2685 Doki - Suzuki Dr 650 kuplung - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Üdvözlöm.Pár hete vettem egy suzuki Dr 650-es endurót.Simson ról váltottam picit nagyobbra!:)Olyan gondot vettem észre,hogy a kuplung nem emel ki rendesen.Ha üresből egyesbe teszem kell neki egy kis gázt is húzzak mert különben megakar állni.Másik észrevételem:Meleg motornál megállás után túl magas az alapjárat!!Hidegen viszont néha le is áll!!Sőt előfordult,hogy üzemmeleg állapotban menet közben behuzott kuplung nál alapjárat helyett megállt a motor!Ma kapott új gyertyákat mert ami benne volt az egyik nem belevaló sőt a hézag is egyiknél 0.7 a másiknál a belevalón 0.9 es volt.Ezekre a problémákra tudna ötletet adni?Egy karburátor tisztítás megoldás lehet?Ma szereltem le a karbit,de még nem borítottam szét.Tud esetleg olyan web oldalt ahol a 650-es blokkjáról robbantott ábrát találhatnék?Várom válaszát!Üdv.


Szia !

Ha a kuplung karon megfelelő a holtjáték és a kuplung mégsem emel ki, akkor csak a kopó lamellák cseréje lehet a megoldás. A porasztó alapos !!! tisztítása természeresen csak jó lehet. Az alapjáratot és az üresjárati keverékcsavart meleg motornál kell beállítani. Ha a jól beállított alapjárat változik azzal hogy a járó motort sebességbe teszed, az nem a karburátor beállításának hibája, hanem a kuplung ragadására utal.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2010-11-19 07:02:14
2010-11-19 08:41:29

Itt találsz komplett javítási kézikönyveket a motorodhoz:
http://www.manualedereparatie.info/download/Suzuki-DR-650-RSE-91-93-Service-Manual.html
http://www.manualedereparatie.info/download/suzuki-dr-650-se-1996-2002-manual-de-reparatie.html

2010-11-18 14:34:49

A karburátornak a tisztítás nem árt. A Dr-nek is van tekerentyűje az alapjárat szabályozására? Nekem az Xr-en van, rendszeresen játszom vele. Hidegen beljebb tekerem, hogy ne álljon le, melegen meg kijjebb, hogy ne pörögjön nagyon. A kuplungon meg próbálj állítani egy kicsit.
Ha menet közben magasabb sebességi fokozatban hirtelen ráadod a tüzet, nem csúszik meg?

2010-11-18 08:36:32

szia,
a kuplungnál lehet, hogy csak a bowdenen kell állítani, vagy cserélni, hogy jobban kiemeljen.
ha nem kapcsol szét akkor sebességben a kuplunglamellák súrolnak, ez enyhén erőlteti a motort és ezért áll le. semmiképp ne buheráld a karbit ezért. ilyen történt velem is. mindenképp várj a doki válaszára. üdv, pe

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár