hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 16 Előre >
rgary | 2013.06.08 11:48

A Continental ContiMotion 6 ezer km-t bírt ki nekem hátul...... (Kawasaki ZRX-1100). Egyébként a tapadása szárazon, esőben jó volt, de a tartósság szempontjából nem igazán jó. Az első gumi még kibírna pár ezer km-t, de inkább együtt cserélem majd. Valószínűleg Pirelli Angel ST-re, az most jól le van értékelve az R17-ben!

Fazervin | 2012.07.30 18:31

Ja, és csak azt próbálná meg a Dunlop, hogy megveszteget a pozitív véleményemért...



Na, próbálja már!!!

Fazervin | 2012.07.30 11:10

Az újabb 2 200,7 km. után ugyanott mérve a profilmélységek:
Elöl 3,9 mm, hátul 6 mm.
Majrécsík jobb oldalon 0,0 mm, bal oldalon kb 3 mm.
Elégedettségi tényező 100%

Fazervin | 2012.06.14 08:29

Ide írok mindent, itt meglesz.
Tehát a jobb oldali forgásirányt jelző nyil, és a roadSmart felirat S betűjének vonalában mérve egyforma, elöl 4,2, hátul 7 mm a profilmélység 300 km után.
Meglátjuk.

Azért maradtam a II mellett, hogy ha lenyalatom a hátsót, akkor talán kapok még jövőre is ugyanilyet, nehogy akkorra az I már kifutott legyen. Mániám, hogy párban legyen fent...
Egy tizessel volt drágább mint az I, de ennél már nem kellett kiszállítási díjat fizetni (R17), így már csak 8 400 a különbség.

kawa | 2012.06.13 11:19

Gumiprofil mélységet mértél mielőtt feltetted? Ha igen, akkor az első 1000-1500 után mérjél már rá még1x, oszt tedd közzé hogy vasziszt, mert sokan dicsérik tesztekben, de azoknak én már nem hiszek, csak olyanoknak akik nincsenek megfizetve a véleményükért.

Fazervin | 2012.06.13 06:46

Dunlop Roadsmart II teszt:
Vadonatúj gumival esőben motorozni ugye nem a hosszú élet titka. Márpedig tegnap ez történt, ha nem is esett mindig, azért döntően nedves úton tette meg az első 300 kilométerét.
Az azért már látszik, hogy nagyon könnyen, és nagyon precízen fordul, a táv vége felé már összebarárkoztunk annyira, hogy gázzal mertem pöckölni az orrát, de nagyon jól tapad vizen, a néhány száraz részen pedig addig nem mertem még elvinni, hogy előzni kezdjen a hátulja.
Mindenesetre nagyon magabiztosnak tűnik, ráadásul kényelmesebb vele a motor. Első körben öröm, és boldogság.
Folytatás 23.-án a Bakonyban, majd 30.-án a Mátrában...

Fazervin | 2012.05.27 20:40

Maradnék a Roadsmartnál, bár a Pirelli Angel-re próbálnak páran rábeszélni... Van még pár napom, hogy eldöntsem.
Te Petman! Azért ha ki akarod dobni a használt BT20-at, akkor azért felénk dobjad már légyszí...

Petman69 | 2012.05.26 21:20

Örülök, hogy egyben vagytok mind! Ez a legfontosabb.
Eddig sem voltam elégedett vele.
Egy történet. délutáni motorozásból térünk haza. A haver sportmotorral előttem, használt félverseny gumikkal simán lecsorog a szerpentinen. Nekem meg csúszkál az eleje, hátulja. Ha direkt csinálnám, azt mondom oké, de így nem tetszett.
Amúgy pont azon gondolkodom, hogy lehet mégsem várom meg a következő évadot, és hogy lekopjon.
Aztán jöhet megint az örök téma... újat, vagy használtat... levett félverseny, vagy utcai.
Rengeteget olvastam erről már Tőletek is.
Aztán mindenki döntsön maga, és a pénztárcájához mérten a legjobbat válassza!

kawa | 2012.05.25 22:29

Nem akarom senki véleményét befolyásolni, mindenki maga dönti el, mit tesz fel.
Nekem conti RA2 volt, most misiPR3 van, mindegyik drága(már a conti is) és elég gyorsan kopnak, hátsón egyik sem bír ki még 10.000-et sem.
Viszont.
Vasárnap estefelé 3 sportmotoros előzése közben igencsak durván elnéztem egy kanyar, amit én enyhének véltem, az egy tág visszafordító volt, ebbe sikerült utassal 4. teligázon belerongyolni. Mire észrevettem mi van, már baxhattam, keresztben csúszott mindkét gumi, sikerült megfogni, de akkora volt a tempó hogy ez a megcsúszás-megfogás még 2x megismétlődött mire sikerült bevenni a kanyart a szembejövő sávban a korlát mellett. Az hogy a misi még csúszás közben is teljesen kontrollálható és irányítható maradt, az most (és ebben 100%-ig biztos vagyok) konkrétan az életünket jelentette.
Lehet spórolni azzal hogy jó kemény, sokat elfutó túragumit használ az ember, de az az 1 alkalom, mikor tényleg szükség van a tapadásra meg a jó gumira, az bazze megfizethetetlen.

Petman69 | 2012.05.25 21:31

BT 20 van nekem is fent.
Még a gyári
9000 Km felett, de még nyoma sincs a kopásnak.
A tapadást még sem éreztem egyszer sem igazinak.
Conti és a Pireli Angel ST között hezitálok, de majd csak jövőre, mert a büdös életbe nem fog lekopni, ha ilyen keveset megyek egy évben.

rgary | 2012.05.11 21:36

Felkerült ma a Gépesre a ContiMotion. Nekem elsőre jobbnak érződik, mint anno a BT20-as volt új korában.
Lehet, hogy az élettartama kevesebb lesz mint a Bridgestone-nak, de jól tapad!

rgary | 2012.05.09 08:48

Fazervin írta:

Várjá má Gery, nem ugyanabban a Bükkben szoktunk motorozni? Legalábbis amerre én járok, arrafelé pont annyi balos van, mint jobbos...


A nálam hozzáértőbbek szerint, több a balos mint a jobbos a Bükkben....
A láncszett nekem is cserés lesz kb. 40k HUF....
Még jó, h a gummát megvettem korábban...

Fazervin | 2012.05.08 22:53

Várjá má Gery, nem ugyanabban a Bükkben szoktunk motorozni? Legalábbis amerre én járok, arrafelé pont annyi balos van, mint jobbos...
Én is gumivásárlás előtt állok, a kiszemelt a Dunlop Roadsmart. Hogy egy-e, vagy kettő, még nem dőlt el, pláne, hogy egy vasam sincs rá.
Kellene még egy komplett láncszett, meg egy komplett olaj, -szűrőszett is...
Ja, meg júli 4.-én lejár a műszaki is...
Bocs az OFF-ért, tudom, ez nem a panaszoldal...

rgary | 2012.05.08 08:33

A kifutott Bridgestone BT20-as 11.000 km megtétele után csere éretté vált a gépen.
Az első kerék bal oldala jobban megkopott a sok balos Bükkös kanyar miatt...
Continetal Motion lesz az utódja. Szerencsére még tavaly év végén megvettem így spóroltam 12e Ft-ot a páron.
Mielőtt bármit kérdeznétek arról miért ezt választottam: ez volt a legolcsóbb, mint annak idején a kifutó BT20-as....

FeR1 | 2012.04.27 21:15

Először is, ezt bebuktad, a nevében is benne van, hogy PR, tehát reklámból jeles, meg is vetted
Másodjára, írtad, hogy a határon is nagyon jó a tapadása. Én is közel lakom a határhoz, igaz az északi szomszédokhoz, de kíváncsi vagyok, mondjuk Linz környékén milyen lenne a tapadása, mert az bőven túl van a határon.

kawa | 2012.04.27 15:44

Pilot road 3 téma.
A conti RA2 10.600 km után egy hegyi csapatás közben végképp kilehelte a lelkét, néhol kilátszott a szövetváz a középvonalban.
Mivel motorosújságolvasott embör vagyok, és hallottam hogy milyen jó az új misiPR3, meg ugye öcsike, a PR2 tesztgyőztes volt a tavalyi túragumi teszten, épp a kiváló kopásállósága miatt többek között, ezért, bár kurta drága, vettem egyet. Tegnap mentünk egy kemény 400km-t ausztriában, nem kíméltem, had tudja meg mire számíthat.
Jó gumi,könnyen és pontosan fordul, jó a tapadás határon is.
Mikor feltettem, a próbakör után azt mondtam hogy nem lehet megcsúsztatni.
Há dehogynem. Tegnap hazafele már bőven nyári meleg volt, hajtós tempó után sokkal melegebb mint az első contiRA2, talán túl meleg is, és bizony melegen kereszteződésekben ledöntve nagyobb gázzal indulva érezhetően meg meg indul a hátulja.
Mivel úgy is a garázsban ügyködtem ma, mértem egy gumikopást, mert mániám hogy mikor felteszem, akkor pár bejelölt helyen megmérem az új gumit és időnként ugyan ott mérve mérem a kopást a megtett km-ek alatt.
Őszintén szólva arra számítottam, hogy nem lesz mit mérni 600km után, hisz pl pont a csekélynek mondott kopása miatt nyerte a pilot road2 a tavalyi túragumi tesztet, erre meg azt mondja a gyár hogy még tovább javították a tartósságot.

HÁT A JÓsusulykaANYJÁT A MICHELINNEK MEG AZ ÖSSZES REKLÁM MANEGGERÉNEK! 600KM UTÁN NÉHOL TÖBB MINT 1/2MM-ES KOPÁS MÉRHETŐ BAZ+!!!

És mivel a barázda mélység csak 6mm újonnan, ezek szerint ez a gumi jó esetben is csak kb 8-9.000 fog elmenni, még annyit sem mint a susulykagyorsan kopónak beállított contiRA2. Hát nagyjából ennyit a motorrad fizettet tesztjeiről.

Fazervin | 2011.09.18 21:53

kawa írta:

Biztos sokat megy egyenesen, ami velem nem igen szokott előfordulni.
A sok ital, mi???

kawa | 2011.09.18 21:49

Fazervin írta:

Csak azt furcsállom kicsinkét, hogy elöl alig megy többet, mint hátul? Ezt hogy csinálod? Fazer nem gyenge, akár gyorsítani kell, akár lassítani, de egy első kiszolgál két hátsót, sőt...

Nem tom, Hori barátom szerint, aki pesti és a minap voltak nálunk egy kis osztrák kanyargás ürügyén, valszeg túl jó helyen lakom. Fel is ajánlotta hogy cseréljünk gumit, mert nekem középen még 1.5mm-es a minta, viszont kétoldalt a közepétől 2-3 centire már szintben van a gumi anyagával, mondhatni tükörradiál, a kopásjelző teljesen elkopott. Neki meg pont fordítva, középen van elkopva és az oldalai még jók. Biztos sokat megy egyenesen, ami velem nem igen szokott előfordulni.
De már mind1 , már fenn van az új contiRA2, viszont ez most /60-as , mert az előző hegyesebb /70-es volt. Kicsit lustábban fordul, viszont lényegesen stabilabbnak érződik. Majd meglátjuk ez is úgy kopik-e vagy sem.

Fazervin | 2011.09.18 20:59

Csak azt furcsállom kicsinkét, hogy elöl alig megy többet, mint hátul? Ezt hogy csinálod? Fazer nem gyenge, akár gyorsítani kell, akár lassítani, de egy első kiszolgál két hátsót, sőt...

kawa | 2011.08.31 09:06

No, egy kis adalék a mindannyiunk által ismert (és bizonyára egyetlen nagy gumigyártó által sem befolyásolt) gumiteszthez.
Tavaly nyáron került fel a conti RA2 előre, most ért élete végéhez 13.000-nél(azért egy pár száz kilométert még kifacsarok belőle), a hátsó szintén RA2 5000 után 2.2mm-t vesztett az eredeti 7.5-ös profilból, kb 14-15-öt fog elmenni.
Ezt a futásteljesítményt nem tartom túl királynak még az árához képest sem, és mivel most elég olcsón lehet michelin PR2-őt venni, meg az a revü tesztben épp a tartósságával nyomta le az egyébként minden szempontból jobb RA2-őt, ezért ő is a célkeresztbe került.
A csere okán körbekérdeztem a márkatársakat, ki milyen gumit használ és mennyit mennek el. Tegnap kaptam egy fényképekkel megtámogatott választ a michelin PR2-ről. Az pl a Tdm-en 12.000 után csereérett, szóval nem hogy nem tartósabb kopásügyben mint a conti, hanem egyenesen abb.
És ez nem egy esetleg szponzorált teszt eredménye, hanem elsőkézből származó eredmény egy márkatárs kollégától.....
Persze megmagyarázni mindent meglehet, hogy 2 személlyel használták, meg az évszakok is számítanak, meg mittudomén, csak felesleges.

BoBoBá | 2011.06.09 10:44

Mindig rossz szezon közben ilyen állapotokat látni.
Egy kalappal a szereléshez.

kawa | 2011.06.02 18:23

Jó kis fórummotor ez, faxán beveszi a képeket....
kép

kawa | 2011.06.02 18:21

Azt mostanában semennyire, mert a moci éppen a képen látható állapotban heverészik. A 3.-ban rángatás a kopott kapcsolókörmöknek volt köszönhető, meg egy kapcsolóvilla is odavan. Hogy melyik tette tönkre a másikat, azt már sosem tudom meg, mint ahogy azt sem hogy a kuplung nélküli racingos váltásoknak van-e köze a dologhoz(sanszos). Azt mindenesetre elmondhatjuk hogy az általam személyesen ismert kb 60 Tdm tulaj közül még soha senkinek sem volt ilyen váltó gondja.
A magyar yamahánál a 2 fogaskerék és a kapcsolóvilla 90 rugó felett van. Ósztriában a villa 12 rugó, és az osztrák ebay-en szerencsémre éppen most árulta egy motoros cég pont ezt a 2 fogaskereket gyári bontatlan csomagolásban, meg is vettem, postával együtt 22 rugó. Alig a harmada a magyar áraknak. No comment.... Még várom a cuccokat, kis szerencsével 2 héten belül lábra áll a vas, de azt már most látom hogy a blokk visszarakásánál magam alá fogok csinálni....

BoBoBá | 2011.06.02 10:22

kawa írta:

Sajnos úgy tűnik hogy a kopás is megfelel a tesztnek, 5000km után az első gumin az eredeti 5mm-ből már csak 3-3.5mm van meg. A hátsó nem tom mennyit fog elmenni, azon még csak párszáz km-t gurultam, de nagyon tetszik. A hátsón 7.5mm a gyári profil, azért remélem kitart egy darabig.


Szia Kawa!

Hogy halad a gumiteszt?
Mennyire használtad szét a Contidat?

FeR1 | 2011.05.30 13:14

Esetleg a méretet beütöd keresőbe, az kidob néhány találatot és ott szemezgetsz, vagy, ha nem barátod a google, akkor a simsonklubos srácoknál érdeklődj(bár ehhez is használnod kell valamilyen keresőt. Ha valakik, hát ők értenek hozzá.

bubibeka1.6 | 2011.05.30 09:29

Üdvözlök mindenkit !

Megcsináltattam az első motorom (és egyben tanulómotorom) Simson sb51 es karbiját, szóval most már máködőképest, a baj, az, hogy 2 ősrégi defektes berepedezett gumim van.

normális ára gumira lenne szükségem erre a veterán szépségre

simson sb 51 re, első és hátsó is belsővel együtt

Előre is köszi a segítséget !

derzsi | 2011.04.11 08:47

sajna van igy az ember,h keves a penz

Fazervin | 2011.04.11 08:29

Petman69 írta:

Itt a kérdés Fazervin:
Látom, hűséges vagy, ezért lett Metzeler?
Ha hűséges vagyok, akkor se a Metzelerhez... Inkább csóró vagyok. Az első még ki fogja szolgálni ezt a hátsót, így 15-ből 8-10ezer km-re meg van oldva a gumikérdés. Másra kell a píz, alakul az erdélyi menet...

kawa | 2011.04.09 11:17

Nézegettem sokat, de az r17-nél nincs olcsóbb hely szerintem, nagy raktárkészletük van és szó szerint másnapra itt van a gumi csomagküldővel.

Petman69 | 2011.04.09 07:59

Ezeket az árakat egy darab hátsó gumira értetted ugye, nem párjára. Mert ha igen, mond honnan szerzed, nem gondolkodom tovább
A sűrűbb gumicsere mellett vagyok, de nem a kopás, hanem az elöregedés miatt. Sajnos nem megyek annyit, hogy lekopjon

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 16 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár