010.02.11 10:45

Nahát! A fijjjuk feltuningolták a motoromat az olvasói tesztben!
Hozzátettek +50 köbcentit, és megfiatalították 11 évvel.

kawa | 2010.02.11 10:42

Fórum/taglista/névre katt, és lőn!

Petman69 | 2010.02.05 13:42

Én egyenlőre még a profile-okat nem tudom megnézni. Nem néztem még utána hol találom. A fórumban az a Avatarokra kattintva nálam sovány sz infó, amit visszaad.

freazer | 2010.02.05 12:33

olyat szoktam én is

hangszoro | 2010.02.05 09:55

Rendben, köszönöm, időközben megtaláltam. Néha eltévedek ezen az oldalon.

Petman69 | 2010.02.04 10:04

hangszoro írta:

Ööööö milyen teszt a milyen pályázatra is? Úgy érzem, valahol lemaradtam. Beavattok?


A pályázatok részen belül van egy olyan, hogy: Tesztelj Velünk Pályázat - 2010 február
Pályázat

Petman69 | 2010.02.04 10:01

freazer írta:

lehet én ios össze hozok egy tesztett


Én meg majd össze ollózom innen a fórum beírásaimból. Tényleg, olyan cikket is lehet írni, hogy hogyan jutottam hozzá a gépemhez, és milyen volt az első, második, és harmadik (ez még csak a jövő) menet vele?

hangszoro | 2010.02.04 07:38

FeR1 írta:

Megírtam a tesztemet a pályázatra, most már csak a képeket kéne elkészítenem hozzá. Remélem lesz még 28-áig jó idő, mert most olyan hideg van, hogy lemosni sincs erőm szegényt


Ööööö milyen teszt a milyen pályázatra is? Úgy érzem, valahol lemaradtam. Beavattok?

freazer | 2010.02.03 17:07

lehet én ios össze hozok egy tesztett

FeR1 | 2010.02.03 16:14

Megírtam a tesztemet a pályázatra, most már csak a képeket kéne elkészítenem hozzá. Remélem lesz még 28-áig jó idő, mert most olyan hideg van, hogy lemosni sincs erőm szegényt

hangszoro | 2010.02.03 14:49

Igen, ez nekem is eszembe jutott, ha mondjuk most ezzel járok pár hónapig, rendbe jön a kezem, visszaülök a megszokottra, addig hányszor fogok kuplungolni a babettán fékezés helyett, meg majd hátsófékezni akarni a "nagy"-on, kuplungolás helyett? Bár eddig még nem volt ilyen jellegű gondom, báááár, ha jobban belegondolok, volt nekem egy Innova másolatom, ami körváltós volt, na azon sokszor kuplungoltam a semmivel!

Petman69 | 2010.02.03 13:07

És milyen jókat mulattunk, amikor a bóbitához szokott emberek átültek a váltós szimóra.
Volt ám akaratlan egykerekezés, meg motor után futás
Ja, hogy ezen kumplung is van!?

kawa | 2010.02.03 08:42

A babetta az egyértelműen motor, mert én is azon tanultam annak idején!
Meg mert a motorja elől van és nem a lengővillán, hogy valami szabályos okom is legyen. A felteheted a lábad középre is, az ugye nem számít, mert ennyi erővel mókus is robeszos lenne, mikor a tankon ülve stuntol.

hangszoro | 2010.02.03 07:41

Na akkor most megosztom a közvéleményt! Holnap megyek az új motoromért. Eddig stimm. Lábam közé kell venni, tehát nem hokedli (felénk ez a stoki) és nem robogó. Viszont pedál is van rajta, mert hogy Babetta a drágám. Na akkor ez, illetve az motor -e vagy sem? Ja és ugye ha akarom, akkor felrakhatom egymás mellé a lábam és akkor már úgy ülök mint egy.................na motor, vagy nem motor?

kawa | 2010.02.03 07:24

Petman69 írta:

Sokan mondják, hogy azok nem is motorok, pedig egy Vespa hátán, nyáridőben mehet a Dolce Vita. Pláne ha ott a pár is a nyeregben.

Látod látod..... Hisz tudod te, mindjárt oda is írtad a választ. A NYEREGBEN! Nyeregben az ember nem úgy ül, mint a stokedlin, hanem a lába közé kapja a lovat. És ahogy már néhányszor jeleztem, amin úgy ülünk mint a stokedlin, az az is.

Petman69 | 2010.02.02 22:44

Mindenki az alapoknál kezdi ugye? De ki emlékszik még azokra az időkre, amikor még hasonló gépekkel próbálkoztunk, mint ez:
ECO

Apropó. A magazinból hiányolom kicsit a városi vadászokat is. Itt nem a 125-ösökre gondolok, hanem a robogókra. Na jó, láttam pár új típus bemutatóját, meg a feltörekvő gyártók termékeit, de nem mindenki engedheti meg magának még azokat sem sajna
Kevés az infó, tanács a használt típusokról, és hogy mikre érdemes odafigyelni. Ár/ érték arányban, és gondozás terén (igénytelenség) elég jó eredényeik vannak. Sokan mondják, hogy azok nem is motorok, pedig egy Vespa hátán, nyáridőben mehet a Dolce Vita. Pláne ha ott a pár is a nyeregben.

FeR1 | 2010.02.02 22:15

Akkor már inkább a Qlink Az Asphaltfighters® STORMBRINGER legónarancssárga plexije és alkoholosfilctollas gumija nem jön be. És én be merem vallani, hogy nem bírnám kezelni...még Félek, elszaladna a ménes.

hangszoro | 2010.02.02 22:04

Na, azt hiszem, maradok a szmájli beszúrogatásnál, ez a válaszosdi nem akar mostanában összejönni. Tudom! Nem kell elmondani hogy kell, marad az új hozzászólás, oszt fapapucs.

Na azt akartam nagy viccesen Neked írni FeR1, hogy lehet, hogy egy 25 KW-ra lefojtott Asphaltfighters® STORMBRINGER , az azért nem mindennapi motor lenne, még ha ronda is a gumija.................................. is.

hangszoro | 2010.02.02 22:00

FeR1 írta:

Már nagyon fúrja az oldalam a kíváncsiság mi lesz a felhozatal. Marha mázlisták vagytok, hogy volt szerencsétek az 1400-es Kawát kipróbálni. Ennél már csak az lesz nekünk jobb, ha lesz egy K10-es Busa Nagyon jár az agyam, hogy mi lesz az a gép, amit én is vezethetek az Ak-s jogsimmal legálisan Mert megígérték

FeR1 | 2010.02.02 21:54

Már nagyon fúrja az oldalam a kíváncsiság mi lesz a felhozatal. Marha mázlisták vagytok, hogy volt szerencsétek az 1400-es Kawát kipróbálni. Ennél már csak az lesz nekünk jobb, ha lesz egy K10-es Busa Nagyon jár az agyam, hogy mi lesz az a gép, amit én is vezethetek az Ak-s jogsimmal legálisan Mert megígérték

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 12 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár