572 Doki - végdob - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Szia Doki! Először is engedd meg,hogy megjegyezzem azt hogy mennyire örülök neki,hogy a motorrevünek ezt a rovatát egy ilyen kiváló szakember vezeti mint te.És remélem hogy még sokáig a motorosok segítségére lesz.Akkor áttérnék a kérdésemre:dr 600-as motoromra ha egy nyitott dobot teszek,akkor kell e a karbihoz nyúlnom?Pl: nagyobb fúvóka stb.Előre is köszönöm!Tisztelettel:Miklós.


Szia Miklós !

Köszönöm az elismerő sorokat, jó érzés tudni hogy a segítségetekre lehetek.
Egy összehasonlítás megadja a választ. Még most a régi végdobbal, egy normál használat után vedd ki a gyertyát, és jól jegyezd meg milyen is a gyertyakép. Majd a nyitott dobbal való motorozás után is nézd meg a gyertyaképet. Ha a gyertya színe nagyon hasonló az előtti és az utáni menéskor, és a motor is jól teljesít akkor nem kell módosítani. Ha viszont a dob csere után a gyertya fehérre ég, vagy a motor nem az igazi akkor feltétlen dúsítani kell.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2009-05-06 06:52:40
2009-05-09 10:04:23

Én a teljes nyitott dobotnem ajánlom ,nem fogtőle jobban menni , én a gyári dob végét vágtam le és azt vettem észre hogy nyomaték jött elő belőle 5. fokozatba már 65km/h nál fel tudtam könnyedén váltani gyári áttétellel, előtte csak 75. Haverom az ő DR600 asára rátett egy africa twin 750 doot de nem mentőle jobban sőt szerintem szarabb lett, felül mintha erőtlenebb is lett volna, hangja az volt mondjuk.Én az enyém végére rátettem egy autó sportdob 9 cm belső átmérőjű végét, tévedés ne essék ekkorára nem volt feltágítva a dob, az maradt a 2 cm es gyári , csak az utolsó szűkítőt vágtam le, ha esetleg érdekel az én dobom itt van kép.

http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/enduro/?dr=241&cmd=pic&id=24350

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés
Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Aprilia SR 50 LC - 1997 Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Suzuki SV650 2003- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Kawasaki Ninja 250 R Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Kawasaki ZX-10R Suzuki GSX-R600 2006-2007 BMW R 1200 GS 2010 Honda VTX 1800 Triumph Tiger 1050 BMW S 1000 RR 2010 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 Honda Hornet 600 Yamaha XJ6 Diversion 2009 Suzuki Intruder C 1800 R Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha SR125 1997- Yamaha XJ6 2009 Suzuki B-King Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki GSR750
És ezt olvasta már?Bezár