103 Doki - Yamaha dragstar 1100 - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Üdv! Másfél éve van egy Yamaha Dragstar XVS 1100 a -m. A kérdésem az lenne , hogy mennyire nagy baj ill. mennyire természetes ha az airbox bal oldalán mindig olaj lerakódás képződik vagyis inkább olyan mintha szivárogna az olaj és lecsepeg (takarítás után)kb 1000-2000 km megyek és mintha le sem mostam volna (szerintem) olajos. Egyébként az a gumicső ami az airboxból jön a karburátor felé elég lazán van odabilincselve de nem tudom jobban meghúzni. Kérdésem ez baj e ? Ha igen mitől lehet ? És mit csináljak vele? Előre is köszönöm! Nagyon jó hogy vagy!!!


Szia !

Talán onnan kezdeném hogy megfelelő olajat használsz e ? A tudomány ugyan a 10w30 és a 10w40 jelzésűeket ajánlja, de én ezt egy kicsit vitatnám. A gyakorlati tapasztalatok inkább a 20w50 előnyeit igazolják.
A gumicső laza bilincselését meg kell szüntetni, vagy bilincs cserével, vagy ha kell a gumicső cserejével.
Ha a motor egyébbként nem fogyaszt olajat, és érezhetően jó erőnlétnek örvend akkor azt hiszem nem beszélhetünk nagyobb bajról.
Ezekben a nagy nyári melegekben természetes hogy az olaj jobban gázosodik, és ha talál valami kiutat ott bizony ki is szivárog.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervízszám élőben 06202556100
2008-08-06 08:56:41
2008-08-06 11:08:01

Szia !
Köszönöm a gyors választ!
20w50-es olajat használok. Nem fogyaszt olajat. A bilincset hamarosan kicserélem.
Még egy probléma nem rég tapasztaltam hogy amikor behúzom a kuplungot és csak gurulok egyszer csak leáll ahogy teljesen leesik a fordulatszám. Ezt legalább ötször egymás után megcsinálta és egyszer teljesen leállt mármint a mutató is lefeküdt.
Először üzemanyag dugulásra gondoltam és kihúzattam aztán szivató és elmúlt aztán kicsit feljebb állítottam az alapjáratot is hátha az a baj. Szóval egy hónapig semmi gond nem volt aztán tegnap megint. Gond nélkül újraindul és mentem vele 300 km-t semmi. Tehát nem vészes csak idegesít.
Előre is kösz!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár