850 Doki - Suzuki TS 50 - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Szia! Mostanában szereztem egy Suzuki TS 50-es endurót. Sajnos, nem pörög a motor 6-7.000-nél többet. Gyertyát, levegőszűrőt, minőségi olajat, 100-as benzint is kapott már. A kipufogót most égettem ki, de még üresben sem akar tovább pörőgni. Viszont azt észrevettem, hogy 3/4 gáz után, csökken a teljesitmény és a fordulat. Van egy holtpont ameddig jól húz, dolgozik utána pedig semmi. Gondoltam talán még az olajszivattyúja, de azt a letöltött bescennelt használati utasitásból nem tudtam kivenni, hogyan is kell. Minden kép túl sötét. Szóval mi a véleményed? Jani


Szia Jani !

Ha a motornak mechanikus baja nincs, gondolok itt dugó, gyűrű, stb. akkor a kritikus fordulatnál vagy már kevés, vagy túl sok üzemanyag jut a motorba. Mind két esetben teljesítmény vesztés az eredmény.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2009-08-24 06:56:30
2011-06-28 11:44:25

Hello mindenkinek. Csak ugy segitségül közlöm mindenkivel akinek ts 50-e van h nincs benne semmilyen folytás hanem egy tiltó elektronika miatt nem pörög 6-7 ezernél többet. üdv

2011-03-06 08:33:44

Sziasztok, nekem is van egy Suzuki ts 50-em, hasonló gondokkal küzködtem én is, pl.:nem pörgött úgy, mint kellett volna, nem ment 40 km/h-nál többet még hátszéllel sem. Először a kipufogóra gyanakodtunk, de rájöttünk, hogy egyáltalán nincs benne folytás, és azután nem tudtunk vele mit csinálni. Aztán eltelt egy kis idő, apró kísérletezgetések. Egyszer megpróbáltam, hogy nem váltok feljebb 3-iknál, és akkor mi lesz. Először berregett, mint a nyavaja, nagyon csúnya volt a hangja, aztán,-kb. fél perc után- csodák csodájára elkezdett húzni, és így vitt 50km/h-t. Ettől megjött a kedvem, és a shúber tűvel, meg a levegővel kísérletezgettem. Így nagy nehezen rájöttem, hogy sok benzint, és kevés levegőt kap, mivel valaki nagy eszű csak a benzin fúvókát fúrták nagyobbra. Szóval csak ennyi volt a baja, ajánlom figyelmedbe! Ja, és így már 60km/h-t visz, bár ez sem túl kecsegtető, de ne legyünk telhetetlenek.

Üdv.:Csabi

2009-08-24 09:38:25

Szia Tibi!
Köszönöm az információt. A hétvégén alaposabban utánajártam a dolgoknak és sok hasonló esettel találkoztam mind itthon és külföldön (főleg Angliában). Valószínüleg egy gyári folytás van benne ami lekorlátozza a sebeséget (a maximális fordulatszámon keresztül). találkoztam olyanokkal akinél ez a gyári folytás feloldásra került. Nagy valószínűséggel, nem mechanikus azaz nem kipufogó vagy karburátor, hanem inkább a gyujtás elektronikával vagy a hengerrel csináltak valamit. Ezt arra alapozom, hogy az egyik motoros társamnak volt két ugyanolyan TS-e. Az egyik ment kb 70-et és kipörögta a 10000-et a másik a folytott volt. Kicserélte a két gép alkatrészeit, de mind a kettőnél maradtak az eredeti teljesítmény tulajdonságok.
Gondoltam, utánanézek másutt is. Suzuki gyárhoz, vagy valami gyári laphoz nincsenek linkek, címek stb. Angliában, példáúl kicserélik a hengerfejet és a dugókat és így (furják meg) nagyobb teljesítményt kapnak. Sajnos arról nem szól a fáma, hogy cserélnek e karburátort vagy gyujtáselektronikát. Szóval szerinted mit próbáljak, vagy hol lehet beszerezni ilyes spéci készletet.

Jani

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár