2709 Doki - Vezérműlánc - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Szia Motordoki! Kérdésem egyszerű. 1200K3-as Banditon beállítottam a szelephézagot 1243sorrendben. Nagyon aprókat állítottam,aztán kiderült,hogy rosszul,mert 2-szer 8 szelepet kell állítani 2 állásban. Úgy csináltam,hogy hajtottam a hátsó kereket 5.-ben,de néha túl szaladtam a jelen,ezért vissza fele is hajtanom kellett egy picit. Összeraktam, jó 5 mp-ig csattogott rendesen,ami előtte abszolút nem volt. Kérdés. Okoztam e nagy bajt? Letud e ragadni a vezérműlánc feszítő? 19mm kulccsal meglazítva könnyen vagy ellenállással jön ki a feszítő csavarja? Abszolút keveset állítottam,ami miatt nem tudom elképzelni a csattogást! Ha véletlen laza volt a vez.lánc, amire figyeltem,és feszes volt, a dugó nem tud hozzá érni a szelephez,ugye? Vagy,ilyen apró állítástól csattogna a szelep, csak azt nem értem,az olajnyomás ott mit változtat? Előre is köszönöm a válaszod! Zoli


Szia !

Kedves ismeretlen barátom. Nem szeretnélek megbántani, de hibát hibára halmoztál. Úgy a szelepek beállítása, mint a vezérlés ellenőrzése, esetleg annak alkatrész cseréje, majd újra beállítása messze túl megy az otthon végezhető karbantartási munkákon. Ha nem tudod tutira hogy mit miért és hogyan kell csinálni, akkor ha még nem késő feltétlen kérd hozzáértő segítségét. Ha a szelephézag beállítás nem sikerül jól attól a motor vagy hangos, vagy beteges járású lesz. De ha a vezérlés elugrik egy vagy netán két foggal, az végzetes lehet úgy a motorodra, mint a pénztárcádra.

Üdv ! Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2011-01-03 18:34:20

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár