hirdetés
Sorrend:
Száma:
hangszoro | 2009.09.09 05:50

Én meg előkerestetem faterral a padlásán leparkolt szimót. Ha megjönnek a szelepek, elkezdem összerakosgatni az XR -t, kell valami, amivel fagyoskodhatok télen is!

Fazervin | 2009.09.08 22:11

Na én megyek, és megnyitom a retro topikot!

hangszoro | 2009.09.08 21:33

Egy kicsit megérintett a múlt szele, mint régen Atyám keze.. . de szép idők is voltak!! Meg a 130 -szor átvariált kipufogók, meg szalámira vágom, most alul fújjon, másik gyertya, kisebb szikraköz, Stihl, meg Babetta gyújtórész, meg a hogy is kell küllöt fűzni, á vedd ki, akkor nem zörög. . . a Zoli motorja fel van fúrva, akkor én kisebb fogaskereket teszek hátra. . .
Nem vagyok egy trotty, de ezek már tényleg régen voltak! Ha a gyerekem ilyesmit fog csinálni, agyonütöm, miután megnyúztam. . . . túrót, nekem is csak ígérte Apám, ha meg kellett, hegesztett, meg csiszolt, aztán mikor végigporoltunk az utcán azt mondta : "hülyék" A sufnituning témát berekesztem engedelmetekkel persze!

Fazervin | 2009.09.08 08:17

Inkább az anyámat szidd, mi az, hogy sufnituning? Az én apám iparos volt, lakatos, tudod te, hogy mennyit dolgoztunk azzal a farokidommal? De megérte, nagyon tetszett. NDK-s ködlámpa beépítve hátsó világításnak. Az alját meg kulcsal nyithatóvá tettük, ott volt az eü. csomag, mert ugye a szimón nem igen volt helye. Aztán meg az egész gép ezüst-metálra lefújva...nagyon komoly volt. Aki nem élt akkoriban, nem is érti!

Dobfékes ETZ? Az egyik osztálytársam báttya azért nem vett ETZ-t, mert én mutattam az Auto-Motort, benne a cikkel, miszerint tárcsafékes lesz. Ő meg nem akart dobfékest. A vége az lett, hogy majdnem egyszerre vettünk ETZ-t, én, meg a nállam három évvel idősebb srác.
Na és akkor arra emlékeztek, ETZ-re sportkormány, meg előre 16-os kerék fűzve, aztán meg Trabantdugóval 300 ccm-re felfúrva? Na az már igazi királyság volt!

Mit gondoltok, nem kéne nyitni egy retro topikot?

ilal | 2009.09.08 00:05

Akkoriban a kesjárspoiler tényleg menö volt,simsonon meg a sufnituning farokidom ahány annyi féle,ja és a 3ft-os fagyi.
Ezüst ETZ dobfékes 16000-ért ez sem volt gyenge

hangszoro | 2009.08.31 22:05

Pontosabban a jelvényEK! A mindenkori jegybanki alapkamat 365-öd részének kétszerese, ha nem tévedek, szóval lehet, hogy ugrik a jelvénygyárad. . .

Fazervin | 2009.08.30 22:39

Kéne a jelvény, mi... Nemkapsz büdös kölök, mehetsz az anyád valahol már vár!

hangszoro | 2009.08.30 22:34

Bizony, te meg nem adtál. A jelenlegi eus jogharmonizáltmagyarnyelvetittottbetiltós világunkban élve komolyan fontolóra veszem egy esetleges bírósági tárgyalás megindítását, gyermekkori énem szándékos eltorzítása miatt, hacsak meg nem egyezünk peren kívül. ..

Fazervin | 2009.08.30 19:28

Akkor te voltál az aki pár évvel később megszólitott: katonabácsiiii, aggyáááá jeelvéényt???

hangszoro | 2009.08.29 22:35

Szép idők voltak! Boldog voltam, vidám és 9 éves. . .

Fazervin | 2009.08.29 20:58

Nem vitás, jó gép a GS. Az más kérdés, hogy kinek melyik stílus tetszik- csopper, szpíd, enduró, naked, stb. Nekem speciel már a Szimóm is egy fejidomos nakedbika volt, emlékszem, mennyit kellett utánajárni, mire sikerült szerezni egy Kesjár spoilert, mert akkor még így hívták a fejidomot. Régi szép idők... 1983-at írtunk.

ilal | 2009.08.29 17:07

Hát igen úgy ahogy mondod tényleg legendás a kényelme a fékjei na és minden kézre áll .Ezidáig a jópár kiprobált motor közül a gs1200 adventure viszi a pálmát.

Fazervin | 2009.08.29 16:34

A GS...már-már legenda. Mondom, volt az egyik havernak, de én nem próbáltam. Viszont az oldalkocsim Szilvásváradon átkéredzkedett hozzá, Parádig azon ült, ö nagyon dícsérte az utaskényelmét.

ilal | 2009.08.29 16:12

Volt szerencsém tesztvezetni ezt a tipust .Én mindennel meg voltam elégedve csak a kényelmével nem.Ettöl jobb a GS 1200 adventure ami mindenben tuti.

Fazervin | 2009.08.22 01:24

Haverom pár ezer kilométerig hajtott K 1200 GT-t, ez idő alatt kétszer fektette két vállra, mármint a motor a havert, mind a kétszer lassú haladás közben. Én is kipróbáltam egyszer, hát az tragikus volt. Egy dugót beérve a négysávos úton nem mertem megfordulni vele, nehogy úgy járjak, mint a cimbi, annyira nehéz, és billegális volt, a sorok között meg egyszerűen nem fértem el, de ha elfértem volna, akkor sem vállaltam volna az instabilitása miatt! Végigaraszoltam a dugót, majd két kilométerrel arrébb visszaadtam. A barátom egyébként autoszerelő, már-már kínosan precíz mindenben, tuti, hogy rendben volt a gumi- guminyomás is. A gyári riasztója téboly, az akksit meg két hét alatt leszopta. Autópályán biztos király, de én nem szeretek autópályán motorozni.

hangszoro | 2009.08.14 06:36

Hát ja, drága, nagyon drága. De melyik nem az?

kaufa | 2008.07.02 22:57

Szeva ! Nekem K1200 S van Összességében , futómű, motor ,fék ugyan az , csak egy kicsit könyebb 220 kg . Szerintem nagyon ott van , de drága.Iszonyat biztonságos, szerintem nincs ellenfele normál közúton.

gellen | 2008.06.27 07:58

Milyen tapasztalaitok van Bmw K1200Rs-GT tulajdonosok erröl a motorrol??

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár