hirdetés
Sorrend:
Száma:
hangszoro | 2009.08.30 22:43

Hm, fel sem tűnt! A múltkor is megyek az erdőben, hallom ám hátulról, hogy puff-piff-puff, hátranézek, hát nem engem vertek?!
Veszek magamhoz egy kis szalicilt és elteszem magam holnapra. . . jóccaka!

Fazervin | 2009.08.30 22:35

Ki az igazi vadász:
Aki kacsázva megy be a kocsmába, és rókázva jön ki!

De menjünk át az Offra, bert baj lesz! Az előbb is kikaptál!

hangszoro | 2009.08.30 22:32

Ha erdőn jársz, soha ne feledd, hogy csak egy dolog képes megelőzni a rókát és az a hányinger.

Fazervin | 2009.08.30 22:25

Szólhattál volna hamarabb is, már komplett összehánytuk!

hangszoro | 2009.08.30 22:22

Eszembe jutott nekem is, de mire cselekménnyé forrta ki magát az 5let, előre megfontolt szándékkal meghalt. . . .
Jó. akkor most ne igyatok, menjetek és rakjátok össze rendesen, ne csak úgy "összehányva" . . .

Fazervin | 2009.08.30 19:32

Remélem, azóta meghívtad egy fröccsre!
Egyébként meg összehánytuk a gépet. Volt sör is, meg bor is. A dolgok jelen állása szerint igazi próbaút kedden.

hangszoro | 2009.08.29 22:34

Régebben szüleim utcája is burkolat nélküli volt, igaz nem homok, hanem föld, ha meg esett, akkor sár, de abból q..a nagy! Akkoriban Trabantom volt, azzal én is a járdán jártam, szerettek érte. . . . az egyik "kedves" szomszéd, betonozott egy lépcsőfokot a kapuja elé, mert "így könnyebb bemenni", ja, ne férjek el a járdán autóval, egy hét se kellett neki, lefikázott róla és miután leszedték a lábgipszét, szétverte kalapáccsal. Mondom, ne segítsek Józsi bácsi? Segítettél Te már eleget. . . volt a válasz. Tudom, hogy szeretett, csak nem tudta kimutatni. . .

Fazervin | 2009.08.29 21:33

Mikor nem látják, a járdán szoktam menni, hogy ne szedjek annyi homokot össze, de ott meg alig fér el a nagyfazék. Ahány motormosás, annyi komplett lánctisztítás, már nagyon unom. 10 éve ígérik az aszfaltozást, de szerintem hamarabb lesz egy kardános gépem.
"Kefélsz még, vagy már BMW-vel jársz?"

hangszoro | 2009.08.29 21:23

Csak lépésben mi?

Fazervin | 2009.08.29 15:39

Pont erről írtam, én sem vagyok 100 kiló, mégis könnyen bántam a varáva, ellentétben a BMW K 1200 GT-vel. Azt a tapasztalatot leírtam az ő topikjában.
Egy ismerős kb. egy évig használt GS-t, amit már használtan vett. Neki baja nem volt sem a kardáncsapággyal, sem semmivel, tisztán üzleti alapon cserélte el egy R 1200 LT-re. Csapágyat viszont gondolom lehet kapni nem csak kínait, ezzel -feltételezem- megoldódik a probléma. Nekem nagyobb bajt jelent a lánc, a lakhelyem miatt (400 m, mire kiérek az aszfaltra, addig homokút). Gondolhatjátok...

rgary | 2009.08.29 10:52

Az majdnem megvan, egy-két hétvégén elengedem magam aztán hipp-hopp felmegyek 100 kilóra!

kawa | 2009.08.29 10:16

Nem 2 éves jogsi,hanem 100kilós testsúly kell ha ki akarod tolni a garázsból.

rgary | 2009.08.29 09:29

Tesztkaraván alkalmával ki akartam próbálni az 1000-es Varát, de nem lehetett, mert nincs két éves jogsim!

kawa | 2009.08.29 09:09

Van Varás ismerősöm,aki ráadásul előtte Tdm-es volt.Már alaposan kitárgyaltuk,hosszútávú országúti túrákhoz kiváló,rövid távra,kanyargásra, városban gyalázat. A Gs-el nyomulókat meg kérdezd meg a kardánkihajtás csapágyáról.Én konkrétan 3-ról tudok,akinek a kiváló minőségű(kinai)csapágy menet közben eltört...

Fazervin | 2009.08.28 21:48

Attól tartok, ezek nem egy ligába játszanak. A vara szerintem túl nagy, és túl szép ahhoz, hogy akár csak gyengébb terepre kividd. Kicsit olyannak tartom az egész kategóriát, mint az autók között a SUV-okat- ugy néz ki, mint egy terepjáró, de jobb a békesség alapon maradjunk csak az aszfalton. Ott viszont tényleg jó volt.
Az idén indultam a BMW 24 órás versenyén, csak ugye "erdő szélén őzike, nézelődik, nézik-e". Szóval ott igazán értelmet nyert a kategória, ami leginkább csak GS-ekből állt, egészen pontosan egy Varadero indult. Nagy hatótáv, kényelem a legmagyarabb utakon is... Világlátásra a legmegfelelőbb.

hangszoro | 2009.08.28 21:27

Én még nem próbáltam, csak a kistestvériet /Transalp, Africa Twin/, azok tetszettek. Igazából a szívem vágya egy Africa. Vagy egy Varadero?

Fazervin | 2009.08.28 19:22

Én egy tesztkaraván alkalmával próbáltam ki a Varát. A sújából fel sem tünt semmi (ugyanígy voltam egyébként a Honda CB 1300-al is), a magasságából sem (én nem nőttem ki nagyon a földből 171 cm az alacsonyságom). Az viszont feltűnt, hogy a meglehetősen messze elöl lévő szélvédő ellenére kifejezetten jó a szélvédelem, legalábbis a Fézerhez, Bandithoz képest. A V2 meg mindig is tetszett, bár még soha nem volt.

BoBoBá | 2009.06.24 21:09

JaniV!

Milyen mociról váltottál erre?
Egy jó komám kinézte magának ezt a gépet. Az a negyed tonna nem sok egy kicsit egy lendületes kanyargáshoz? Pláne ha még csomagokkal is felaggatod a járgányt?

JaniV | 2008.10.04 21:10

Bivalyerős, mindíg és mindenkor, bármilyen forgalmi helyzetben, bármilyen úton, nagyon megbízható igásló és egyben szálguldó paripa is. Tökéletes futómű, motorja bőséges erőtartalékkal rendelkezik, nagyon jó a váltókiosztás, ehhez a konstrukcióhoz méltó, megbízható, pontosan adagolható fékek. Összességében kiváló konstrukció. Talán a negyed tonnás önsúly, ha egy kicsit kevesebb lenne, könnyebben manőverezhetnék a városi forgalomban. De ha kiérük, lakott területen kívül már szerintem a kategória legjobbja. Nem gond, ha elfogyott az aszfalt, kövesút, földút, nem akadály.

Az én gépem csiptuninggal izmosabb a gyári kivitelnél (115/115 a jellemző számok), dinamikusabb a gép, mindezt picit kisebb átlagfogyasztással. Viszont erőteljesebb a hátsógumi és a láncigénybevétel, ezek várható élettartama kisebb lesz.

2 év, 12 ekm, kényelmes, gondtalan, biztonságos motorozás, egy kiváló műszaki tartalom / ár / érték arány, a Hondától! (Ezért HONDA!)
És szép (nekem tetszik). Ez egy cicaszemű kafferbivaly! Maximálisan elégedett vagyok!

Varások! Remélem Ti is meg vagytok elégedve a gépeitekkel?

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár