hirdetés
Sorrend:
Száma:
Zomboracz_Ivan | 2013.01.09 12:08

Szia!

Sajnos annyira reménytelen a helyzet, hogy még az sem jutott eszembe, kit kéne felhívni ez ügyben.
Ugyanis induljunk ki abból, hogy lefojtod a motort 25 kW-ra, és elvinnéd leműszakiztatni 25kW-os-ra. Műszaki vizsgaállomáson viszont nem tudnak teljesítményt mérni, de az sem valószínű, hogy a szűkítőt vagy az a korlátozó elektronikát (attól függ, melyikkel oldják meg a teljesítménycsökkentést az SV-nél) felismerik. Ha valahol leméreted a motort, azt nem fogják elfogadni, hiszen miért fogadnák el, hogy az úgy korrekt és igaz, ilyen nincs a hivatalos ügymenetben, hogy fékpados teljesítménymérés.
Az fojtatlan Suzuki SV650-etek típusbizonyítványa 50 kW-os motorról szól, így az újra forgalomba helyezés sem járható út, hiszen alvázszám szerint nem adható ki hozzá 25 kW-os típusbizonyítvány.
Jobban jársz, ha leteszed a korlátozott jogosítványt, és veszel egy motort, ami megfelel az előírásoknak.

norco | 2013.01.07 22:18

Sziasztok!

Remélem közületek valaki tud segíteni a problémámmal kapcsolatban.
A következő a történet: Sikerül azok közé az emberek közé esnem akiket nagyon jól megszívattak ezzel a korlátlan jogsi korhatárának feljebb tolásával. Tehát korlátozatlan jogsim még nem lehet de korlátozott igen.
Szerencsémre a családban van egy SV650, amiről több helyen is azt olvastam, hogy a fojtott verzióját lehet vezetni a korlátozott jogsival, de a miénk a normál.
Kérdés innen adódik, hogyan lehet visszafojtatni a motort és átpapíroztani a gyengébbik verzióra, ha ez egyáltalán lehetséges? Mennyibe kerülne egy ilyen művelet?

Előre is köszi a válaszokat!

freazer | 2012.12.20 16:14

az egy szezon is attól függ mennyit motorozol. Mert kibírhat az 5 évet is ha nem használod

rgary | 2011.04.01 09:42

A Conti Road Attack esetleg a 2-es szerintem jó választás lenne az SV-re. A ZZR-en nekem az 1-es volt fent, kb 7000-et mentem vele, és még olyan 50%-os tuti megvolt.

bubibeka1.6 | 2011.03.31 13:29

es a 650 es sv re vajon melyik lehet a jobb valasztas, ti mit ajanlotok ? sport v road v mas marka ?

1 szempontot meg kihagytam, palyazni sem fogok vele

BoBoBá | 2011.03.31 09:08

A SportAttack-ból nincs frissebb, viszont a RoadAttack-ból azt hiszem pont tavaly hozták ki az újabb verziót, amit viccesen RoadAttack 2-nek neveztek el.
Az M3-ról tudok nyilatkozni kopás ügyileg:
Az én eSVémen a hátsó 7E km után lett cserés, míg az elsőt 9E km után utálták ki az osztrák rendőrök, egy vidám pénz büntetés kíséretében.
Én Contit még nem használtam, arról nincs tapasztalatom.

bubibeka1.6 | 2011.03.31 01:23

Okés, semmi gond.


Fazer ! egy szezont azért ki kéne bírnia, az kicsit túl sok kiadás már.
Mi a véleményetek a ContiSportAttack ról, és a ContiRoadAttack ról ? Melyik mire való ? Mert 1 árban vannak....

Egyáltalán SV re jó választás valamelyik ? vagy létezik jobb ? Már mint a felsorolt igényeknek jobb: gyorsan melegedjen be, esőben nem megyek, 1 évadot bírjon ki, de inkább tapadjon mint ne kopjon.
Valahol olvastam h ez a conti elég régi gumma, és most a többiek jobbak, ez igaz ?

Fazervin | 2011.03.30 22:16

Bocs Bubi, nem leszólni akartunk, de ha egy kicsit körülnézel, látod, hogy 40-ért nem kapsz egy pár új gumit...
A Metzeler jó is lehet, az M3-al pl csak annyi volt a bajom, hogy hip-hop, megette a gépem. Az persze lehet az én speciális bajom, hogy nem futja évente két garnitúra gumira, de hidd el, egy sport-túra gumi semmivel se rosszabb...
A Z6 viszont tényleg tragédia. A 2005-ös motorkatalógus azt írta: újraértelmezi a túragumi fogalmát. Nos ez igaz, de negatív előjellel...

BoBoBá | 2011.03.30 21:13

bubibeka1.6 írta:

http://www.r17.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=3466&category_id=309&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

Erről mi a véleményed ?

több helyen olvastam h 120/60 helyett 120/70 est raknak rá . Ez mennyit segít ?


Ezt a linket akartam beszúrni, csak nem kezelte rendesen.
Jobban viselkedik kanyarokban a 120/70-es gumival. Ennyi.

BoBoBá | 2011.03.30 12:17

Nekem Metzeler M5 van most fennt. Legalább is hátul, elől meg amint megjön felteszem.
Nekem nagyon bevált a márka, bár itt sokan pórul jártak vele, én vagyok az egyetlen akinek szimpatikus.
Viszont abból közel 70.000 egy pár.

Még egy dolog: SV Forum
Itt kifejezetten SV tulajok cserélik az eszmét.
És néha van akciós gumi ha többen együtt rendelnek.
Ha van időd és utána olvasol, elég sok infót megkapsz az általuk használt gumikról.

bubibeka1.6 | 2011.03.30 12:14

http://www.r17.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=3466&category_id=309&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26


Erről mi a véleményed ?


több helyen olvastam h 120/60 helyett 120/70 est raknak rá . Ez mennyit segít ?

bubibeka1.6 | 2011.03.30 11:53

Ohh köszönöm szépen ! Tőled kaptam a legnormálisabb választ !

Az az igazság. hogy autóból indultam aki, ahol a maximális igényességre törekszem a karbantartásnál, mindenből a legjobban kapja a Mazda6, így gumiból is, mégpedig Pirelli P7, aminek fantasztikus a kanyarsebessége, nagyon élvezem ahogy szépen finoman kezdi jelezni h hol a csúszáshatára.

szóval ilyen jóindulatú nagy potenciálú gumit keresek, és azért írtam a 40.000 Ft ot, mert tapasztalatlan UTCAI motoros híján (3 évig enduróztam) az autóból és terep-motor gumi árból indultam aki.

Ugyanis aott legjobb Metzeler 6 days et megkaptam a 2 őt 45 ért.

kocsira pedig van 1 belsős helyen, ahol van ismeretségem, az akciós tesztgyőztes P7 27 volt / db. Máshol mindenhol 30 felett szerepelt. és ebben benne volt a szerelés költsége is.

Ezért gondoltam, hogy ha 205 ös gumi kellett a kocsira a mocira meg csak 120 as ill. 160 as, akkor az max annyiban kerülhet mint autóra...

Eszerint tévedtem, sokan viszont rögtön leszóltak, h ennyiből ne akarjak gumit, venni meg vegyek használtat.....
így is elég baj, hogy csak egy 5 éves használt motorra jutott a pénzből, örülök h az idei teljes szervízt bele tudtam alkudni az árba, a gumik viszont lassan kukák, és szimplán jóindulatú tanácsra vágyom, Tőletek, nálam tapasztaltabb utcai motorosoktól.

BoBoBá | 2011.03.30 11:44

Bakker nem működik a link.

Akkor viszont a jobb oldali keresőben ha beírod, hogy:
Kategória: Supersport utcai gumi
Szélesség keresés: 160
Magasság keresés: 60
Átmérő keresés: 17 coll

Hüpp-Hüpp-Hüpp Barbatrükk és kidobja amiről beszéltem.

BoBoBá | 2011.03.30 11:36

bubibeka1.6 írta:

kb 40.000 Ft ot szánnék a 2 gumira

Ezzel a lovetta mennyiséggel az új gumi felejtős. Ha biztosan csak ennyi van akkor keress használtakat.

Nézz körül az R17.hu-n ott majd látod mennyit ér a 40 rugó egy új sportguminál.
A legolcsóbb a Continental (az elvárások alapján, amit leírtál kb a ContiSportAttack a nyerő) szokott lenni, ami állítólag elég jó, viszont gyorsan kopik. Bár azt mondtad az nem baj
Kis utánakereséssel ezt találtam: Conti papucs
Meg ezt: Michelin
A 650-s SV-nél az a szívás, hogy 160-as hátsó gumi kell rá, a "vidd olcsóbban párban" akciók meg mindig 180-as hátsóval adják.

Nem tudom, neked milyen van elől, de én 120/70 első gumit használok a gyári 120/60 helyett, és nekem bevált.

Remélem segítettem valamit.

Fazervin | 2011.03.30 08:36

Az elsőt kifutja, még kapsz is vissza...

freazer | 2011.03.30 07:36

ha ilyen gumit találsz 40000 ft-ért párban akkor szólj nekem is

dragboyz86 | 2011.03.29 21:43

V2 sz.r nem lehet...

Petman69 | 2011.03.29 21:07

SV, meg van a véleményem... de megtartom magamnak , mert ami az egyiknek pozitív, az a másiknak negatív.

dragboyz86 | 2011.03.29 20:50

ide is....

bubibeka1.6 | 2011.03.29 15:21

Sziasztok !

2005 ös Suzuki SV650 S re szeretnék gumit venni, de fogalmam sincs h milyet vegyek, csak azt tudom leírni, hogy mit várnék el a gumitól :

Legyen nagyon jó a tapadása, esőben nem megyek,a z nem érdekel, minél hamarabb melegedjen be, mert ált 10-50 km res használatról van szó, nem egész napos mocizás.
Nem baj ha gyorsan kopik, cserében melegedjen be gyorsan és tapadjon rendesen !

kb 40.000 Ft ot szánnék a 2 gumira

BoBoBá | 2009.06.16 20:02

Bárkinek pozitív - negatív tapasztalata, kérdése van ezzel a típussal kapcsolatban csak bátran hátha tudok válaszolni.

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár