hirdetés
Sorrend:
Száma:
kawa | 2009.09.24 07:57

65 ló,meg egy 1980-as futómű. Az volt.

rgary | 2009.09.24 07:55

Ez Te voltál Kawa a GPZ-s videóban? Nagy csalódás a ZZR-s videó után!
Bekötött szemmel motoroztál vagy mi volt?

hangszoro | 2009.09.24 06:03

De nem a "két kézzel megragadom és. . . . " részét ugye? Bár az elméleti síkon való merengéshez nincs szükség mancsra. . . . ünnepeljetek Mezőberényben! Csak nézni kell, meg nem a legféltősebb ruhában jönni, mert beleivódik a gumiszag. Motorgumiról beszélek!

Fazervin | 2009.09.23 23:02

Az baj... most lesz 30.-án a házassági évfordulónk, anno Sopronban, a Hotel Sziesztában voltunk nászúton, időnként visszatérünk. Most viszont elintéztem a kezemet, csak itthon tudom részleteit felidézni a nászútnak...

kawa | 2009.09.23 22:55

Nem a fejemen volt,csak gyengére sikerült a kamera rögzítése,és időnként hátrafújta a szél. Sok veréb meg azt hitte hogy végigkerekezem a fél utat.
Ugyan ott készült ahol a zizis videó,Sopron és Görbehalom között.

hangszoro | 2009.09.23 21:54

Országúton, néha erdőben, miegymás.

Szép motor, mi tagadás, de a színe. . . . . a blokk alatti rész szerintem jobb lenne feketében. Ja, nem is kérted, hogy mondjak véleményt.

Fazervin | 2009.09.23 21:20

Hol volt ez Kawa? Mországon, de hol?

rgary | 2009.09.23 12:36

Ilyen bénán össze-vissza bármikor megyek én is!
Néha felnézek az oszlopokra, meg a fák csúcsára mintha egy kerekeznék.....

kawa | 2009.09.23 11:31

Nézzétek meg ezt. Ebben tényleg van némi filmtrükk.
GPz

hangszoro | 2009.09.23 05:57

Ja!!!!! Azért volt olyan ismerős a sztori! Láttam én azon az oldalon már egy ilyet, amikor leveles faágakkal szaladgáltak a motor körül és tényleg azt hihetted egy darabig, hogy megy.....
Hát kawa, ez nem volt szép tőled, majdnem elhittük. . . .

Fazervin | 2009.09.22 22:06

Ez csak trükk, be ne dőljetek neki! A kmóra szerint állt!

hangszoro | 2009.09.22 21:56

Hm. De azt is mondhatnám, hogy HMMM! Jó kis rövid film volt, nekem tetszett. Kár, hogy nem mered a gázkart jobban megtekerni. . . .

rgary | 2009.09.22 08:15

Klafa! Úgy látom az alacsonyabb fordulatszám tartományokat csak elinduláskor és megálláskor használsz!

kawa | 2009.09.21 21:43

Gary! Ezt most találtam a régi cuccaim között,egy kis házi sütésű zizi.
ZZR600 on-board

hangszoro | 2009.08.29 22:41

Kedves ember, de szeret otthon vacsorázni mi? Én azt szeretem, mikor már vagy 2-3 órája megy a sárdagasztás, esek, vagy lefulladok és sáros lábbal, dögfáradtan, lejtőn be kell rúgni a drágámat, akiből kibeleztem a dekompesszort. . . . ha elsőre sikerül, az a nagy öröm!!! Jaj, csak ott tartanék már!!! Hétfőn megyünk egy másik doktorbácsihoz vez. tengelyt javíttatni, hátha sikerül.. .

rgary | 2009.08.15 00:00

Mi ha hosszabb, esetleg egész napos túrára megyünk óránként megállunk pihenni.
Amikor kezd esteledni akkor elkapja a túravezetőt a gépszíj, és meg nem áll hazáig!
Na ilyenkor szoktam zombiként leszállni a motorról a garázs előtt, azon gondolkodva, hogy melyik remegő kezemmel fogom kinyitni a kaput...

hangszoro | 2009.08.14 06:32

Úgy, ahogy mondja szaktársam, kb. 100 km -enként jól esik járni, leguggolni, a zsibbadást hagyjuk, 3 perc után elzsibbad a keze, annak mindegy.

kawa | 2009.07.21 18:21

"Egy bizonyos tempó felett" már mindenen tép a szél,olyan motor nincs aminél 300-nál csak a hajad borzolja a szellő.
Én csak azt mondom,hogy egy laposabb kormánnyal meg egy túra szélvédővel a 150-et kinlódás nélkül kényelmesen tartom.
Meg úgy 100km-enként egy kis pihenő sose árt a hátsófélnek.

rgary | 2009.07.21 09:18

Azért egy bizonyos tempó felett itt is tép a szél rendesen, annyira meg nem tudsz a tankra hasalni, hogy ezt kivédd. Az ülés kényelmes azzal semmi gond. Viszont összességében hosszabb túrák fárasztóbbak ilyen típusú motoroknál, gyakrabban kell megállni pihenni. Hétvégén 1,5 óra folyamatos motorozás után már mindenem zsibbadt még a sejhajom is!

kawa | 2009.07.17 21:55

Éppen azért szerette jobban. Az előredőltebb testtartás miatt jobban elérte a tankot és a fékezéseknél tudott támaszkodni,az kevésbé fárasztó mint hátul kapaszkodva megtartani magát. Az ülése meg a zizinek is kényelmes. Amennyivel fárasztóbb a kézre kerülő többletsúly a zizin,annyival izmosabb nyak kell ugyanolyan tempónál a Tdm-re,épp az egyenes üléshelyzet miatt.Én pl épp ezért fel is dobtam egy laposabb superbike kormányt.

rgary | 2009.07.17 13:17

Valóban furcsa, hogy a barátnőd kényelmesebbnek találja a TDM-nél.
Én ültem TDM-en, sajnos kipróbálni nem tudtam csak ültem rajta,
de sokkal egyenesebb tartásban lehetett rajta ülni mint a ZZR-en.
Hosszú túráknál eléggé elfárad a karom(könyök, csukló).
Amúgy jó kis erős motor, és meglepően kezes is szerintem.

kawa | 2009.07.17 12:41

93'-as.Úgy 15-öt mentem vele,csak törés miatt kellet hozzányúlni,semmi egyéb baja nem volt. Meg egyszer egy pályanapon az első lánckerék otthagyta pár fogát,de az a durva visszaváltásoknak köszönhetően inkább az én hibám volt,mint az övé.
A barátnőm szerint kényelmesebb mint a Tdm,pedig ha egymás mellé állítod őket,akkor ezt szerintem senki nem gondolná.

rgary | 2009.07.17 11:53

Megnéztem, jó kis gép, bár nekem ez a színösszeállítás nem jön be! Sőt egyáltalán nem szeretem a Kawák zöld színét...
Mikori évjáratú volt a géped? Mennyit mentél vele, milyen problémáid voltak esetleg?

kawa | 2009.07.13 09:12

Megpróbálom begyűrni ide:
zizi

rgary | 2009.07.13 08:09

Letöltöttem a bővítményeket is hozzá, de akkor sem férek a képekhez, pedig szívesen megnézném!

kawa | 2009.07.12 18:59

Pedig nekem megy erről a linkről,idegenként bejelentkezés nélkül is,ha bejön a kkor baloldalt a kis képek feliratra klikk.

rgary | 2009.07.12 00:03

Köszi szerviz leírásom már van töltöttem le hozzá én is, viszont a portálodhoz nem tudok hozzáférni.

kawa | 2009.07.10 21:51

Szerinted miért kawa a nickem?
Pislogj ide:
kawa-gportál
Aztán a képek/exmotorok alatt találsz olyan 600 as zizit(zxr génekkel a festésében),hogy odacsinálsz.
Sajnos egy munkahely megszűnés miatt eladtam, mint később kiderült tök feleslegesen mert egy héttel később jobb állásom volt mint a régi...Azóta is bánom,de már cseszhetem.
Itt van hozzá netes manual ha kell:
manual
Kicsit béna egyenként kell a képeket nyitogatni,én lementettem annak idején az oldalt a képekkel együtt,úgy gyorsabb.
Meg van rendes szerelési is,de az 70 mega,nem tom feltenni.

rgary | 2009.07.10 11:53

Akinek szintén ilyen típusú motorja van vagy vannak tapasztalatai, mert korábban ilyen motorja volt, és szívesen megosztaná az írjon bátran!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár