12 Doki - SV 650 S-emre keresek tapadós, de tartós gumit. - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Tisztelt Gumidoki! Gumicserével kapcsolatosan szeretnék segítséget kérni. Nekem egy SV 650 S motorom van, még a gyári gumikkal felszerelve. Sajnos ennek a típusát most nem tudom, talán Dunlop D 220 ST L. Talán! A motoros cimboráim sokat emlegetik, hogy ez egy túragumi és annyit ér, hogy nem felnin kell kihozni a motort a szalonból, de aki ezzel jár az előbb, vagy utóbb elcsúszik. Nem vagyok egy kanyarvadász típus, de néha én is úgy érzem, hogy nem tapad eléggé. Fontolóra vettem a cserét és olyan gumit szeretnék választani, ami lényegesen jobb tapadást biztosít és elmegy 10000-13000 km-t. Létezik ilyen? Ahogy keresgéltem, ajánlották a Dunlop Sportmax Qualifier-t, ami állítólag már 2 komponenses, így tapad és tartós. Mások azt mondták, hamar kopik, mivel sportgumi. Felmerült a Dunlop Sportmax Roadsmart, a kettő közt nem tudom mi az eltérés. Szóba jött a Continental Road Attack, amit egyesek már elavultnak tartanak. Bizonyára más gumi is van, ami az elvárásaimnak megfelel, csak még nem merült fel. Szívesen maradnék 2 komponensesnél, mivel szimpatikus az újabb fejlesztés, de akár egy teljesen más típust ajánl, akár a fent említettek közül egyet, én máris sokkal előrébb vagyok. A segítséget előre is köszönöm! Tisztelettel, Dobrosi Gábor


Tisztelt Dobrosi Gábor!

A kétkomponensű gumik nagyon jól tapadnak, és nem mennek el 10000 km-t.

Dunlop Roadsmart, Metzeler Z6 vagy Pirelli Diablo Strada lenne jó választás.

Roadsmart új gumi, nem tudjuk még, mennyit fog elmenni. A Diablo Strada már bizonyított SV-n, 15-17 ezret futott több motoros alatt. Sportosabb választás lenne jobb tapadással, de csak 10 ezres futással a Pirelli Diablo.

Üdvözlettel: Pásztóy Tamás
2008-06-05 17:25:35
2009-02-11 21:46:25

Nekem ER-6-on van Roadsmart, nagyon ajánlom. Előtte nekem is 220-as Dunlop volt gyárilag (majdnem, egy er6 változat), és más dimenzió. kanyarban nagyon jól tapad, kevésbé kockásodik autópályán, és az élettartama meggyőző. én használtam egy személlyel szerpentinezésre, hungaroringen csapattam, autópályán gyilkoltam két személlyel, és rengeteget túráztam 2 személlyel vele. jelenleg 14500km van benne, de még messze a csere. én legközelebb is ezt rakom fel.

2008-06-24 12:39:11

Szia Gábor!

Én tapasztalatból ajánlom a Metzeler Z6-ot!
Barátom szintén 650-es SV-t hajt ezzel a márkával.
A Z6 nagyon jól tapad és ha agresszíven mozgatod a jobb csuklód akkor is elmegy 12 ezret a hátsó, az első meg akár 20.000 km-et is kibír!
Én is Metzelert használok, csak az M3-ast, az kicsit sportosabb.

Üdv: Bobóbá

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár