hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 33 Előre >
abidur | 2016.11.02 18:36

Üdv András!
Elnézést, de valahogy csak most tűnt fel, hogy milyen vékonyak a belső lapok. A képekkel kapcsolatos véleményemet azért továbbra is fenntartom, főleg az Intermottal kapcsolatban. Annyi újdonság jelent meg ezen az expón, hogy igazán megérdemelte volna a két lapszámra való elosztást.

Cserfalvi_Andras | 2016.10.28 14:52

Kedves Rudi!

Minden véleménynek nagyon örülünk. A papír minőségével kapcsolatos észrevételére azonban most egyből reagálnánk. A papír minősége nem változott a dizájnfrissítéssel. Immáron két éve ezt az alapanyagot használják a nyomdában. Bár mi is el tudnánk képzelni jobb minőségű papírt, de spórolásról nincs szó.

Hr.Geiger | 2016.10.26 21:33

Már kezdtem azt hinni, hogy egyedül vagyok azzal a véleményemmel, hogy a régi megjelenés jobb volt..., de látom, hogy mégsem.
Akár fel is pörgethetnénk kicsit a topicot, ha mindenki megírná, mit gondol az új dizájnról! :-)

abidur | 2016.10.25 20:18

Tegnap megvettem a MR legújabb számát(gyakorlatilag a legelsőtől megvan mindegyik).Hatalmas csalódás! A papír választása nagyon tesco gazdaságosra sikerült, a színes képek, de még a szöveg is átlátszik egyik oldalról a másikra. A tartalomról még nem tudok írni mivel csak átlapoztam, de első véleményem az arany igazság: a kevesebb néha több..A nagyon sok apró kép helyett sokkal jobb lenne néhány nagyobb kép, így egyszerűen élvezhetetlen az egész. Kérem vissza a régit!!!
Rudi

Hr.Geiger | 2016.01.15 22:21

Szia András!

Köszi a visszajelzést, szavazás letudva!

Üdv.
Hr.Geiger

Cserfalvi_Andras | 2016.01.08 14:14

Szia!

Elvileg már néhány napja kijavították a szöveget!

Üdvözlettel:
András

Hr.Geiger | 2016.01.02 11:37

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy közületek sikerült valakinek szavaznia online " Az év motorjai 2016" közönségszavazáson?
Nekem bejött egy oldal, ahol a fejléc a 2016-os szavazást mutatta, azonban a szöveges rész első mondatában már 2015-öt írtak, leadási határidőnek meg 2014.dec.31-et.
Ez normális? A magazinban 2016 január 31-e van megadva, valahogy nincs szinkronban a kettő...

kawa70 | 2015.10.23 22:21

Végre egy tetszetős előszó az újságban
Nagyon jó a hölgy írása, nem a szokásos erőltetett irjunk mert irni kell valamit hanem egy olyan szösszenet amit élvezettel olvastam végig. Remélem lesz még hasonló az újság első oldalán.

Cserfalvi_Andras | 2015.10.12 15:30

Kedves Okta!

Jánost a janos pont mezo kukac motorrevu pont hu címen keresd!

Üdvözlettel:
Motorrevü

Okta | 2015.10.09 19:28

Szia Jani, milyen az új BMW?

gsxfx1 | 2014.12.02 18:09

Kedves Iván!
Természetesen megvettem és a csúszás ellenére nagyon elégedett vagyok az új számmal.
Csak bírjuk ki tavaszig ebben a pocsék időben.......
Üdv:
L

Zomboracz_Ivan | 2014.12.01 15:26

Kedves gsxfx1!
Szia! Apró hiba csúszott a gépezetbe, a szerkesztőségben minden rendben, elnézést kérünk a csúszásért! Reméljük sikerült azóta hozzájutnia a legújabb számhoz, és elnyeri tetszését!

Üdv:
A Motorrevü csapata

gsxfx1 | 2014.11.26 13:03

Tisztelt szerkesztők!

Azért az nagy gáz, hogy a beígért Nov. 19-i megjelenés, valamint a honlapon közölt megjelenési tény ellenére, a decemberi szám a mai napig nem elérhető .
Bízom benne, hogy minden rendben a szerkesztőségben, nagyon kedvelem a Motorrevüt!

Üdv:
L

kawa | 2014.07.29 17:05

Örömmel olvasom az előszóban, hogy maradt még pár spré az előfizetés mellé, nyugodtan küldjetek egyet ha már az új előfizetésem első száma csupaszon, magában érkezett, spré nélkül.
Ugyanitt érdekes és színvonalas 0 km-es FFT magazin ingyen elvihető, mivel utálom a focit!

Zomboracz_Ivan | 2013.04.08 15:45

A Yamaha meghagyta a TDM900-at az árlistán, sőt, nem csak nálunk, hanem az egész európai piacon, ugyan további fejlesztésre, ráncfelvarrásra már nem fog sor kerülni. Idén még kapható, nagy valószínűséggel már nem sokáig. Így ha valakinek új TDM900-ra fáj a foga, annak hamarosan le kell csapnia a kifutó széria egyik darabjára.

Hr.Geiger | 2013.04.05 19:16

Ma kaptam meg a Motor Katalógust, melyet már igen vártam, hiszen a 2010-es kiadás volt az utolsó a polcomon. Igazán elkelt már a frissítés! :-)
A szerkesztők ezúttal is jó munkát végeztek, elég fáradságos meló lehet összeállítani egy ilyen kiadványt!
Viszont lenne egy észrevételem, ami kicsit szíven ütött. Amikor a Yamaha gyár 2013-as kínálatát böngésztem, feltűnt, hogy újra szerepel a kínálatban a TDM900 és meglepően jó áron: 2.358.000.-Ft-ért. ( A 2010-es KATALÓGUS-ban még 3.149M-ért volt a modell dobra verve. )
Én úgy tudtam - és ezt a Yamaha Harmatinál is megerősítette még 2011-ben Árpi a Főnök - hogy a TDM gyártását 2010-ben a gyár befejezte.
A Yamaha hivatalos 2013-as árlistáján sem szerepel a Tádé, most akkor, hogy is van ez?
A kérdés azért izgat, mert bár tart még az utazásom a motorkerékpárok világában, de egyre inkább érzem, hogy a
" végállomás" egy TDM 900 lesz.

rgary | 2013.01.02 11:45

Én is reménykedtem benne, de tudtam, hogy itt esélye sincs a végső győzelemre hiába jó motor....

BoBoBá | 2012.12.31 22:35

Köszi az infót.
Igazából abban reménykedtem, hogy a Versys nyer.

Fazervin | 2012.12.31 18:59

Ha kiveszem belőle a germanomániát, akkor a Triumph nyert...

rgary | 2012.12.27 08:54

Megosztott első hely BMW 1200 GS, Triumph 1200 Explorer. (Az én nagy kedvencem a Versys 1000 a 2. helyen végzett.)

BoBoBá | 2012.12.26 23:58

Sziasztok!

Valaki megírja nekem az ALpenMasters végeredményét, mert szégyen szemre lemaradtam a 2012/12. számról.

Hr.Geiger | 2012.12.20 10:55

A januári lapszám ismét egy azok közül, melyben rengeteg érdekes cikk köti le a technika iránt fogékony olvasót. Jó volt olvasni a két japán vezérrel ( Honda / Suzuki ) készült interjút, megdöbbentő volt az aranyszárnyasok célkitűzése: 25 millió motorkerékpár gyártása!
Ez a tervezett darabszám megmaradt az agyamban, mikor lapozgatva haladtam előre a cikkek között. 25 milla, elképesztő...aztán jött a mélyütés a Royal Enfield gyárlátogatásról szóló leírás és az ő egyik vezetőjük nyilatkozata!
Az évi 70 ezer legyártott RE már " sikertörténet" a gyár életében, törekszenek a minőség javítására, új termékek kifejlesztésére, de egyúttal a tradíciók őrzésére is nagy figyelmet fordítanak. A gyakorlatilag 1955-től készülő 350-es és 500-as termékek fejlesztésében hatalmas ugrás volt 2007-ben az új osztatlan motorblokk megalkotása, aztán az önindító térnyerése és a benzinbefecskendezés alkalmazása. Persze, robotokat és automatizált gépeket nem alkalmaznak a termelésben, ez az egyik ok, amiért 8 hónapot kell várnia egy vevőnek az új gépére!
Kedvesek a cégnél, mert szervezett túrákkal próbálják meg elnyerni a tulajdonosok márkahűségét, amit dzsekik és sisakok forgalmazásával is próbálnak fellendíteni! De! Ez a XXI. században már szerintem igen kevés, amikor az ember a pénzéért egy " felfésült" veteránt kap! Hiába értékesítik az évi gyártás 95%-át Indiában, azért az Internet ott is lassan elterjed és a fiatalok -a jövő vásárlói - olyan gépekkel is találkoznak a saját piacukon, mint a japán gyártók " űrtechnikát" képviselő 250-es sportgépei.
Ehhez képest az RE még így is egy őskövületnek néz ki...
Ezt a meccset a jó öreg Európában már sokan lefutották és lakat is került a gyárkapukra.
Még a BMW is folyamatosan fejlesztette a boxer erőforrást, akármilyen tradíciók is kötik őket, azért ott is teret nyert a 4 szelepes hengerfej, a befecskendezés, az osztatlan blokk és a folyadékhűtés! Természetesen nem mentek el az évtizedek nyom nélkül a vázak és futóművek mellett sem, ennek ellenére egy mai R1250R-re nem lehet azt mondani, hogy nem követi a márka által megalapozott tradíciókat és értékeket!

Persze egy angol tőről fakadt gépnél, mint a Royal Enfield, még mindig ragaszkodnak a régi mondáshoz: egy motor nem lehet eléggé egyhengeres és négyütemű!
Nyugati szemmel és gyártásban szerzett tapasztalatokkal felvértezett mérnökök számára egy " aranybánya" lenne az indiai cég felfuttatása, hogy ne kelljen sokat várnia a vevőknek az áhított Bulletre!

Jó lenne több ilyen " gyárlátogatós" cikket olvasni a jövőben is!

Hr.Geiger | 2012.12.19 20:07

odvas5 írta:

Vártam egy hónapot hogy kezembe vegyem a 12.számot , mivel kedvenc motorom a VFR800 tesztjét ígérték.
Végig lapoztam de sehol,nézem a tartalom jegyzéket ott a 66 oldal van megadva,gyerünk a 66 oldalra de sajnos a teszt helyén egy két oldalas hirdetés vigyorog rám.Nagyon csalódott vagyok és kérdezem lesz-e? teszt és mikor?
Aki tudja mondja meg.


A 2013 /1-es számban megtalálod a hiányolt VFR tesztet!

kawa | 2012.11.22 20:42

Na, bár mostanában jó párszor előferdült hogy gyorsan sikerült átlapozni a lapot, és a vége az volt hogy ennek is csak annyi haszna volt hogy magasabb lett a revütörony a polcon, de szerencsére ez most nem így van.
A bömösblokk szétszedéses belső képes cikk igen jó volt, már csak ez miatt is megérte, de még ott van az elékeléses cucc is. Több ilyent, akár minden számba ilyen duplán is!

odvas5 | 2012.11.21 19:16

Vártam egy hónapot hogy kezembe vegyem a 12.számot , mivel kedvenc motorom a VFR800 tesztjét ígérték.
Végig lapoztam de sehol,nézem a tartalom jegyzéket ott a 66 oldal van megadva,gyerünk a 66 oldalra de sajnos a teszt helyén egy két oldalas hirdetés vigyorog rám.Nagyon csalódott vagyok és kérdezem lesz-e? teszt és mikor?
Aki tudja mondja meg.

rgary | 2012.11.07 07:58

A következő szám előzeteséből már előre kiderül a naked bájkok győztese!
Remélem a Kawasaki nyeri meg az egészet, bár sajnos két BMW is van a mezőnyben!

hangszoro | 2012.10.12 18:42

A "szigszalag", a gipsz, valamint a "purhab" Isten ajándéka az embereknek..... mindenre jók!!!

S , hogy melyik motor a tesztgyőztes? Hát nem mindegy? Ha nekem a Honda tetszik, akkor az tetszik. Ha a béjjemvé győz, akkor az. Oszt?! Nekem nem igazán.

rgary | 2012.10.12 12:00

Nekem semmi bajom a BMW-vel. A múltkor együtt motoroztam egy 2-3 éves BMW 1200 R-el többek között, na ennek kipergett a jobb oldali tükréből az üveg, majd 100km megtétele után a balból is. Az aggteleki bazár soron vett piros keretű kis tükröt, azt szigszalagozta fel bal oldalra, hogy legalább ott legyen(én javasoltam Neki, hogy a másikat is oldja meg így, pár száz forintból kész a javítás). Egy "prémium" márkától azért kicsit vicces ez, de ettől még nem tartom rossz motornak a BMW-t.
Viszont ezzel az erővel mi is összeverődhetünk akkor páran, végigjárunk néhány magas hegyet, bulizunk aztán kihozzuk a Verhovinát győztesnek(igaz a mi véleményünkre senki nem kíváncsi)...

Zomboracz_Ivan | 2012.10.11 12:00

Semmi biztosat nem tudok, de szerintem az Alpen Masters-re a német újságírók is úgy tekintenek, mint egy nagy buli, a szervezésén dolgozók pedig úgy, hogy egy nagyon költséges buli. Az ők is elismerik, hogy a kategorizálás miatt soha nem lesz igazságos, ugyanis az elmúlt években bemutatott motorok (facelift is belefér) nevezhetnek csak, és hát itt kezdődnek a gondok.
A BMW győzelem tényleg irritáló lehet azoknak, akik valami miatt nem szeretik a bajor márkát - érkezett olyan olvasói levél egyszer, hogy ugyan nem vezetett soha S 1000 RR-t, de nem hiszi el, hogy jobb lenne mint az R1. És hát sok embert ismer, akik R1 tulajok, szóval rossz nem lehet - de ha visszanézzük a történelmet, akkor láthatjuk, hogy például a DL650 kétszer is nyert.

Idegeskedés helyett én is csak azt tudom ajánlani, amit FeR1 is.

Zomboracz_Ivan | 2012.10.11 11:51

gizmo87: Megoldható. Írj privát üzenetet és elmondom a részleteket. Üdv!

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 33 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár