hirdetés
Sorrend:
Száma:
hangszoro | 2009.11.26 23:20

Örül, örül.

Rotterdam | 2009.11.26 18:48

koszonom, megtalaltam amit kerestem!

hangszoro | 2009.11.26 13:19

Még ez van. http://www.manualedereparatie.info/categorii

Rotterdam | 2009.11.26 07:07

koszi de sajna nem jutottam elorebb. nincs esetleg mas otlet?

hangszoro | 2009.11.25 22:22

Hátha találsz, próbáld meg

Rotterdam | 2009.11.25 17:39

sziasztok!

tudna nekem valaki segitseget adni abban, hogy hol tudnek utanna olvasni a futomu beallitas tudomanyanak?
vettem masod kezbol egy k5 os ezrest de ugy erzem hogy nem az igazi a kanyarokban. tuti hogy eltekergettek mert a rugoelofeszites olyan feszesre volt huzva hogy az elozo tulaj minimum 200 kg kellet hogy legyen. :-)

hangszoro | 2009.09.03 06:04

Mondtam én, ugye. Értek én ehhez, maholnap javítást is vállalok. . . .

BoBoBá | 2009.09.02 22:36

Csak szerény véleményemet tudom leírni:
1. A fokozatok ilyenek, nincs vele gond. Viszonylag rövid áttételezés, megszokást igényel, pláne azok után a kisebb köpcös gépek után, amit vezettél.
2. A lassú kanyarban kanyarodást okozhatja a kormánygátló, pláne, ha vmi utángyártott és az előző tulaj jó keményre tekerte.
3. Az meg hogy a kormánycsapágy nem lötyög meg kéne nézni, mert szerintem is ez az egyértelmű jele. Az meg, hogy nem az a baja senki nem nézte meg, csak mondták. De ezt egyszerű kipróbálni: álló motorral kicsit lökd meg a gépet, fékezz rá hirtelen és figyelj!!! Így könnyen kiderítheted hol nem stimmelnek a dolgok, és minek van hangja aminek nem kellene.

hangszoro | 2009.09.02 06:01

Hi!
Én nem vagyok egy gixxer szakértő, de hogy a kormány szoruljon, meg lötyögjön, kotyogjon, az tuti, hogy nem üzemszerű állapot! És mondhat bárki bármit, az gyárilag, utángyárilag biztos nem úgy van kitalálva, meg az úgy tuti nem jó!

Konaman | 2009.05.18 10:46

Sziasztok! Én egy újra-kezdő/kezdő motoros volnék. Újra-kezdő azért, mert anno még a 80-as évek elején kezdtem a mocizást, az akkori kor "csúcstechnikáin", úgymint: kiskerekű Romet, Simson, majd pedig jött a csúcs gép, a lépcsőcs tankos, elöl tárcsafékes, 250-es ETZ. Micsoda paletta, nem de?!? Az az idő tartott 2-3 évet, majd hirtelen abbamaradt. <br />
<br />
2005-ben pedig, több mint 20 év kihagyás után, jött a második kezdő korszakom, immáron teljesen más vizeken. Mivel Budapesten belül és annak környékén mozogtam nagyon sokat - az ominózus ár/érték aránytól erősen befolyásolt állapotban - vettem egy 125-ös Innovát! Mit mondjak, remek kis gép! Már nem robogó, de már megadja bizonyos szempontból az igazi motoros fílinget. 80-90 körül lazán megy, fogyasztani meg nem fogyaszt; öö bocs, ha nagyon tépi neki az ember akkor 2 litert százon, de akkor már tényleg nagyon nyelezed. <br />
<br />
No de tavaly, jött egy augusztusi 7vége, amikor is 2 napra enyém lett a kicsike! Egy 2005-ös matt fekete, 750-es Gixer. Jáj, képzelhetitek ilyen előélettel! Biztos azt mondjátok: na ez a marha, tuti felkenődött az első fára... És lássatok csodát nem így lett. Felültem a szörnyetegre, kuplung be, egyes bekatt, és szép nyugisan elindultam véle! Hát mit mondjak, egy teljesen más világba csöppentem- milyen meglepő igaz - mint ahol addig húztam a gázt. (Ha megtekertem a szarvát, akkor iszonyatosan meglódult.) <br />
A következőket tapasztaltam, és kérek szépen észrevételeket azoktól akik régóta mennek ilyen géppel. <br />
<br />
Szóval: tapasztalat nr.1.a fokozatok olyan sűrűn követik egymást, hogy már 60 körül 6-ikban voltam és még tovább akartam felváltani. Persze ebben benne volt az is, hogy nem igazán mertem rögtön úgy vezetni, ahogy nyilván egy ilyen motort kell(ene) vezetni. <br />
<br />
Ugyanis itt jön az, hogy a Gixerrel kínlódás lassan menni, főleg ha kanyarodik az ember - tapasztalat nr.2.: lassú kanyarokban - jó tudom ilyennek elvileg nem kéne léteznie egy ilyen paripa hátán - amikor a kormányt elfordítva kell manőverezni (nem lehet minden kanyart térden fordulva bevenni, neeem?), olyan érzésem volt, mintha szorulna a kormány. Létezik az, hogy a kormány gátló miatt volt ez az érzés?!? Nekem minden esetre nagyon zavaró volt a lassú városi közlekedésben. <br />
<br />
Tapasztalat nr.3: mint tudjuk Bp. bővelkedik kátyús, foltozott, töredezett utakban. Ezeken az utakon pedig ugyanúgy kell néha fékezni is, mintha a Hungaroring aszfaltján menne az ember. No ekkor jött az érzés, hogy az elejénél valami iszonyatosan kotyog, zörög, lötyög. Mivel versenyszerűen kerékpározom, az elmúlt majd húsz év kerékpározása azt mondatta velem, hogy lóg a kormány csapágy. De állítólag nem! Egy hozzáértő azt mondta, hogy a gyári fékeken kicseréltek valamit(??) és ez így normális(??). Na most annyit már én is tudok (1995 óta olvasom a Motorrevüt), a hogy a gyári radiális Tokiko nyergek olyan jól és észrevétlenül teszik a dolgukat, mint a Mókus-örs a lányzuhanyzóban, így nem értem mit is kéne rajta kicserélni?!?! Hirtelen az úszóágyazású fékek jutottak az eszembe, de azok akkor sem kotyognak, meg zörögnek, meg lötyögnek!!!!!<br />
Hát ennyi kedves Feleim! Várom az észrevételeket! Jó utat Mindenkinek! Üdv!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár