hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 15 Előre >
freazer | 2013.11.03 17:06

Fazervin | 2013.10.02 21:21

Mindig tudtam, hogy jó ember vagy...

bjmedve | 2013.10.02 08:19

Sajnos tényleg régen találkoztunk..
Hogy mi lesz helyette? Először legyen kezemben a pénz, aztán majd meglátjuk. Egyébként Fazer-ekkel szemezgettem

Fazervin | 2013.10.01 20:57

S mi lesz helyette Medve?
Régen találkoztunk...

bjmedve | 2013.09.27 20:23

Ha valakit érdekel a típus, eladó sorba került a motorom..

hirdetés

aquark | 2013.02.27 23:15

Szevasztok Ibrahimosok!

Lehet, hogy idén én is beállok közétek. Problémám, hogy majd’ 170 kg-ot nyomok a mérlegen, és kb. 190 magas vagyok.
Azért gondoltam a 125-ös YBR-re, mert állítólag 200kg a terhelhetősége, és a motorja is megbízható, valahol azt olvastam, hogy akár 100.000-et is elmegy megbontás nélkül. Akinek ilyenje van, az kérem nézze meg a kék könyvében (owner’s manual)hogy mennyi a gép terhelhetősége, ez az első fejezetben, kb. a 3.-4. oldalon van, könnyű megtalálni, mert bekeretezéssel ki van emelve.
Sikerült letöltenem pár ilyen kék könyvet, de nem tudom, hogy a Magyarországon is forgalmazott típusról szól –e, mert ez az adat a 2010 utáni, „tankidomosoknál” már csak 153 kg(!!), az eredeti 2004-es modellnél pedig 200kg. A 2008-2010-ig tartó időszakban (már befecskendezős, de még nem tankidomos) pedig 196kg.

Mindenkinek előre is köszönöm, aki megírja itt a MO.-n forgalmazott gépe évjáratát és teherbírását!

Érdekelne még a YBR 250 (167kg?) és a Honda CBF 250 (150kg(!!)) továbbá a Suzuki DR 125 SM (185kg?) típuskönyvében szereplő terhelhetősége is, mert én ezeket a zárójeles infókat a MK-ból vettem, de úgy látom, az nem a legmegbízhatóbb forrás.

Heló!

Nsumax | 2012.03.22 23:29

Tényleg durva az a főtengelycsap,a képeken olyan mint amikor fémszórnak egy tengelyt csak még nem köszörülték méretre

A bowdenek ára se semmi, én hogy állítgatom össze az öreg Nsu-t ott az összes bowden km-spirállal együtt lesz kb 18000 ft szállítással a németektől pedig ez veterán, még jó hogy ezek a motorok mint az ybrahim is elvileg "ócsó" pénzből fenntarthatók.........

bjmedve | 2012.03.22 20:40

Ma ért utol az újabb sokk. Mikor elhoztam a mocit, beszéltünk róla a szervízben, hogy egyébként minden tök jó állapotban van, csak a bowdeneket kellene kicserélni, mert szőrösödik a végük. Megnéztem, tényleg elég gatya mind, ezért gyorsan végiggondoltam milyen lenne motort tolni egy elszakadt kuplungbowden miatt, vagy szakadt gázdowdent olyan Rigásan dróttal helyettesítve hazatámolyogni. Megbeszéltük megrendelik, kiküldik utánvéttel, elvégre 15 év motorozás után (ebből 12 MZ-s) csak ki tudom cserélni magamnak. Aztán ahhoz az előző finom összeghez az a pár ezer már nem oszt, nem szoroz. Ma jött a postás, azt mondja nagyapámnak 27000. Szegény öreg majd hanyatt esett. Aztán meg én. Már csak azért is, mert a bicajom fékbowdenjével kb egy kategória ez a gázbowden műszakilag. De az ára...
Más téma, hihetetlen fejlesztéssel markolatfűtést építettem a gépre. Igaz ezen a héten még csak egyszer motoroztam a korábbiakból következő anyagi helyzetből kifolyólag (Persze mindenhol igyekszem azt előadni, hogy milyen jó az egészséges életmód, meg a biciklizés) de éjjel kettőkor 5 fokban nincs jobb, mint a jó meleg kormányt markolászni a kényelmes motoron. Hálás vagyok annak, aki feltalálta ezt az elmés szerkentyűt

FeR1 | 2012.03.21 08:15

Nagyon megerőltették magukat, mikor a hátsó rugóstagnál cseréltek valami kutyasz@rt(kutyacsontot). Februárban még ott villogott az árlistán 1millió6 fölött, de szerintem rájöttek, hogy viccnek is rossz ennyiért, így hát inkább levették

FeriYBR | 2012.03.21 08:08

Köszi a képeket, hát elég durva, nem vitték túlzásba az edzést. A nagy "Y" léphetne valamit, vagy lehet hogy már úgy gondolja, hogy a hátsó villával már eleget költött a típusra, most ahogy néztem az árlistát idén már nem is lehet kapni itthon.

FeR1 | 2012.03.19 22:40

Egy az egyben, ugyanígy nézett ki az enyém is!

bjmedve | 2012.03.19 22:01


FeR1 | 2012.03.19 13:21

bjmedve írta:

Összefoglalnám a tényeket: Motor megvan, egészségesen újra itthon. Nem volt gondom, szépen megcsinálták, a számla valamivel barátságosabb lett mint Fer1 kollégának, de azért fáj az a hat számjegyű összeg.


Neked szerencséd volt, hogy utánam jöttél, mert akkor veled számláztatták volna el a kuplungkosarat 100rongyért, ami tök fölöslegesen lett cserélve, mint elsődleges hibaforrás(amiről a csere után kiderült, hogy nem attól kotyog a motor). Persze azt mondták, hogy már úgy is lötyögött, tehát ki kellett cserélni.
Persze. Nem baj, tanulópénznek jó volt, mindenki elkezdi valahol, most már jobban látom én is a dolgokat.

FeriYBR | 2012.03.19 12:05

Köszi a helyzetjelentést, elég szomorú hogy a nagy "Y" így áll a dologhoz, reméljük azért nem 32000 km a motor élettartama ahhoz kicsit drága volt, majd az enyémmel még meglátom mit csinálok, eladom vagy még marad a háznál.
A forgattyúscsap képre kíváncsi lennék, ha esetleg fel tudod tölteni meköszönöm.
üdv.
Feri

bjmedve | 2012.03.18 16:39

Összefoglalnám a tényeket: Motor megvan, egészségesen újra itthon. Nem volt gondom, szépen megcsinálták, a számla valamivel barátságosabb lett mint Fer1 kollégának, de azért fáj az a hat számjegyű összeg. Most egy darabig spórolás lesz erősen. Láttam azt a fránya főtengelycsapot, majd ha sikerül teszek ide fényképet róla. Olvastam az alant beszúrt linket (van a világon még sok hasonló problémával küzdő márkatárs), beszéltem vasipari szaki nagyapámmal, és arra jutottam, hogy ez a főtengely elég anyagból készült, viszont az edzésére se fordítottak nagy hangsúlyt. Az a jövőre vonatkozó kérdés viszont piszkálja a fantáziámat, hogy csak ezt a kettőt edzették amolyan cucialista nagyvállalati szellemben (papa mesélte, hogy régen egy kicsit túlmelegedett a hűtő folyadék edzés közben, azért nem állították le a gépsort, jó lesz az úgy is alapon), vagy általánosságban ilyen az anyaga, és 32000 km múlva újra zsebbe nyúlás? Mindez arra ösztönöz, hogy járok inkább bicajjal, meg vonattal, kopjon más főtengelye. Amúgy a magyar márkaképviselet, meg a szervíz normálisan állt az ügyhöz, kaptam én is kedvezményt, pedig nem az ő kárukra akartam én motort javíttatni, de a gyár engem is magasról le t. Tudom, hogy nem vagyok én senki, de hát így nem tom mit akarnak. Milyen motorot vegyek legközelebb? Addig is csak lassan óvatosan menjek azt a keveset, vagy inkább pörgessem? Mert ugye hajtókarcsapágyas az a motor lesz, amit sokat erőltetnek alacsony fordulatszámon. Vagy mégsem? Azért egy motorrevüs túrára azért majd csak elmerészkedhetek rövidesen remélem..

FeriYBR | 2012.03.13 12:51

bjmedve:

Van valami újabb fejlemény a mocidról?

üdv.
Feri

rgary | 2012.03.09 10:35

Megint Tanu akarsz lenni, vagy csak van az a pénz amiért korpás a hajad?

hangszoro | 2012.03.08 17:55

Jól látom?! Tanúkat keres itt valaki?? De jó, hogy feltalálták a pénzt!!

FeR1 | 2012.02.28 10:26

Gary! Sssssssss! Ne buktassál már le minket!

rgary | 2012.02.28 10:06

Szerintem összebeszéltetek, hogy széthajtjátok!

bjmedve | 2012.02.26 08:38

Ezzaz! Köszi!

FeR1 | 2012.02.26 00:02

Köszönjük a linket! Történetesen van egy brazíliai magyar lakótársam, akivel majd lefordíttatom pontosan magyarra a cikket.
Kezd érdekessé válni a történet.

Nsumax | 2012.02.25 23:01

Látom Feri barátom is idetalált , most hogy keresgéltem a neten találtam egy brazil oldalt ahol szétborítottak egy ilyen mocit, de nem is ez az érdekes, hanem a hozzászólásokban feltűnik a hajtókar probléma (nem beszélek portugálul csak a gúgli fordítóra hagyatkozhatom, de amit kihámoztam belőle hogy nem a tietek az egyedi eset, ez egy elég gyakran feltűnő probléma ,csak ahogy olvastam a Yamaha nagy ívben sz@rik rá , de talán ha ott is gyarapodik az "elégedett" tulajok sora, talán lesz valami érdemi reagálás is, reméljük.........
http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=pt&u=http://www.revistadamoto.com.br/2011/02/28/a-yamaha-ys-250-fazer-chega-aos-40-000-km-em-ordem/&ei=a1RJT6KWNomBhQeAw5GpDg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CCYQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dyamaha%2Bys250%2Bbiela%2Bfalha%26hl%3Dhu%26biw%3D1360%26bih%3D596%26prmd%3Dimvns

bocsi hogy hosszú a link

bjmedve | 2012.02.24 11:02

Fazervin | 2012.02.24 08:51

Ügyesek vagytok!

FeR1 | 2012.02.24 08:37

Sőt! Most ülj le, mert különben padlót fogsz! A meghibásodást is mi rendeltük az egyik kötelező szerviz alkalmával!

Fazervin | 2012.02.24 08:35

Vazze, az esőt is ti kértétek?

FeR1 | 2012.02.23 21:55

Ráadásul ugyan azt kérjük az étteremben is Legalábbis a Bakonyban így volt, nem?

bjmedve | 2012.02.23 20:25

Az enyém is 2007-es, 2008-tól használatban. A hiba oka ismeretlen. Szerintem valami firnyákosabb ügy lehet a háttérben, és soha nem fog kiderülni mi is az. Nekem gyanús, hogy az elektronika nem áll a helyzet magaslatán, és néha mintha kicsit szegény keverékkel, talán kicsit alattomos kopogósan jár magasabb fordulatszámon, és szétveri magát. De hivatalosan csak a mi motorjainknál jelentkezett ez a probléma. Soha sehol másütt. Szerintem egyedülálló a világon, olyan az esélye, mint a lottóötösnek: Egy tipus, egy márkakereskedés, még a színük is egyforma ismerjük is egymást.. Biztos mindenkinek azt mondják, hogy egyedi hiba, nincs még egy a világon Szóval nemsoká nekiállok keresni a világban a hasonló problémás darabokat, csak legyen korlátlan rendes netem. Kb 2 hét, és nekikezdek

FeR1 | 2012.02.23 11:15

A szervizben nálam nem gyanakodtak, hanem kerek-perec, minden vizsgálat nélkül kijelentették, hogy széthajtottam, mert bezzeg a Medve, ő nem hajtja, meg is lehet nézni. Azóta eltelt egy kis idő és Medvével már kicsit óvatosabbak voltak.

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 15 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár