69 Doki - tami@emitelnet.hu - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Szia Doki! Suzuki rm 250-m hengeréből erős kattogó hang hallatszik. Tudom, ezt hallani kellene, ezért lécci hallgasd meg ezt, valami hasonló:http://www.youtube.com/watch?v=Bt9-SFcr0eU&feature=related A történet: hengert lehúztuk, mérés után kiderült, a dugattyú erősen kopott, illesztési hézaga 0.16 mm. Henger hordóssága 0.02mm plusz középen. Talán hiba volt nem hónoltatni, de inkább maradjon így, mint sérüljön a bevonat egy nem hozzáértő hónolástól.(azóta persze tudnám hová kell vinni), gondoltuk. Megadott henger mérethez a SUZUKI választott dugót, így kapott illesztési hézagunk 0.06 mm(+0.02 mma hordósság miatt középen). Összeszerelés után erős kattogó hang, ford.számtól függően. Ja, dugó szet lett cserélve. Hajtókar alsó csapágy ellenőrizve, amennyire ilyenkor lehet, radiális játék nem érezhető, oldalra elhajlás határeset. Köszönöm válaszod. Miki


Szia Miki !

Sajnos azt kell hogy mondjam, minden amit idáig csináltál és a ráköltött pénz is az ördög zsákmánya lett. Ez így nem lehet, és nem is lett jó. Ha a Suzuki - ban látták és tudták a henger kopottságának mértékét, majd ennek ellenére ajánlottak bele ehgy új dugót, - háááát üdvözlöm őket. Ha jól mértetek, ezen kopottsági adatok már - már elérik az első túlméret határát. Ha megnyugtató, hosszútávú, jó megoldást akarsz akkor felejts el mindent ami eddig volt. Munkát és a ráköltött pénzt is. Ha valóban találtál profi gépműhelyt, akkor oda vidd be a hengert. Ők megmérik és megmondják, hogy milyen méretű dugót vigyél, majd ahhoz a dugóhoz fúrják a hengert. A henger falán nincs bevonat, hanem a felület kellő mélységben cementálva van. Ez egy felületi edzést jelent, és ennek mélysége elbírja a túlméretre való fúrást.
Nem ajánlom hogy így használd a motort, mert az új dugattyú az új gyűrűvel ebbe a kopott hengerbe, még nagy csodát tehet, és az a csoda igencsak sokba kerülne.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki szervízszám élőben 06202556100

2008-07-04 07:14:33

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár