hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 3 Előre >
freazer | 2010.12.17 20:28

pár méterig biztos

hangszoro | 2010.12.17 14:21

Ha jó nagy svunggal mész, jó a vízen is!!!

freazer | 2010.12.16 19:08

feltérlen

vonyikzsolt85 | 2010.12.16 16:32

Azzal mennél pályázni?! ))))

freazer | 2010.12.07 14:46

ki vette már meg a motoros szánját?

vonyikzsolt85 | 2010.12.07 13:34

palinta75 írta:

Úgy látom befagyott ez a fórum... Most hogy jönnek az esősebb napok(mármint Mo-n, mert itt mindig jönnek sajnos ), egy kis kedvcsináló az esőben motorozáshoz. Azért nem semmi, amit ez a srác csinál! Nem is kell nagyobb elismerés azt hiszem, mint azok az arcok a Ducati boxban... pedig ők lettek a világbajnokok. Mondjuk itt edződött ő is, a brit SBK-ban, megszokhatta az esőben motorozást.

Kiyonari show

Remélem rájöttem végre, hogy kell linket csinálni!



Na remélem egyszer ugy fogok tudni motojozni mint ez a Kiyonari gyerek!

palinta75 | 2009.10.14 19:30

Köszi! Igyexem...

BoBoBá | 2009.10.14 10:05

Vaze!
Jól nyomod!

palinta75 | 2009.10.14 00:25

Sziasztok! Találtam 1 jó video-t a youtube-on... Így mentem vasárnap, a gyors csoportban.

Rockingham

Fazervin | 2009.10.02 21:55

OK.
De miért pont BMW-re rakták?

BoBoBá | 2009.10.02 09:49

Ebből is látszik, hogy nincs.
Amikor én pici voltam, akkor még csak simán pótkerék volt a neve.

Fazervin | 2009.10.02 09:08

Ha van gyereked, tudhatod, hogy ezt úgy hívják, hogy kitámasztókerék. De miért pont BMW-re rakták...

BoBoBá | 2009.10.02 09:03

Láttam már ezt a videót, és minden elismerésem a csávóé!
Vizes napon én kihagynám a pályázást, vagy beszerzek két pótkereket oldalra!

palinta75 | 2009.10.01 00:49

Úgy látom befagyott ez a fórum... Most hogy jönnek az esősebb napok(mármint Mo-n, mert itt mindig jönnek sajnos ), egy kis kedvcsináló az esőben motorozáshoz. Azért nem semmi, amit ez a srác csinál! Nem is kell nagyobb elismerés azt hiszem, mint azok az arcok a Ducati boxban... pedig ők lettek a világbajnokok. Mondjuk itt edződött ő is, a brit SBK-ban, megszokhatta az esőben motorozást.

Kiyonari show

Remélem rájöttem végre, hogy kell linket csinálni!

palinta75 | 2009.09.03 18:05

Srácok, ha elmesélem hogy telt az elmúlt 3 napom szerintem sárgulni fogtok az irigységtől... bocs, de nem tarthatom magamban.
Hétfőn felmentem Cadwell-Park-ba, most volt a Brit Superbike aktuális futama. Nagyon jó futamok voltak, elképesztően jó ez a pálya és nagyon erős az itteni bajnokság. Több helyről olvastam, hogy ez az egyik legerősebb nemzeti bajnokság, ha nem a legerősebb... mondjuk nem szerepelnek rosszul, akik idénre átmentek innen a VB-re.
Aztán ott maradtam még 2 napig, kedd este és szerdán egész nap pályáztam. Az esti 3x20 percet jelentett, a szerdai viszont ritka alkalom volt, mert nyitott bokszutcás nap volt. Ez azt jelenti, hogy nem futamok vannak, hanem reggel 9-kor kinyit a boxutca és este 5-ig annyit mész amennyit akarsz, 1 óra ebédszünet van. Persze maximalizálva van a pályán tartózkodók létszáma, így időnként várni kellett hogy felmehessünk, de így is rengeteget lehetett motorozni. Kinulláztam a napi számlálóm... közel 500 km-t pályáztam a 2 napban.
Ezt nem hiszem, hogy idén már űberelni tudom, nagyon szuper volt!
Amúgy ilyen a pálya:

http://www.youtube.com/watch?v=8YrsQTjxcl0&feature=related

A sebesség mérföld/órában van, és a srác nem profi versenyző. Figyeljétek milyen szintkülönbségek vannak! Nekem ez a kedvenc pályám.

palinta75 | 2009.09.03 17:49

Én már nem emlékszem, hogy indul 1 pályanap otthon, de ezeket elvileg el kéne mondani a nap elején, mit lehet csinálni és mit nem.
Itt úgy zajlik 1 nap, hogy reggel a regisztráció után van 1 biztonsági tájékoztató, ahol minden fontos információt elmondanak a "pályakresz"-ről, mit lehet csinálni és mi tilos. Az említett példára mindig különösen felhívják a figyelmet, de ezen kívül a zászlóktól kezdve az előzési manőverekig mindenről szót ejtenek. A tájékoztató után mindenkinek adnak még 1 karszalagot jelezve, hogy részt vettél ezen. Ha nincs ilyen szalagod nem engednek fel a pályára, buktad a napod.
És minden futamban mennek instruktorok, ezen kívül ugye ott vannak a pályabírók, és ha valaki nem az elmondottaknak megfelelően motorozik gondolkodás nélkül kiveszik és hazaküldik. Nem mehetsz fel pályázni csak bőrruhában(a 2 részesnek körben összecipzározhatónak kell lennie), nem lehet fémbetétes térdkoptatót, orrkoptatót használni, egykerekezni(utcahossznyit, a kigyorsításnál ugye nem ritkán előfordul), gumit füstöltetni, stb. Szóval elég komolyan veszik, hogy mindenki biztonságos körülmények között tegye próbára a képességeit, így is épp elég kockázatos szórakozás.

hangszoro | 2009.08.30 22:00

Igazad van ám! Soxor a segítőkészség okozza a legnagyobb bajt.
Mondjuk attól nincs rosszabb, amikor a rosszindulat szorgalommal párosul. . . . . .ez nem ide tartozik, de nagy igazság.

Fazervin | 2009.08.30 21:30

Még sehol sem olvastam arról, hogy pályán hogyan kell viselkedni, közlekedni, ki, mikor, mire vigyázzon, stb, magyarul egy "pályakresz". Mert az én tapasztalataim szerint legalábbis, az ingyenes pályanapokon igen sok kamikaze körözött körülöttem, aki mikor perecelt a haverja, símán megállt, és oldalsztenderre tette a bicajt a féktáv közepén, pusztán jó szándékból...
Akkor már inkább fizetek, és legyek egyedül a pályán.

palinta75 | 2009.08.30 00:01

BoBoBá, csak biztatni tudlak, menj pályázni akár többször évente! Nem kell a leggyorsabbnak lenned, de a saját határaidat fokozatosan ki fogod tudni tolni, ami miatt a közúton is magabiztosabban fogod kezelni a motort(és itt nem az őrült száguldozásra gondolok ). Persze ott azért óvatosabban kell hozzáállni, nem olyan körülmények között motorozol mint a pályán.
Az meg, hogy ki milyen motoron ül nem mérvadó egy bizonyos tudásszintig. A közepes- és gyors csoportban rajtam kívül mindenki sportmotorral(utóbbiban szinte mindenki pályagéppel) megy, mégsem vallunk szégyent egyikben sem.
Mondjuk gyorsban eddig 1x mentem(utoljára), de ott is a középmezőnyben tudtam menni, a közepesben az első harmadban.
A legtöbb pályán, amin mentem nincsenek hosszú egyenesek, így könnyebb partiban maradni, de a kis Fazer a 600-as sportgépektől csak kicsit marad el a hosszabb egyenesekben is, a nagyobbaktól persze már jobban, ha a pilóta rendesen meri húzni neki.

Amúgy az angolokra visszatérve a pályanapjaik nagyon profi módon vannak szervezve, és rengeteg pálya van, lehet szemezgetni a lehetőségek közül bőven. És szinte egész évben megy a szezon, november közepén fejezik be és februárban már kezdődik. Persze nem kell megrohadni a bőrruhában sokszor még nyáron sem, de azért februárban már 12-14 fokban motoroztam, ami elviselhető... úgyis kimelegszel ha rendesen mész.

palinta75 | 2009.08.29 23:51

Sziasztok! Hú, 2 napig nem vagyok aztán nem győzöm megválaszolni a kérdéseket...
Szeretek itt motorozni, bár nem olyan mint Ausztria vagy Németország útjain. A balos közlekedéshez hozzá lehet szokni egy idő után, most már semmi gondot nem okoz a napon belüli váltás sem, ha mondjuk átkompozok Európába. A közlekedési morál kitűnő, és nagyon figyelnek a motorosokra. Mondjuk néha már túlzott az óvatoskodásuk, de inkább ez legyen mint hogy eléd kanyarodjanak 20m-en belül. Az utak minősége normális. Nem csúcsminőség általában(mint az említett 2 országban), de nem kell kátyúkat kerülgetned. Viszont elég sok a keskeny útjuk(van hogy 1,5 autó szélességű), ahhoz képest milyen autómennyiség van az utakon... de nagyon türelmesen tudnak várakozni a dugóban órákig.
A kezelőszervek szerencsére ugyanott vannak, és a kerekek is úgy forognak ahogy kell. Mondjuk az autóban is minden ugyanúgy van, csak a másik oldalon ülsz... emiatt a balkezes sebességváltás nem olyan kényelmes, én többször az ajtó kapaszkodót fogtam meg eleinte.

rgary | 2009.08.29 10:53

Sőt még az elsőnek is!

kawa | 2009.08.29 09:18

Az már csak olyan,ha haladni akarsz,muszáj neki előre forogni...

Fazervin | 2009.08.28 18:21

És fogadjunk, hogy az angoloknál a hátsó kerék meg előre forog!

BoBoBá | 2009.08.28 15:12

Szia Palinta!

Én eddig 3x voltam "pályán" 2x kispályán (kakucs) és 1x Hring.
Iszonyat tetszett a dolog, csak kicsit pénzigényes...
Nekem a legnagyobb meglepetés az volt, hogy miután egész nap Kakucson karikáztam, következő nap majdnem befeküdtem az egyik árokba, mert azt a kanyart is azzal a sebességgel akartam bevenni, mint a pályán. Csak éppen szar volt az aszfalt és utast is vittem...
Para beindult!!
Egy biztos: Tuti, hogy minden évben egyszer - egyszer elmegyek egy pálya karikára, mert kell a szervezetemnek , de nem ez a fő csapásvonal.
A kis SV-vel még a Hringen sem kellett szégyent vallani, a célegyenesen kívül mindenhol megfelelt nekem.
Sőt elmondhatom, hogy a lassú csoportban volt, hogy egy R1 és volt hogy egy Ducati 1098 tartott fel (persze kanyarokban ).
Volt is nagy vigyor amikor lejöttem a pályáról.
A galériámba töltöttem fel képet a ringről, csak még nem tette fel a szerk...

kawa | 2009.08.28 13:11

Egy jó nagy zakó után elképzelhető ez a kombináció is!

rgary | 2009.08.28 12:52

Jah igen ezt elfelejtettem! Viszont akkor bal oldalon van a fékkar a jobbon meg a kuplung, és váltani is a jobb oldalon kell?
Valamint az első kerék van hátul, a hátsó meg elöl?

kawa | 2009.08.28 12:39

És a gázkar bal oldalon van?

rgary | 2009.08.28 09:00

Szia! Milyen kint motorozni Angliában? Nem volt fura a fordított közlekedés? Utak milyenek odakint?

palinta75 | 2009.08.27 18:34

Sziasztok! Ugyan én jelenleg nem otthon motorozok, de azért idetolakodnék a fórumra, ha nem probléma. Voltám korábban párszor a Hungaroringen(1x az Euroringen is) a 400-as majd 600-as Banditjaimmal, nagyon élveztem és jó bulinak tartottam. Aztán itt kint lett egy 600-as Fazerem, amivel tavaly novemberben voltam pályázni először, nagyjából ugyanúgy mentem mint anno otthon a Banditákkal. Idén februárban egymás után 2 hétvégén eljutottam Brands Hatch-be, az első alkalommal sikerült életemben először leraknom a térdem és onnantól kezdve rohamos fejlődésnek indultam. Egyből elkezdtem alakítani a motoron, mert ugye szegény Fazer nem 1 pályagép, de most már nem kell szégyenkeznie, a sportgépek között is helytáll.:-) Azóta havonta 1x ott vagyok valamelyik pályán(szerencsére itt elég sok választási lehetőség van) és úgy érzem nagyon sokat sikerült fejlődnöm. Nyáron otthon megcsináltam a HUMOK 2 napos kurzusát, úgyhogy a Hungaroringről is vannak friss emlékeim. Igazából szívesen beszélgetnék arról, ki hogy éli meg a pályanapokat, mi változott meg a motorozásában, cserélhetnénk tapasztalatokat, okulva egymás dolgaiból.

Fazervin | 2009.08.21 23:25

Kecskeméten gokartstadion van, ennek megfelelő nyomvonallal, az utcainál alig érdesebb burkolattal. Hétköznap egy ötösért
egész délután karcolhatsz rajta. Szégyen, gyalázat, de még a címét sem tudom, de Szeged felől (autópályáról a Kecskemét dél lehajtónál gyere le) a régi ötösön be sem érsz igazán a városba, az elkerülőn lévő körforgó után, a szálmalom csárdánál balra kanyarodva oda találsz, a csárdátol kevesebb mint egy kilóméter, ki is van táblázva. A neten biztosan meg fogod találni.

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 3 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár