hirdetés
Sorrend:
Száma:
FeR1 | 2011.05.12 18:11

KTM640Adventure. LC4-es blokk, rallis kinézet, nulla kényelem, bár ezt egy utólag átpárnázott üléssel ki lehet küszöbölni. Nagyon ráz, de jó gép.


derzsi | 2011.05.12 16:40

melyik a legjobb Ktm turakra?(a 600 -ra gondoltam)?

hangszoro | 2010.04.07 22:48

Sajnos így bizony! Le van fekkantva, hogy milyen lámpád van! Legyen benne a CE jelölés, akkor jó. Ja, hogy nem vagy szarul világít? Kit érdekel?! Akarsz másikat? Másmilyet? Rendben: terveztess, építtess, engedélyeztess, szállíttas, s a végén? Nem jó, hegesztve van.....miért milyen legyen? Szikszalaggal összegányolt?

Fazervin | 2010.04.07 22:36

Ez mondjuk így igaz!

dragboyz86 | 2010.04.07 22:28

Hegesztés vagy ragasztás tök mind1, a lényeg az hogy a cucializmus szar volt, de lehetett diesel golf motoros ladát építeni, meg dízel vartburgot csinálni, amik most is járják az utakat, de most nem lehet már ilyet csinálni! Fater pannóniáján kispolák lámpa volt elöl, hátul meg szögletes Ikarusz. Kutya meg nem szólta érte, csak f@szán működjön....

hangszoro | 2010.04.07 22:21

Erről meg az jut eszembe, hogy "....akasszunk fel minden szélsőségest...." Valamint a "két vélemény van, a rossz, meg az enyém".

Fazervin | 2010.04.07 22:21

Tudtommal a heggesztési technológiák értelmi lényege nem változott az utóbbi talán száz évben, ellentétben a ragasztással.
Repülőgép-hajtóművet tudtommal nem ragasztanak, de a sárkányt- a repülögép testét- annál inkább, már az F16-osokban is alig találni szegecset, pedig az idestova 30 esztendős konstrukció.
Amiben biztosat tudok mondani, az a saját szakmám, kicsit tágabban az építőipar. Amit én is használok, az a dűbelezést-tiplizést- kiváltó injektáló ragasztásos technika. Csak röviden: a specifikáció szerint "a rögzítés tönkremenetele a hordozóanyag kúpos kitörése". Érted? Nem a csavar szakad ki, hanem körülötte a beton! Vágod?
Persze a kuncsaftnak leesik az álla, mikor mondom neki, hogy a napellenzőt fel fogjuk ragasztani a falra, de aztán látva a technológiát mindíg megnyugszik.
Persze az se véletlen, hogy a motorvázakat a mai napig heggesztik, bármiféle fém is az, néhány extrém, és egyedi kivételével.

dragboyz86 | 2010.04.07 22:10

fel kell gyujtani

hangszoro | 2010.04.07 22:05

Nos lehet, hogy a Közlekedési Hatóság "szakembereit" tiszteletbeli MR -taggá kéne fogadni, s akkor olvasnák. De az is lehet, hogy semmi köze a KH-nak az egészhez és van erre is egy külön minisztériumunk!

dragboyz86 | 2010.04.07 20:20

Kompozitok meg kevlár keverékek, jó alapanyagok elhiszem, de olyan heggesztési technológiák vannak mamár, amik szinte bárminek ellenálnak, aminek kell.

hangszoro | 2010.04.05 22:23

Az új autók egy részénél az alváz elemeit ragasztják. A repülőgépek hajtóműveit is. A hegesztés? Á, az nem biztonságos!

Petman69 | 2010.04.05 22:21

És a heggesztett csőből készült vázakat nem tartják megfelelően biztonságosnak. Akkor nézzék meg a motorokat.

hangszoro | 2010.04.05 22:09

Na, ez igaz! A vas és gyapot országa helyett a bürokrácia és a "hivatalos papír" országa lettünk. Ha nincs legalább 8 ilyen olyan "kártyád", nem is vagy állampolgár...............eszetlenség!

Petman69 | 2010.04.05 18:30

Én inkább építenék egyet, de a magyar engedélyeztetés csak a bürokráciáról, meg a szabályok szabványosításáról és a szabályozásáról szól. Így nem sok értelme van

hangszoro | 2010.04.05 15:34

Feliratkoznék a listára, mondjuk én ki is próbálnám, ha nem gond!

dragboyz86 | 2010.04.04 20:14

Akkor hajrá, szólj ha megvan, megnézem!

FeR1 | 2010.04.04 18:24

Ja, nem azért mondta,m ert nekem annyira bejön, csak Hangszoro mondta, hogy az Alfa a kezdet, erre én, hogy az Omega meg a vég Ha már véglet autónál tartunk, akkor maradjunk a topiknál és KTM X-Bow

dragboyz86 | 2010.04.03 19:13

Opel omega.... hááááát.... még mindíg MT01

FeR1 | 2010.04.02 14:33

Az omega meg a vég De legalább hátsókerekes...mármint az opel

hangszoro | 2010.04.01 22:54

Az alfával nincs semmi gond, az a kezdet.........egy ismerősömnek sincs, de keresek egyet és belerimánkodom magam a vezetőülésbe, milyen is az olyan.

dragboyz86 | 2010.04.01 21:16

Ez jó!
Nem alfáztam le, csak ehhez birtam hasonlítani. Mindkettőt a feeling miatt veszik.

hangszoro | 2010.04.01 10:07

Fazervin írta:

Meg a gúnynevében is lehet valami. Németből nem vagyok túl jó, de valami ilyesmi: Kleine Tausend Meter... Alig ezer méter...


!!

FeR1 | 2010.04.01 08:55

Nekem a 990Adventure és a 640RallyReplica nagy kedvencem. Kár, hogy az utóbbi már gördül le a gyártósorról

Fazervin | 2010.04.01 08:20

Meg a gúnynevében is lehet valami. Németből nem vagyok túl jó, de valami ilyesmi: Kleine Tausend Meter... Alig ezer méter...

FeR1 | 2010.03.31 22:37

Azért nem alfáznm le a KTM-et. Van abban a Ready to race jelmondatban valami igazság is

hangszoro | 2010.03.31 22:16

Igen, ez is egy vélemény, de mindet lehet szeretni. Évekig volt egy Schwalbe-m, imádtam! Vagy olyasmire gondoltál, mint a Trabant feeling?

dragboyz86 | 2010.03.31 21:45

Nem vagyok nagy terepmotoros, de csak egy vélemény...
A KTM olyan lehet, a motorok közt, mint az autóknál az alfa. Nem jobb a többieknél, sőt vannak kirívó esetek mikor különlegesen sz@r, de az élmény mégis más, ami miatt szeretni lehet.

hangszoro | 2010.03.30 22:10

Az biztos. De mintha már itt a MR fórumon is nyafizott volna rá valaki. Meg nem is a legolcsóbb. Félre ne értsd, nem bántom, de szerintem a Japán gyártók bármelyikénél is találni választékot, s lehet olcsóbban. Jó, persze, azok is lehetnek előbb - utóbb rosszak, de inkább utóbb.

adlersson | 2008.07.03 14:46

Szerintem az egyk legjobb márka a piacon... Szinte mindenki talál magának megfelelő KTM gépet

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár