hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 2 Előre >
zsoltka | 2012.07.26 18:09

Inazumámnak feltörték a tankját saját garázsomban(garázzsal együtt).
Sikerült hozzá tanksapkát kapnom szerintem 3000ft brutál megérte,rendes volt a szerelő elmondtam,hogy játrtam.
A baj az hogy a feszegetéstől az új sapka ugyan rámegy,de nem zár rendesen,mert a benzintank betöltöjénél rongálódott
a perem.Ki egyengettem ahogy tudtam,de nem az igazi.Még a csavarhúzóm is beleesett,mágnessel vettem ki.
Tud tippet adni valaki?Már probáltam a tsapkát is átalakítani,de ebben az irányba nem jött be.

hangszoro | 2012.07.12 16:18

Aha! Felpörögni látszik a topik! Sok örömet hozzá, meg km-t bele!

zsoltka | 2012.07.10 21:40

Most vettem 1200-es inazumát. Túraplexi és egyedi ülés.
Igy már jó. Az eredeti ülés kényelmetlen(!),meg ahogy megfigyeltem széria hiba,hogy reped a bőr az ülésen.
Egyébkén ez egy BAROMIJÓ MOTOR!

h?cs | 2009.11.20 19:20

kawa írta:

A diablo strada csak a kereskedők álmaiban túra gumi.
8000-nél kilátszott a kopásjelző,10000-nél csere. Visszajelzés nuku,esőben csúszik mint az állat. És nem azért mert a Tdm 80 pacija letépi a gumi száját....

Olyan nincs is szerintem, hogy túra gumi , vagy ha van is ....akko' sincs..!

h?cs | 2009.11.20 19:17

hangszoro írta:

Bevallom sokáig bele voltam habarodva a CBF -be, egyszer egy motorkiállítás alkalmával feltornáztam magam egyre, jött a "segíthetek" hapsi, hogy na? milyen érzés? Mikor azt mondtam neki, hogy kényelmetlen, akkor meg megbántódott, meg jött nekem az eladási statisztikákkal, meg, hogy annyi ember csak nem téved egyformán, meg, na itt leállítottam, mondom a több millió veréb sem tévedhet egyszerre, egyformán, én mégsem szeretem a lósz@rt. És igenis kényelmetlen a túlságosan behajlított lábam, pedig csak pár perce ücsörgök rajta, milyen lehet 5 - 600 km után. Nem akartam nagyon megbántva otthagyni, ezért inkább beszélgettem vele kicsit a Transalpról is, mert az meg tetszik.

Soha ne habarodjál bele semmibe...szerintem...csak szeressél motorozni! Én nagyon szeretek motorozni, és becsülöm azt a motort amelyik már NEKEM bizonyított és sok élményt nyújtott. A többi az csak a duma része, nem tudnék semmilyen "fan" lenni. Hozzáteszem, szerintem!
Na, szépnap..!

hangszoro | 2009.11.19 08:29

Ja, ez igaz! Olyan ez, mint a moziban a filmbe rejtett üzenetek, hogy igyál még egy kólát a liter mellé, mert "kívánod" mi?

BoBoBá | 2009.11.18 17:08

Akkor bevált a marketing, hiszen még te érezted magad rosszul, mert igazat mondtál...

hangszoro | 2009.11.18 15:08

Bevallom sokáig bele voltam habarodva a CBF -be, egyszer egy motorkiállítás alkalmával feltornáztam magam egyre, jött a "segíthetek" hapsi, hogy na? milyen érzés? Mikor azt mondtam neki, hogy kényelmetlen, akkor meg megbántódott, meg jött nekem az eladási statisztikákkal, meg, hogy annyi ember csak nem téved egyformán, meg, na itt leállítottam, mondom a több millió veréb sem tévedhet egyszerre, egyformán, én mégsem szeretem a lósz@rt. És igenis kényelmetlen a túlságosan behajlított lábam, pedig csak pár perce ücsörgök rajta, milyen lehet 5 - 600 km után. Nem akartam nagyon megbántva otthagyni, ezért inkább beszélgettem vele kicsit a Transalpról is, mert az meg tetszik.

h?cs | 2009.11.17 20:38

Ki tudja, lehet, hogy már láttuk egymás pofáját. Én a magam részéről megrögzött locsolkodó vagyok elméletileg. Gyakorlatilag még sosem tettem ilyet. Viszont motorozni szeretek. Ahogy öregszem szinte már csak azt szeretek .
A napokban nagggyon jó idő volt, gurultunk egy olyan kettőötven kilométereset, aztán volt motorcsere, olyanokkal is mentem amivel eddig még nem. Soha nem voltam, meg szerintem nem is vagyok semmilyen párti sem, de egyre jobban felértékelődik a motorom a szememben. Nekem, hangsúlyozom nekem , az Inazumám a legkényelmesebb legsimábban járó motorú satöbbi, satöbbi... A CBR 600 F kifejezetten nem tetszett ( pedig nagyon jó motor), a 900-as Hornet meg hiába vizes blokkos meg injektoros, csak alapjárat közelében olyan finom járású érzésem szerint. Egyébként minél újabb típusokat próbálok annál csalódottabb leszek...de ez az én bajom. Mindegy annak örülök hogy legalább a motorommal elégedett vagyok.
Minden jókat! hácsé

Fazervin | 2009.11.17 18:52

Na de ugye, hogy elment 10-et. És ki van az fizetve szövetig, a kopásjelzőn meg nem urik...

kawa | 2009.11.17 07:05

A diablo strada csak a kereskedők álmaiban túra gumi.
8000-nél kilátszott a kopásjelző,10000-nél csere. Visszajelzés nuku,esőben csúszik mint az állat. És nem azért mert a Tdm 80 pacija letépi a gumi száját....

hangszoro | 2009.11.16 23:20

Még a végén kiderül, csak azért nem ismeritek egymást személyesen, mert mindig más - más időpontban mentetek locsolkodni. . . .. .

h?cs | 2009.11.12 11:04

Aggyonis...!
NEM találta el kérem szépen, csak majdnem, mert TORNYISZENTMIKLÓSnál hagyja el legutoljára az országot ez az út. Nekem meg a feleségem muraszemenyei származású, innét a harmadik falu. Húúú vazze, lehet , hogy rokonok vagyunk, még belegondolni is rossz mi? Na sebaj , úgyis a motorozás a lényeg. Milyen kicsi a világ.
Na, viszont..!

FeR1 | 2009.11.12 08:26

Hmm, Letenye? eltaláltam? Egyik nagyszülőm Muraszmenyéről származik, az ott van a közelben és elég sok rokon él ott Zalában. Eddig csak autóval jártam arrafelé, de motorral még élvezhetőbbnek tűnik a környék. Szép kanyargós erdei utak, dombocskák, nekem tetszik.

Fazervin | 2009.11.12 00:04

De ha nem, akkor ne! OK. Jóccakát!

h?cs | 2009.11.12 00:00

Jóes...!
Ez ahogy írtad sportgumi. Azt tervezem, hogy sportgumit ha lehet nem teszek fel többet hátra, hanem inkább túrát. Ez max 8000-et fog elmenni szerintem. Nem tudom most hirtelen hogy tegyek fel fotót, majd máskor megpróbálom. Szerintem írd be keresőbe a típust, ha nem emlékszel rá, aztán lesz valahol róla fotó is biztosan.
Na jóé.....! ha teheted motorozz!

Fazervin | 2009.11.11 23:51

Pirellim ha jól emlékszem még nem volt, de ismereteim szerint a Corsa sportgumi. Próbáltad-e már a Diablo Strada-val, az sport-túra guminak van mondva, és mint olyan, el kéne mennie 10-12, de akár 15e km.-t is.

h?cs | 2009.11.11 23:38

Na, hellló!
A gsf 6000 -es fordulaton adogatja le azt a nyomatékot, amit a gsx 4000-en, egyébként ua. a blokk, csak a Bandita elektronikusan (előgyújtás mahináció) "kezelhetőbbé" van téve. Ez a "kezelhetőség" megszűntethető egy kis munkával. Az egyik haverom már megcsinálta a saját Banditáján és most egész kellemesen "eszi a gumit" az övé is. Apropó gumievés; nem kell nagy dolgokra gondolni, csak egész egyszerűen hamarabb kell hátsó gumit cserélni (állítólag, mert ezt én nem tudhatom, hiszen előtte csak MZ-im meg 500-as KTM-em volt) ,mint egy "másik" motoron...!? Nekem most Pirelli Diablo Corsa III van fenn, de ez valóban vészesen fogy. Mondjuk úgy tapad, mint az Istennyila, meg jéghideg aszfalton is rögtön meleg a felülete.
Más most hirtelen nem jut eszembe....
Na , minden szépet...!

h?cs | 2009.11.11 23:19

Neeeeeeeeeeeem azért írtam, csak még ilyen kategóriájú négyüteművel nem motoroztam és ugye az ember kíváncsi. Az a város , az a Budapest nevű az innen kettőszázötven kilométerre van , igaz hogy közvetlen autópályán meg lehet közelíteni, de azé' nincs közel így télvíz idején. Egyébként az én élőhelyem az a falu, ahol az M7-M70 -es elhagyja az országot. Azért köszi az esetleges lehetőséget! Minden jókat!

Fazervin | 2009.11.11 23:15

Uhhh h?cs, teljesen igazad van, a nagybandit valóban GSF, ezúton megkövetek mindenkit! Lehet, csak én nem vagyok képben, de mutass már egy fotót a GSX 1200-ról. GSX 1400 OK, de 1200 nem rémlik.
Mi az, hogy eszi a gumit, mert ezügyben igencsak el szoktunk beszélni egymás mellett.
Alacsony fordulaton nyomaték: nekem volt nagybandi. Esőben sokkal nagyobb gáz volt vele menni, mint a kb 50%-al erősebb Fazerrel. Egyszerűen a Bandi a legkisebb gázmozdulatra is riszálta a ét, míg a Fazer 4ezres fordulatig kifejezetten jámbor, hogy azt ne mondjam, balga! Egyszerűen hamar felváltok, és sokkal jóindulatúbbnak tűnik, mint a Bandit.
Az 1250-es Bandit nagyon összeszedettnek tűnik. A régi minden jóságát hozza de talán kisebbnek tűnik(?). Ami feltűnő volt, hogy egy Honda, vagy egy Yamaha mellé állítva a régin azért látszott a költséghatékonyság, az új semmivel sem látszik olcsóbbnak, mint a riválisok!

FeR1 | 2009.11.11 22:30

Vegyem célzásnak? Nemtudom, hova valósi vagy, én hétközben Budapesten vagyok megtalálható a XII. kerületben. esetleg...

h?cs | 2009.11.11 22:17

Csá!
Én tényleg a fokozatosság híve vagyok, de szerintem nem feltétlenül azt jelenti, hogy minden lökettérfogat kategóriát végig kell motorozni. Van ismerősöm, aki Simson után egyszerre SV 1000-est vásárolt magának, mert az tetszett néki (ez mondjuk szélsőséges példa, de nem egyedi eset) és ésszel , okosan motorozik .Rengeteg motorozás elméletet olvasott, elfogadja és ,ahogy én látom be is tartja a tapasztaltabb motorosok tanácsait / maga a tökéletesség ez az embertársunk, nem? ..ehe...ehe / ,és én azt gondolom ez sokszor többet ér, mint a már közhely szerűen hangzó (de azért nem az!) fokozatosság. Meg még az is nagyon sokat ér, ha valaki el tud menni vezetéstechnikai tréningekre, mondjuk sok mindent önállóan is lehet gyakorolni. Na, a lényeg az, hogy ha ésszel csinálod nem lesz gond az a váltás! Viszontlátásra meg ilyenek..

Egyébként annyira szeretnék kipróbálni egy YBR 250-est, de nincs az ismerőseim között akinek ilyen lenne, csak mind azok a marha nagy izék... hová tart a világ..

FeR1 | 2009.11.11 18:29

Hú, el kellett volna olvasnom mielőtt elküldöm...kicsit sok benne a lenne. Bárcsak ne lenne benne annyi lenne...

FeR1 | 2009.11.11 18:27

Valakinek van tapasztalata az 1250-es Bandittal kapcsolatban? Még messze van, hogy új motort vennék(legalább egy másfél),sőt nem is igazán tudom még melyik irány felé mennék. Vagy egy nagyobb túraenduró lenne vagy pedig maradnék az YBR250-nel megkezdett ösvényen és egy 1250-es bandita lenne a kiszemelt társ. Úgy tudom könnyedén vezethető, nincs is nagyon kihegyezve, bár lehet hogy egyszerre nagy ugrás lenne(bár csak egy egyes a különbség az ybr 250 és a között. Csakhát a fránya anyagiak, nem engedhetem meg hogy évente lépegessek feljebb 100 ccm-ként.
Ja, tudom, a 1250Bandit nem GSX, de nem volt neki külön topic, újat meg nem akartam csupán ezér nyitni.

h?cs | 2009.11.11 12:58

Ja, a gumit azt eszi, de lehet kapni gumit, nem gond. A nyomatéka alacsony fordulaton jelentkezik, az ilyen motoroknál ez van , vagy nem? DE!
Na, minden jókat!

h?cs | 2009.11.11 12:30

Na, jónapotkívánok!
Meglehetősen régen írtam ide. Mondjuk ennek nem sok jelentősége van.
Én eddig az Inazumámnál kényelmesebb motoron nem ültem, de ez lehet szubjektív megítélés is.
Sok érv szólt az mellet, hogy ezt a motort vettem meg. Azt hiszem nem árt tisztázni, hogy ez nem Bandit (GSF), hanem GSX, ami hasonló ugyan, de teljesen más az üléshelyzet rajta, ezt biztosan tudom, mert az egyik barátomnak , akivel gyakran gurulunk együtt 1200-as Banditája van ,sőt 2 haveromnak is , ráadásul az egyik naked a másik meg S típus. Nagyon sok motorbiciklit kipróbáltam , mielőtt megvettem ezt, szem előtt tartva, hogy gyakran motorozunk két személlyel is. Mentem Fazerrel is, de csak rövid távon, az is nagyon kényelmes volt, hosszú távról nem tudok nyilatkozni vele kapcsolatban. Annyit mondhatok, hogy 300 kilométernyi folyamatos menés után fáradtság nélkül szállok le róla a szarrá kopott gerincemmel és nekem ez nagyon fontos. Általában 110-120-as tempóban hajtom (néha rövidebb időre bevadulok) és az a tapasztalatom, hogy nem kell a spoiler. Egyrészt zajos, kavarja a menetszelet, másrészt meg jobban tetszik így a gép. Létezik ennél gyorsabb, szebb, kényelmesebb, nagyobb, drágább, gyorsabb, modernebb, stb.stb.....
Én ezzel a géppel elégedett vagyok, nálam az a szokás, hogy motort, autót csak indokolt esetben cserélgetünk, mer' az családtag, ja meg nincs is felesleges pénzanyagom, de ezzel vagyunk így páran...gondolom. Na, minden jókat!

Fazervin | 2009.11.10 21:40

A kényelemről:
Mikor megvettem ezt a Fazert, feltünt, hogy néhány órányi motorozás után szinte fájtak a külső kézéleim. Gondoltam, jó széles a kormány (bár ha széles, akkor pont nem kéne), meg majd megszokom, stb. Aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve kicsit állítottam magam felé a kormányon, és láss csodát: full kényelmes lett!
A fagyi akkor nyalt vissza mikor lapra fektettem a gépet, és a kormánysúly belevert a tankba. Kb pont annyit, amit magamfelé húztam rajta. Tudni kell még, hogy ezen a srófon gumiágyban vannak a kormánykiemelők, az mindig enged valamennyit.

ilal | 2009.11.06 22:54

Nemrég teszteltem egy gsx 1200-at de nem találtam elég kényelmesnek.De mint ahogy Fazervin mondta át kell szokni.Hoszabb turára valami más felelne meg,de mint mondtam csak a kényelmével van bajom nem a menetkarakterisztikával vagy a teljesitményel.

hangszoro | 2009.11.05 10:11

Na erre az off-ban írok egy másikat neked.

Fazervin | 2009.11.04 19:28

Hááát, az egyik lábadat leteszed, az biztos.
Tudod, mint a kamionos:
- Főnök, összetört a bal oldali visszapillantó!
- Hát cseréld ki!
- Nem lehet főnök, az egész kocsi rajta fekszik!

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 2 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár