hirdetés
Sorrend:
Száma:
matyipegaso | 2011.02.04 13:38

Sziasztok hozzaerto urak!

Szeretnem a segitsegeteket kerni abban,hogy honnan tudnek szerezni szervizkonyvet aprilia pegaso 600-hoz(92-es)!A neten az osszes letezo helyen kerestem mar!Aki tudna ebben nekem segiteni az legyszi irjon!A segitseget elore is koszi!Szeles utat!matyi

hangszoro | 2009.08.09 06:22

Khm. . .khm. . .Kínai ?

rgary | 2009.08.08 23:36

Japán motor gyerekek, csak japán!

hangszoro | 2009.08.08 21:55

Akinek csak lesz, az is emelje fel a kezét? :-)

szuszujka | 2009.03.20 15:56

Szevasztok!Csak megszeretném tudni hogy itt köztünk hány pegasos van?Mert alapitotam egy clubot és sok szeretettel várunk.Adigra biztos jó idő lessz

szuszujka | 2009.02.26 21:04

Köszönöm hogy segitetél.Ami a motor márkát illeti aprilia pegaso 650ie.Meg kérdeztem az a bigyot nem vészes 4000ft/darab.Úgy hogy marad a gyáridolog.Amit szerintem írtál hogy yamaha az nem igaz persze nem tudtad hogy milyen a tipusa.Mert neked milyen van?Ha pegaso lenne még kérdésem.Van emai-em meg msn-em ha gondolod. üdv istván.

isomorjai | 2009.02.26 08:51

Szia!
Bontott alkatrész beszerzéséhez nem fűznék sok reményt, mert elég kevés Pegaso-t adtak el Európában (legalábbis ebből, a Yamaha blokkosból). Javaslom fordulj Aprilia kereskedőhöz. Az eredményről számolj be nekünk!
Aprilia Trailed van? Az Anakee tényleg az egyik legjobb választás hozzá.
üdv
István

szuszujka | 2009.02.24 21:17

Szevasztok!Egy boldog aprilia pegaso tulajdonos vagyok.De sajna minap rakelett jönöm hogy szivárog a benzinem és levettem a tankot a helyéröl és ott láttam hogy az a két valami ami viszi a benzint a blokhoz elvanrepedve.Kérdés mi a neve és lehet-e estleg azt bontotat szerezni vagy uj?Végülis tökmindegy lényeg hogy menyen.Másik vélemény kérés mit szoltok a gumimhoz anakee azt mondják elégé jó.Köszönök elöre mindent.Szevastok

isomorjai | 2009.02.20 12:35

zolko004 írta:

Köszönöm a részletes leírást!

Ezek alapján jó eséllyel aprilia lesz (főleg, hogy első "nagy" motorom lesz), bár lenne még néhány kérdésem:
- a fordulatszámmérő hiánya szerintem nem nagy probléma, meg kell szokni a motort, aztán megy az érzésből... viszont az üzemanyag szint.. a yamahán nincs szintjelző?
- nekem néha becsúszna egy-egy 300-600km-es túra, nem lenne jó, ha 100km-enként meg kellene állni sétálgatni kicsit
- minőségbeli különbség mit tesz? kezdő motoros vagyok, autókban viszont relative otthon vagyok... (normális városi, alkalmanként hosszabb távú használat mellett azért csak nem kell szerelgetni nem???)
- alkatrészellátás, szervíz mennyire kritikus? nem kaphatóak alkatrészek, vagy sokat kell várni rá? (hazai aprilia forgalmazók csak tudnak alkatrészt is...)
- hosszabb áttétel mekkora utazó sebességet jelent? 130-140 még belefér?
- végül a fogyasztás... sokfélét olvastam róla, találkoztam már 4,5l/100km-től egészen 11l/100km-ig, amit kicsit soknak tartok, elvégre a gyorsabb városi közlekedés mellett pont a fogyasztás miatt akarok autóról motorra váltani

Bocs, hogy kicsit sokat kérdezek...
Előre is köszi a válaszokat!
Szép napot!

Üdv:
Zolko


Szia!

- A fordszámmérő tényleg nem fontos, pláne egy ilyen nyomatékos motornál. A Yamahának csak tartalék-jelzője van.
- Az XT kb. 5%-kal fogyaszt többet. Egy tank benzinnel kb. 250 km-t mehetsz el, az Apriliával 300-at, mivel a tankja is nagyobb.
- Szerelgetni nem kell, az biztos, nagyon kicsi az esély a meghibásodásra. Yamahához általában van raktáron alkatrész, ha nincs, akkor 1-2 nap alatt megjön. Apriliánál ez kicsit másképp megy, néha elég sokat kell várni amíg megérkezik az alkatrész. A blokk ugyanaz, de a perifériák minőségében lehet különbség. Az olasz minőség nem japán, úgy mint az autóknál...
- Mindkettőnek 5000-es fordulat felett ugrik meg a fogyasztása, tehát ezt nevezném utazónak (7250-nél tilt). Az Aprilia ennél 130-at, a Yamaha 128-at megy.
- Fogyasztás 3,5 - 6,5-ig. Az 5 - 5,5 litert vehetjük normálisnak.

remélem tudtam segíteni
üdv
István

zolko004 | 2009.02.20 12:10

isomorjai írta:

Azt hiszem én tudok neked segíteni, mert mindekettőt használtam elég sokáig. Mindkét motornak mások az erényei. Az Aprilia kényelmes, praktikus. Az ülése hosszabb túrákra is alkalmassá teszi, van fordulatszámmérője, üzemanyagszint-jelzője, nagy hely az ülés alatt és egy kisebb a tank fedele alatt. A futóműve viszont puha, és nagyon hamar leér a kitámasztója vagy a lábartója. A Yamaha ebben jobb. Kicsit keményebb gép, mind a futóművét, mind az ülését tekintve. Egyszóval sportosabb, élvezetesebb vezetni, de kevésbé kényelmes hosszú távon (100 km után). Minőség szempontjából jobb, az alkatrészellátás és szervizháttér is kiszámíthatóbb. Az Apriliában ugyanazt a blokkot jobban sikerült behangolni, de hosszabb áttétellel párosították, így dinamikára ugyanolyan. Végeredményben: az Apriliával jobb túrázni, nyugisabb, kevesebbet fogyaszt, a Yamaha viszont fickósabb, nagyobb élvezetet okoz, mindamellet, hogy az is teljesen józan kétkerekű.


Köszönöm a részletes leírást!

Ezek alapján jó eséllyel aprilia lesz (főleg, hogy első "nagy" motorom lesz), bár lenne még néhány kérdésem:
- a fordulatszámmérő hiánya szerintem nem nagy probléma, meg kell szokni a motort, aztán megy az érzésből... viszont az üzemanyag szint.. a yamahán nincs szintjelző?
- nekem néha becsúszna egy-egy 300-600km-es túra, nem lenne jó, ha 100km-enként meg kellene állni sétálgatni kicsit
- minőségbeli különbség mit tesz? kezdő motoros vagyok, autókban viszont relative otthon vagyok... (normális városi, alkalmanként hosszabb távú használat mellett azért csak nem kell szerelgetni nem???)
- alkatrészellátás, szervíz mennyire kritikus? nem kaphatóak alkatrészek, vagy sokat kell várni rá? (hazai aprilia forgalmazók csak tudnak alkatrészt is...)
- hosszabb áttétel mekkora utazó sebességet jelent? 130-140 még belefér?
- végül a fogyasztás... sokfélét olvastam róla, találkoztam már 4,5l/100km-től egészen 11l/100km-ig, amit kicsit soknak tartok, elvégre a gyorsabb városi közlekedés mellett pont a fogyasztás miatt akarok autóról motorra váltani

Bocs, hogy kicsit sokat kérdezek...
Előre is köszi a válaszokat!
Szép napot!

Üdv:
Zolko

isomorjai | 2009.02.19 13:15

zolko004 írta:

Szia!

Segítséget szeretnék kérni....
Motorvásárlás előtt állok, sajnos elég bizonytalan helyzetben, 2 gép között vacilálok...
Az egyik az aprilia pegaso 650, a másik a yamaha xt660x.
Arra lennék kíváncsi, hogy neked mi a véleményed az apriliáról, ill. te melyiket választanád? (ugyan az a blokk van mindkettőben)
Eddig amit a neten az apriliáról találtam nem túl biztató a megbízhatóságát tekintve.
Előre is köszi a segítséget.

Üdv:
Zolko



Azt hiszem én tudok neked segíteni, mert mindekettőt használtam elég sokáig. Mindkét motornak mások az erényei. Az Aprilia kényelmes, praktikus. Az ülése hosszabb túrákra is alkalmassá teszi, van fordulatszámmérője, üzemanyagszint-jelzője, nagy hely az ülés alatt és egy kisebb a tank fedele alatt. A futóműve viszont puha, és nagyon hamar leér a kitámasztója vagy a lábartója. A Yamaha ebben jobb. Kicsit keményebb gép, mind a futóművét, mind az ülését tekintve. Egyszóval sportosabb, élvezetesebb vezetni, de kevésbé kényelmes hosszú távon (100 km után). Minőség szempontjából jobb, az alkatrészellátás és szervizháttér is kiszámíthatóbb. Az Apriliában ugyanazt a blokkot jobban sikerült behangolni, de hosszabb áttétellel párosították, így dinamikára ugyanolyan. Végeredményben: az Apriliával jobb túrázni, nyugisabb, kevesebbet fogyaszt, a Yamaha viszont fickósabb, nagyobb élvezetet okoz, mindamellet, hogy az is teljesen józan kétkerekű.

zolko004 | 2009.02.18 14:32

Szia!

Segítséget szeretnék kérni....
Motorvásárlás előtt állok, sajnos elég bizonytalan helyzetben, 2 gép között vacilálok...
Az egyik az aprilia pegaso 650, a másik a yamaha xt660x.
Arra lennék kíváncsi, hogy neked mi a véleményed az apriliáról, ill. te melyiket választanád? (ugyan az a blokk van mindkettőben)
Eddig amit a neten az apriliáról találtam nem túl biztató a megbízhatóságát tekintve.
Előre is köszi a segítséget.

Üdv:
Zolko

mickie77 | 2009.02.06 11:41

Sziasztok!
Az első tisztességes hőmérsékletű nap van idén, mikor indítsunk topikot, ha nem most.
Pegaso 650 Stradat az vesz, aki vagy kezdő, vagy megfontolt, vagy csak szereti az olasz motorokat, japán blokkal, de 3-ból 2 tuti. :o)
Ha valakinek szabadideje van és gurulni támad kedve, írja ide, hátha más is van ezzel így.
/M

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár