hirdetés
Sorrend:
Száma: Oldal:
Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 17 Előre >
hangszoro | 2011.10.21 08:37

Jelenlegi gépsárkányommal ilyen műveletek nem hajthatóak végre, viszont ha felrakom 5. be, majd tökig húzom a kart, lesz olyan füst, hogy azt se látja, kit kéne megelőzni.

FeR1 | 2011.10.19 21:13

Ezért szerettem én is az ezredes SV-t addig a rövid ideig, míg nálam volt. Már-már perverz módon 50nel mentem a városban, majd a város vége tábla felé közeledve visszadobtam kettőt, de szigorúan észrevétlenül, hogy a türelmetlen autós kolléga még jobban meglepődjön. Szóval mikor már láttam, hogy nyomulna, akkor nyélgááááz, kezem két centit megnyúlt és már sehol sem volt az előbb még fél méterre krúzoló autó

freazer | 2011.10.19 20:47

ezért szerettem a z R6 ost az megoldotta a problémát gyorsan

Fazervin | 2011.10.16 22:02

Tudod: Ne vitatkozz hülyével, mert...

FeR1 | 2011.10.16 19:24

Valaki mondja meg miért van az, hogy miután megelőzök egy autót rögtön tudja ő is hol a gázpedál?
Lakott terület végén megy előttem, nem előzök, én sem sietek. Pár száz méter után még mindig csak 80-nál járunk, ekkor úgy döntök, hogy elkerülöm. Kicsit 120, hogy elszakadjak tőle, ne zavarjam, aztán visszaállok 100-ra. Mit látok, itt van a emben 20méterre. Indexelek, előzzön meg, aztán húzzon a p.-be, de nem, csak tol hátulról. Egy kis fékvillantás megteszi a hatását, de minek ilyet játszani? Ha addig nem ment, ne keménykedjen.

hangszoro | 2011.03.18 13:44

Néha.

dragboyz86 | 2011.03.17 19:56

Tehát a kevesebb néha több!

FeR1 | 2011.03.17 19:40

Nincs mit mesélni. Én tudtam cikázni a 21lóval, ő meg nem a 480-nal.

dragboyz86 | 2011.03.17 19:19

Engem!
Meséld!

FeR1 | 2011.03.17 09:18

Ilyennel villogni? Én meg leszívattam egy Nissan GT-R-es csávót még az ősszel Budapesten, sűrű forgalomban. Aztán, érdekel valakit?

Fazervin | 2011.03.17 08:43

Akkor én most jelképesen az asztalra csapok!!!
Épp a hétvégén köcsögöztünk le egy f@szjankót, és küldtünk el a jó édesannyjába.
Már sokadszorra történt meg, hogy megszólít egy macskajancsi, ez most konkrétan egy benzinkutas, és fél perc beszélgetés után előjön az ismerősével, akinek AMG Mercije van, és hogy leszívatott egy motoros. Én csak annyit jegyeztem meg a Lajosnak, hogy emlékszik-e, minden f@szjankónak van egy AMG Mercédeszes ismerőse. Aki ismeri a Lajost, el tudja képzelni a folytatást...

vonyikzsolt85 | 2011.03.16 22:54

Sose volt szerencsém ilyen jó lóero/súly arányú személykocsit vezetni, max. csak vittek.Basszus ha belegondolsz a Clio alig 1000kg, arra 200 paci, pffff... ...már értem. Megnéznék egy listát arról, hogy hol kezdodnek azok az autók amikkel egy motort "be lehet fogni". Persze nem a 500as Mercikre lennék kiváncsi, hanem az ilyen kis "meglepetésekre".Mint a Renault Clio Williams vagy van az oregebb Suzuki Swiftbol olyan 140 vagy mennyi lovas verzió valyon az is megy ennyire?

dragboyz86 | 2011.03.16 18:52

Egy ismerősömmnek van egy Clio Williams-e...... 200 paci abban a kis autóban.... na az képes ilyesmire....

hangszoro | 2011.03.16 17:42

Corsánk volt nekünk is, 1.4-es motorral. Tudom, hogy nem egy rakéta, de ha rendesen ki volt forgatva, tudott meglepetést okozni!

FeR1 | 2011.03.16 14:00

Nem kell ahhoz átalakítani a Cliot. Még fénykoromban Corsa C 1.2-vel is lehetett jókat autózni, igaz már a Toledo után billegősnek és puhának érződik. Mikor még néha beleülök, elszörnyedek, hogy voltam képes olyan tempókat menni vele, amilyet

freazer | 2011.03.16 12:19

bőségesen nem szabad telhetetlennek lenni

gigerpaul | 2011.03.16 11:37

vonyikzsolt csak óvatosan!!! máskor lasabban. elég a 148 is.

vonyikzsolt85 | 2011.03.15 23:04

Tiszta, jó minoségu úton, sík terepen belátható kanyarban mertem.Jól esett! Na de, hogy mert egy autó megelozni??? Merthogy mert!Vagy a pilóta volt nagyon ugyes vagy a Clio volt átalakítva... ...nemértem.

freazer | 2011.03.15 17:14

hogy mertél te 150 km/h -val közlekedni??? :O

vonyikzsolt85 | 2011.03.13 20:22

Na gyerekek, autó vs. motorról csak annyit, hogy ma szemtelenul megelozott egy Renault Clio.Kanyarban, kb 150-es tempónál haladt el mellettem, úgy, hogy még asszem be is intett a fickó.Hadd ne mondjam kishíjján az árokban végeztem.Nem, nemvolt se agresszív se nem nyomott le sesemmi.Tiszta intelligensen normálisan a kello távolságból, de elment mellettem, tehát a csodálkozástól felejtettem el a kanyar kozben kanyarodni... Hová tart ez a viláááággg...

hangszoro | 2010.10.27 08:43

Nem is viccelődtem............... na jó, nem nagyon. Szerencse, hogy itthon még nem ennyire éles a helyzet.

FeR1 | 2010.10.27 08:34

Most viccelődsz vele, de elolvasod EZT és másként fogsz vélekedni az apró gyermek és a lőfegyver kombinációjáról

hangszoro | 2010.10.27 06:24

......szerencsére feltalálták a lőfegyvereket.....

dragboyz86 | 2010.10.26 20:50

jó vigyázni az aprócska gyerekekkel.....

hangszoro | 2010.10.26 13:43

Mit magyaráznánk, hát semmit. Van ilyen. Én vagy tíz éve jártam hasonlóan, aikido edzésen egy aprócska gyerek úgy vert a földhöz, mint a használt zsepit. Vagy ötször. Van bennem sportszerűség, de komolyan fontolóra vettem egy gyilkosság lehetőségét..........bár valószínűleg nem sikerült volna........

dragboyz86 | 2010.10.24 19:36

Vegyél egy simsont és ki a pályára. Ha akkor sem birod a tempót akkor nem a géppel van a baj...

Fazervin | 2010.10.21 21:49

B@..meg, már megint... Egy 3,5 LE-s Simson partiban volt egy 143 LE-s Yamahával... Mit magyaráztok ezen???
Egy körön két kört kellett volna rávernem, ez meg ott zümmögött mögöttem...

freazer | 2010.10.21 20:20

meg ott a totál kár pár tizezer forintbol meg van

dragboyz86 | 2010.10.21 19:30

Mondom én, hogy jó gépek!
Egyébként saját MZ-s körforgalom padlógázzal, és egyéb verseny helyzeteket idéző tapasztalataim alapján tudom miért van ez.
Szóval... Mire ezek a fantasztikus, de hosszú távon élvezhetetlen motorok sok mindnre jók a hosszú turákon kívül.
Például az ökörködésre, de arra nagyon!
Namármost az ilyen vasakkal küzdő legények azért ilyen elvetemültek, mert ha már egyszer felgyorsították a gépet, inkább leflexelik az aszfalttal a lábtartót csak ne keljen fékezni, mert a felgyorsulás problémás egy technikás helyen!
Szóval ez a titka!

freazer | 2010.10.20 21:13

komám a kakucsi ringen dobta el a fazer-jét, mikor két 125-250 etz-ssel viaskodott

Aktuális oldal: 1 / Összes oldal: 17 Előre >
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár