hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 8 Előre >
freazer | 2011.10.09 12:36

vastagabb talpú csizmát vettél?

Jojo749 | 2011.10.06 18:13

Eladó Yamaha XJ6, 2 éves, kitűnő állapotban, 1.250.000 Ft

http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_sporttura/p730391&st=xj6

derzsi | 2011.03.04 21:34

no-no nem feladni ijen konnyen

bakoszilard | 2011.03.04 15:27

Na köszi szépen a sok tanácsot. Igaz már kinéztem egy másik gépet is, de majd ha megtollasodok akkor megveszem....de atttól tartok nem az elkövetkezendő pár évben lesz. Megjegyezném, hogy megnéztem egy britt OEM kereskedőnél és kb 500 angol fontba kerül csak a felni. Majdnem a motorom ára, franciakulcs.

Marad ez, úgyis megmarad örökre mint kezdő motor....majd hallani fogtok még róla, pár évtized múlva

hangszoro | 2011.03.04 13:18

Szilárdom! Ezt szépen eldöntöttük Neked! Van még valami hezitálni valód? Simán megoldjuk azt is!

derzsi | 2011.03.04 10:10

ha nem tudja maga mecsinálni,inkább hagyni kell,mert ráfaraghat az ember

Fazervin | 2011.03.03 22:37

És a mai világban, ha magának nem tudja megcsinálni, és nincs egy tuti haverja, akkor ráadásul át is fogják b@szni...
Kell ez???

kawa | 2011.03.03 22:28

Na ez viszont így van! Ha venni kell a cuccot meg még alakítgatni is, akkor többe lehet mint amennyit ér. Nekem szerencsém volt, a felnit ajándékba kaptam egy kollégától és tökéletesen passzol, még a km csiga is ugyan az, kikaptam a régit, betettem az újat és kész volt az átalakítás. A gumi meg már amúgy is cserés volt.

Fazervin | 2011.03.03 22:22

bakoszilard írta:

Na, szóval, meggyőztetek. Marad az eredeti felni, hiszen nem olyan olcsó sem kicserélni, így hát ha lesz lé, akkor inkább veszek egy sportgépet :p
Na ez meg a másik!
Számold össze a két felni, meg a szögelés árát (mert megeshet, hogy féktárcsát is kell venned), lehet, jobban jössz ki, ha eladod a bringát, és veszel helyette egy neked megfelelőt...

hangszoro | 2011.03.03 20:50

Esetleg egy jó esztergályossal lehetne leszedetni a felniből.......................... kisebb is lesz, könnyebb is, a kipufogódat meg akár szívességből is körbefurkálom.................

bakoszilard | 2011.03.03 19:05

Na, szóval, meggyőztetek. Marad az eredeti felni, hiszen nem olyan olcsó sem kicserélni, így hát ha lesz lé, akkor inkább veszek egy sportgépet :p

derzsi | 2011.03.03 10:25

nem es tudtam h egy sportdob ilyen csodát tesz.Na én is tettem sport dobot,olyat h csak csuda.Levágtuk a gyáridob felét a rögzités elött,lezágtuk a dob ét és ujrahegesztettük.Nem tudom h ez loeröbe mit tesz,kb 1,5-2kg lett könyebb a gép.Nem vettem észre semmi véltozést a kanyarvétel terén.Lehet h barbár megoldás de hatásos és olcsó.

kawa | 2011.03.03 10:16

Hogy egy kipuffdob csere mennyire befolyásolja a kanyarképességet azt nem tom, mert nincs ezirányú tapasztalatom, de gondolom az én szintemen nem sokat dobna a másodperceken, a "hangosabb vagyok, akkor biztos erősebb is" érzés meg régóta közismert.
De hogy egy kisebb átmérőjű és könnyebb kerék(még egy nem szakfórumon se vonjuk kétségbe a giroszkópikus erők létezését) megfejelve egy teljesen más típusú és más méretű gumival bizony azonnali és komoly változást idéz elő a motor viselkedésében.
Én ezt a változást pozitívnak érzékeltem, így most elégedett vagyok. Hogy ezt ki hiszi vagy ki tartja hülyeségne, hát az bizony kicsit sem érdekel, én ülök rajt, én érzem, én tudom jobban.
És bár nem hinném hogy ez valami különös tulajdonság lenne nálam, de én még azt is határozottan érezni szoktam hogy a mostani conti RA2 az első 2-3 km-en amíg be nem melegszik sokkal billegősebb és bizonytalanabb mint melegen, pedig ugyan az a kerék és gumi, csak pár fok hőmérséklet különbség.

Fazervin | 2011.03.03 09:50

Jó-jó, ezt értem, csak sokan efféle változtatástól csodákat várnak, vagy rettegnek, hogy használhatatlan lesz a gép. Legszebb példája egy 600-as GSXR-t birtokló fiú volt pár éve, aki, miután felszerelte a sportdobot, ódákat zengett, hogy azzal a pár kiló könnyítéssel mennyivel könnyebben, precízebben fordul a gépe, és sokkal jobban is gyorsul, és most már nem húz félre(!). Mi meg vagyunk olyan rendesek, hogy el is hittük...

kawa | 2011.03.02 23:57

18-as felnivel és 110-es gumival is lekarcoltam, nem arról van szó, hanem arról hogy 18-as felnire olyan gumit veszel amilyent kapsz, 17-es felnire meg olyant amilyent akarsz. Te döntöd el hogy sportosabb legyen vagy túrásabb, nem pedig eszed nem eszed nem kapsz mást.

Fazervin | 2011.03.02 23:13

Bár én még felnit nem cseréltem, nem hiszem, hogy észrevehető változást hozna a felnicsere. a villaszárak viszont nekem is bentebb vannak engedve kb két centit egy prózai ok miatt, de én ebből nem érzek semmit, se a kanyarképesség javulását, se az egyenesfutás romlását. Amit érzek, az az, hogy majdnem teletalpal ér le a lábam, az addigi pipiskedés helyett...
2 CT-s gumit visznt a sport-túra kategóriában is gyártanak, de ha nem a középrész keményítésével az élettartamot növelik, akkor lehet, hogy ennek az előnyeit se érzékeled. Merthiszen az egykomponensű sport-túra gumival is lehet lábtartót karcolni, nemdebár, Kawa?...

kawa | 2011.03.02 22:47

17"-os fzr felnire cseréltem a tdm 18"-os első felnijét, a gyári 110 helyett így már 120-as gumi van elől(18"-hoz nincsenek sportos használatra alkalmas gumik), hátul 160-as(gyári méret 150) pirelli dragon supercorsákkal, és még az első teleszkópok is beljebb vannak engedve a villahídban kb 2.5 centivel.
Sokan féltették az egyenesfutást, örömmel jelenthetem hogy semmi gond vele, 200-nál is rezzenéstelenül fut. Viszont szűk kanyarokba sokkal kezesebb a gép, könnyebben fordul, jobban érezni az elejét, jobbak a visszajelzések és még áttenni is könnyebb.
Persze meg vannak az eredeti alkatrészek is, bármikor vissza lehet alakítani, de amíg nálam lesz, addig tuti nem, mert sokkal jobb így.
Novemberben már ezekkel az átalakításokkal volt műszakin , + még az eredeti bubis 35w első lámpák helyett is 55w halogének(nem xenon!) vannak benn, gyári kormány helyett egy LSL streetbar kormánnyal és a műszakin le se sz@rják, nem hogy nem húznak meg.

Hr.Geiger | 2011.03.02 21:38

A kétkomponensű abroncsokat ( 2CT - two compounds technology ) elsősorban a sport motorok számára fejlesztették ki, hogy biztosítsák a hosszú élettartamot és gyors haladást a középső keményebb rétegen, valamint a kiváló tapadást a kanyarokban a két szélső rétegen.
Én úgy gondolom, hogy az XJ messze áll a sportmotorozástól, inkább a túra kategóriába tolnám be, ott meg nem számítanak ezek a " trendi" dolgok. Elvégre egyikünk sem Nicky Hayden.

Balesetmentes motorozást!

bakoszilard | 2011.03.02 20:55

Köszi szépen.

értem én ezt a dolgot amit írtál, csak én szeretnék 2CT-s gumikat is feltenni a gépre. Megvan már minden fajta gumi amiből vállogathatok utánna néztem, (BT45-meg is vettem) csak azért a 2CT-s gumik igaz drágábbak de jobbak is.

Tudom hogy ez így lett megtervezve és ez így jóóó. De azért köszi hozzászólást.

Akkor marad ez így ahogy van.

Üdv

Hr.Geiger | 2011.03.02 20:33

Szilárd!

Nem értelek igazán. Mit takar az, hogy nem lehet normális hátsógumit kapni 18"-as méretben?
Mekkorát szeretnél alávágni a 60LE-s Yamahádnak? 185/55 ZR17-et?

A Diversion igazán szép példányszámban eladott jármű szerte Európában, ezért ha élelmes vagy, rengeteg jó hátsó gumit kapsz a gyári 130/70-18 -as méretben. Ettől eltérni véleményem szerint hülyeség, mert elrontanád vele a gyári geometriát, ami jelentősen megváltoztatja a motor viselkedését, vezethetőségét.
Elől 110/80-17-es abroncs van a motorodban, hátul meg a fent említett 18-as. Ehhez lett a vázgeometria ( villaszög, utánfutás ) behangolva.
Azon kívül, hogy bután fog kinézni a 17-es hátsó kerékkel, még pocsék is lesz az egész. Az egyenesfutással amúgy is voltak bajok ennél a modellnél, főleg, ha feldobozolták őket!
Én találtam érdekes jócskán hátsó kaucsukot ( Michelin, Bridgestone, Continental, Metzeller, Heidenau ), szóval van miből válogatni. Olcsóbb és biztonságosabb is, ha maradsz a gyári méretnél!
Meg a műszaki vizsgán sem kell paráznod, mert onnét úgy vágnak ki az átalakított bicajoddal, hogy csak na...

Remélem, célba ér az üzenetem!

Üdv

hangszoro | 2011.03.02 19:30

Nézd, nekem hátul 17 -es felni van, elöl 21-es. Nekem jó, de szerintem a Diversion elég "érdekesen" nézne ki. a menettulajdonságok ez esetben engem is érdekelnek, szólj, ha kész, megnézem.....
Gyerekkorodban nem szereltél kemping kereket Apu biciklijébe? Vagy a sajátodba.

bakoszilard | 2011.03.02 16:18

Hello

Na most volna egy olyan hülye kérdésem, hogy mi lenne ha a 1992-es Diversionon a jelenlegi 18"-as hátsó felnit lecserélném 17"-ra mi történne? Tudom, hogy a dinamikája változna de szerintem csak meg kellene szokni és kész, vagy nem ilyen egyszerű?
Szerintetek megéri, ugyanis erre a 18"-as felnire k.rvára nem lehet találni normális gumit.

Mondtok nekem ötleteket?

Köszi

Hr.Geiger | 2010.12.16 11:09

Válasz hangszoro üzenetére:

Minden mechanikai szerkezet meghálálja a törődést! De Hr.Geiger tudása kalaplengetésért kiállt!

Kedves hangszoro!
Ne hozzál zavarba...
Szeretem a gépeket az utolsó csavarjukig, semmi több.
Viszont amit a törődésről írtál, az teljesen igaz. Legyen a gép MZ vagy XJ, ha nem törődnek velük, akkor hamar legatyásodnak,aztán lehet fikázni, hogy milyen egy konstrukció.
Pedig madarat tolláról, embert motorjáról!

hangszoro | 2010.12.16 10:38

Minden mechanikai szerkezet meghálálja a törődést! De Hr.Geiger tudása kalaplengetésért kiállt!

freazer | 2010.12.13 22:09

ez teljesen így van

dragboyz86 | 2010.12.13 20:44

Különben is a Yamaha egy hangszer... ami szépen szól!

freazer | 2010.12.12 18:54

az enyémmel meg a cimboráméval sincs semmi baj meg nem is volt. meg kell csinálni minden szervizt rendesen

dragboyz86 | 2010.12.12 17:36

Ezek a naked Yamahák azért jók, mert használtan nem egy vagyon az áruk, és elég megbízhatóak.

freazer | 2010.12.11 14:27

ja én tudok is egy nagyom fa..sza FZ6S-t

Hr.Geiger | 2010.12.11 13:14

Az XJR-sorozatot nem kéne összekeverni az XJ-vel, mert a kettő nem ugyanaz!
A Yamaha 1995-ben mutatta be az XJR 1200-as motorkerékpárját, melynek blokkja az FJ átdolgozott és némileg modernizált léghűtéses erőforrása volt. Mivel az FJ már korábban is 16szelep volt, ezért azon nincs is mit csodálkozni, ha a Te 400-as japán belpiacos bringád is hajaz a nagyobb testvérre.

Hasonlóképpen nem ugyanaz a korábbi FJ és a mostani FJR modell sem, mivel a régebbi gépek léghűtéses motorok voltak, a szekunder hajtásuk pedig láncos, addig a mostani gépek folyadékhűtéssel és kardános megoldásukkal dobogtatják meg a rajongóikat.

Szóval az XJ meg az XJR olyan, mint az alma meg a körte.

Ha szabad tanácsolnom valamit, akkor én a helyedben egy 2004-2005-ös FZ6S-t vennék, azok még 98LE-s gépek voltak, utána
lettek lebutítva 78LE-re, és aztán átkeresztelve XJ-re. Persze a futóművük sem egyforma, de ez nem fog zavarni a motorozásban...


Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 8 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár