hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 2 Előre >
hangszoro | 2009.10.28 14:04

Van, de az is bibis, de most nem is annyira sürgős a javítása, szóltam is a hengerfejes mukinak, ne dobja ki, csak tegye fel a felső polcra, ha tudok, megyek érte (na meg ha lesz rá kavics).
Ja, beszoptam rendesen, de túlélem, meg kaptam a drága barátaimtól 1 új becenevet, szülinap, meg keresztelő egyben! Jövőre lesz buli rendes!
A munkabiztonságis priváttal meg lehet, hogy szavadon foglak, mert mint a mondás is tartja:"bajban ismerszik meg az igaz barát", én kiegészíteném egy munkaadóval is. Ugye ketten voltunk a szín tetthelyén, akarom mondani a tett helyszínén, kedves kollégámat már több alkalommal kifilézték, meg szívatják, ahol tudják. S mivel a munkavezetői poszton szerénységem pöffeszkedett, balga lennék, ha nem erre számítanék.
Bár telefonon jeleztem drága főnökömnek, hogy most bizonyítást nyert, hogy jó "vezető" vagyok, tehát egy jó vezetői állást nagy duzzogva elfogadok. . . . . nem tűnt őszintének a kacaja.
És előre is szeretném jelezni, önzetlen felajánlásodat köszönöm!

Fazervin | 2009.10.27 20:58

Jááárnii? Hát nincs motorod? Vagy loptad a lábaidat?
De komolyan: hu vazze, ez akkor komolyab volt mint amit kinéztünk belőled!
Ha esetleg kell egy kis csók a munkabiztonságiaknál, írj egy privátot, hátha tudunk lendíteni vmin.
És ne feledd: a felhők felett mindig kék az ég!

hangszoro | 2009.10.27 13:15

Ja, ezért. Akartam én visszarázni, de nemigen hagyott rá időt Goromba egy valami! Egy hónap, három kórház, öt műtét, mínusz 12 kg és a dokik szavait idézve : "talán" nem maradandó sérülések tömkelege. Meg fehér alagutas élmény, meg egyéb nyalámságok. De élek, (még ha néhány őrangyalt el is vesztettem) és előbb utóbb motorozni is fogok! Mondjuk most az is jó lenne, ha járni tudnék rendesen, de majd idővel.
Vége a panasznapnak, lehet sajnálni. . . . .

Fazervin | 2009.10.26 20:22

Szia Hangszóró, szóval ezért hiányoztál... Nekem meg közben behányt a számító gépem, a genyó, most sikerült az újat beüzemelnem
Szóval 20 KV? S mennyi lett? Kemény csávó vagy vazze, miért nem ráztad neki vissza?.

hangszoro | 2009.10.22 13:10

Majd fél misi egy tankért??? Mi a bánatos lósz@rból van az gyártva? Meg matricaszett 84 -ért??? Ez már nem is felháborító, ez röhejes. A vadásztársaság meg persze, hogy nem fizet, sőt még tartja a markát, hogy kérem szépen, itt kár esett a vadállományban, forintálisan kifejezhető mennyiségben. Szerintem nincs a földön olyan barátság, ami ne sínylené meg, max. az igazi barátság nem menne tönkre, vagy szűnne meg, de egy darabig nem lenne őszinte a mosoly. Persze kivéve, ha kőgazdag valamelyikőtök, esetleg mindketten.
Eszméletlenül elszaladtak az árak!!! Akkor én még ne is panaszkodjak az 52 000 -es hengerfejjavításommal, hisz sehol se vagyok. . . . mondjuk még ezt se hoztam el, szűkös kereteket nyújt a táppénz. .
Tényleg Iparösembör!
A táppénzről jut eszembe, csak óvatosan a villannyal!!!!! Én Szept. 24 -én kezet fogtam a 20 KV-al, Te ne tedd, ne legyél kíváncsi természetű, hidd el nekem nyugodtan, hogy nem a barátod.

Fazervin | 2009.09.24 22:06

Az a hiba, hogy minden látszott, kénytelenek lettek volna cserélni. Tudod mennyit számláznak egy tankért? Ülj le, és kapaszkodj! 482 000 Ft! Jól látod! A haverom ennyiért vette a GSXF 750-ét! A fejidomra, meg a farokidomra matricaszett 84 000 ft. Ehhez képest ezek a matricák, és a tankmatricák motormatrica.hu-ról 7 000 Ft.
De nem is ez a durva, hanem hogy a kib...ott vadásztársaságogat nem kötelezi senki, és semmi, hogy ilyen esetekre felelősségbiztosítást kössenek! Fizetni nem hajlandóak, a pereskedésről meg két, kifejezeten közlekedési ügyekkel foglalkozó ügyvéd is lebeszélt.
És még egy aspektus: "aszzonyt, lovat nem adunk kölcsön". Gondold el, ha a haverod motorjával jársz így, vagy ő a tieddel.. Ez egy szalonállapotú gép volt. A vadásztársaság nem fizet, biztosítás nincs, meg neked sincs annyi pénzed, hogy eredeti állapotára visszaállítsd. Igazán jó barátságnak kell annak lenni, amely nem sínylené meg.
A kaszkó meg a biztosítókat ismerve megint csak felesleges ideggel járna, nem is beszélve a többszázezres önrészekről.
Szóval ez az ígyjárás tipikus esete.

hangszoro | 2009.09.24 06:12

Azért ez rohadt durva!!!! Mert jól van, legyen haszna persze, hisz fenntart gépet, embert, műhelyt, miegymás, de tízszeres áron, az rohadt sok!!!!
Oké, Te nem cseréltél mindent, de hidd el, ök sem tették volna, max. ami látszik.

Fazervin | 2009.09.23 22:40

Hogy mi mennyi?
Én ugye egy Bambit csaptam el júniusban. A márkaszervíz ajánlata 1 045 000 Ft., plusz munkadíj, ami nem
lesz sok, mert csak le kell csavarozni a törött holmit, aztán fel az újat.
Ehhez képest írd, és mond, egyszázharmincezer magyar forintból megcsináltuk. Igaz, hogy javítva lett minden, de akkor is...

hangszoro | 2009.09.23 22:33

Hajjaj, a teológia kényes terület! De nem a Google a barátod? Mintha ilyesmit olvastam volna itt valahol.
100 péz nagy péz! De ha megvette, akkor nem bukta el! Mert ugye, ha nem veszi meg, a javítás azt fizeti, meg nincs is motor. Ha nem volt egy ökör ára a helyrekalapálás, még lehetett jó bolt is. Itt hívnám fel a figyelmet a márkakereskedők részéről, hogy jelentős árengedményért hajlandó vagyok egy kicsit megkarcolni valamelyik csúcsmodelljüket, bár vérző szívvel.

Fazervin | 2009.09.23 22:26

Ha jól emlékszem, nem Yamaha, hanem Honda volt, 100e önrésszel. Na meg ugye használt (teszt) motor volt, meg törött is...lehet, hogy egy kis ismerettség is volt... kinek isten a barátja, üdvözül!

hangszoro | 2009.09.23 22:14

Azt mondod, hogy a tesztmotr, plussz a javítás még mindig olcsóbbra jött ki, mintha vesz egy null kilóméterest???
Tudom, hogy a tesztpéldányok a motoroknál is olcsóbbak, na de ennyivel? Ha jól emléxem, a Yamahánál, valami 200 rugó környékéről beszéltek.

Fazervin | 2009.09.23 08:29

Viccen kívül: megtörtént eset, hogy egy nem túl közeli barát is lezúzta a tesztgépet. Osztott, szorzott, meg hát a gép is tetszett neki, ahelyett, hogy kifizette volna az önrészt, megvette a törött motort. Határozottan nem járt rosszul!

hangszoro | 2009.09.23 05:49

Főleg ha a lába között volt még a motor. Mert ha csak úgy , hm, megnézem, milyen az alja, hát szíve joga, de motorostól elég lehetetlen egy megoldás.
Azért mekkora szívás nem? Fáj is, meg fizetsz is. És még csak nem is a tiéd. Vigyázni kell, meg szem előtt tartani, hogy kölcsön - kölcsön motort már nem adunk kölcsön. Mondjuk, velem ez nemigen fordul elő, mert nem adom kölcsön. Amikor a barátommal lovat cserélünk, azt nem számítom annak.

ilal | 2009.09.23 04:13

A kudarc az volt amikor a harley tesztvezetésen egy srác megnézte közelebröl egy traktor alvázát.Szerencsére nem esett anyira nagy baja.

hangszoro | 2009.09.19 23:28

Az nem arc volt, hanem kudarc. .. .. .. .. .

ilal | 2009.09.19 23:04

Az jó duma ,el tudom képzelni azt az arcot ahogy nézhetet

hangszoro | 2009.09.19 22:59

Én voltam olyan pofátlan, elkértem egyet. . . a muksó csak nézett Tessék? Volt ott egy közös ismerősünk az mondta neki, add csak oda nyugodtan, nem esik el vele. Összenéztünk, aztán amikor felmásztam rá, meg már brummogott, akkor mondta a palinak : "ja, mondjuk a múltkor is nyalt egy kölcsön motorral. . " A lopótökinak megnyúlt a képe egy kissé, én meg rátettem egy laőáttal, mondom, Te, melyik ezen a kuplung, vagy szorul, be se bírom húzni koppig. .. azt hittem rosszul lesz!

ilal | 2009.09.19 22:25

Látni látam már élöben de a hangját még nem halottam gondolom elég sportos lehet.

hangszoro | 2009.09.19 22:21

Nem, valóban nem azok, nekem a hangjuk nem tetszik. Viszont a Gilera Gp 800 -as hangja meg kifejezetten, mondjuk más jellegű is benne az aggregát. .

ilal | 2009.09.19 21:06

Igazad van Fazervin ha köszön, köszön ha nem, nem nincs ezzel probléma a burgmanok meg nem csunyák

Fazervin | 2009.09.18 09:44

Hááát pl a Burganokon azért nem a korszerű bácsikák ülnek, permetezőgéppel a hátukon...
Jobbára jól szituált középkorúakat látok rajtuk, akik nem feltétlenül a gazdaságossági számítások eredményeképpen választották a maxirobogót- gondolom én. Ez is egy motor, és nekik ez tetszik- gondolom én. Ezért nem értem ezt a köszönés dolgot.
Személy szerint én úgy vagyok már vele, hogy ha köszön, akkor lelkesen visszaköszönök, a környékünkbéli három srácnak meg előre is, söt mikor nem figyelek, csak a két keréken szembejövőt látom, akkor is, végül is nem kerül semmibe.

hangszoro | 2009.09.17 16:26

Én miért nem kapok karácsonyra motort? Évek óta pedig azt kértem mindig, még a Télapónak is írtam. . . . . bocs fiúk, mégis van.

ilal | 2009.09.16 21:58

Hát emberek az itt a fenforgás hogy vannak a városunkban olyan bácsikák akik haladnak a korral és lecserélték a jó öreg simsont egy akármilyen robogóra.Valoszinüleg ök sem fognak visszaköszöni mert ők sem tudnák,hogy mi miért van.És még ide tartoznak azok is akik karácsonyra kapták a motort (persze van aki beletanul).

hangszoro | 2009.09.16 21:35

Igen. Meséljen! Vagy más robogós, másfajta robogóval járó! De most ne az, aki majd azt írja "de én köszönök B. . meg".
jut eszembe(!) k.peter nem robesszal gyilkolja az aszfaltot? Meg írni is szokott.
Kedves Péter! Mi az ön véredénye a témáról?

Fazervin | 2009.09.15 21:56

De ha már börgmenes topikon vagyunk, nyilatkozzon már egy börgmenes is, szerinte miért van így?
A retroban mesélek a köszönésről.

hangszoro | 2009.09.15 21:14

Ez érdekes ám! Nekem újdonság volt, mikor nem a munkába járós lovat hajtottam, hanem egy "nagy", szerintem csak nagyobb motoron ültem és köszöngettek a motorral közlekedők. Először azt hittem, né, milyen sok ismerősöm van, majd rájöttem, merre is van arra, elkezdtem én is /visszainteni persze visszaintettem addig is/ köszöngetni. A robogósoknak is. Azok meg nem. Viszont élvezettel előztek rám a 30 -as övezetben.. . . pedig én sem 30 -al mentem, jó nem is 60 -al. Szóval rgary -nak lehet igazsága abban a kijelentésében, hogy nem érzik magukat a közösség tagjainak. Szerintem.
Viszont a lámpánál ők is leteszik a lábukat, csak rá kell ébredjenek, nem autóban ülnek.

rgary | 2009.09.15 08:27

Ezt én is tapasztaltam, de a robogósok sokszor még akkor sem köszönnek vissza, ha én intek előre nekik!
Szerintem ez sok esetben azért van így mert sok olyan robogós van akinek nincsen motorra semmilyen jogosítványa csak az autóra B-s! Nem tartoznak semmilyen motoros közösséghez, csak egyedül motoroznak, és fogalmuk sincs arról miért intenek egymásnak a motorosok!

Fazervin | 2009.09.15 07:38

A közvetlen környékünkön is van három srácnak is, különböző lökettérfogatal, ők láthatóan elégedettek velük.
De vmi miatt nem akarnak a motoros társadalomhoz tartozni. Van vkinek vmi ötlete, hogy miért van ez a széthúzás?
Mikor néhány éve a falunkban lakó Topi ( Szabó Zoltán, világbajnok vadászpilóta) motort akart venni, és még maxirobogóban gondolkodott, a kawasakis Papp Laci azzal beszélte le róla, hogy a robogósoknak nem is köszönnek a motorosok (ami igaz is). Miért van ez, van ötletetek?

hangszoro | 2009.09.15 06:12

Hallomásból vagyok a képben e témában, bár minden rossz sztori úgy kezdődik " hogy a haverom mesélte, meg a szomszéd sógorának. . stb" állítólag, ha rendesen odafigyelnek rájuk, a szükséges kopó alkatrész cseréket időben megkapják, meg figyelik az olajfogyást (sokuk eszegeti), akkor örök élet + két nap. Mondom, a " szomszéd sógorának mesélte egy haverom. .. "

ilal | 2009.09.15 01:23

Nekem nincs ilyen motorom, de egy tesztvezetés alkalmával sikerült kiprobálnom a 250-es és a 650-es változatot .Mindkettö nagyon megnyerö volt,de a kissebb inkább városi vadász.Könyebb és jobb autok közöt lavirozni vele. Ezzel persze nem azt mondom hogy nem lehet vele kimeni a városból.Egyszóval jók.

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 2 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár