149 Doki - Robogo vs hegymenet - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Kedves Motordoki! Mielott elvinnem a szervizbe, itt is feltennem a kerdest. Kezdo robogos vagyok, a budapesti forgalom kenyszeritett bele. Annyira nem is sajnalom, sot! Eddig autoval jartam dolgozni, de megelegeltem a keseseket. Vettem tavasszal egy 50 ccm-es robogot (Aprilia Scarabeo 50ccm 2t), mert csak B-s jogsim van. 4000 km volt benne, en 1100-at tettem bele. Budan lakom a Szt. Janos korhaz felett, igy a napi megtett ut fele ereszkedes, a masik pedig eros kapaszkodas (100 kg vagyok). Sajnos a minap nem hozott haza az en szeretett robogom, az emelkedon megallt. Korabban is ereztem, hogy gyengul a draga, de ez egyertelmuve tette a dolgot. Vajon az egesz konstrukcio (hegymenet, rovidtavu hasznalat, testsuly, 2t) rossz, vagy vmit kovessek el? Vetel utan elvittem Dunakeszire egy karbantarto szervizre, de reszemrol egyeb erdemi dolog nem tortent vele (tankolas es olajfeltoltesen tul). Nagyon megszerettem a motorozast igy 30 evesen, nem szeretnek letenni rola. Szervizeljek, vagy csinaljak egy A-s jogsit (125-200 ccm miatt)? A valaszt elore is koszonom!


Szia !

Soha nem fogom megérteni az ékezet nélküli írás miértjét,na de nem is ezért vagyok itt.
Üdvözöllek a motoros társadalomban, mint újonan érkezőt.
Az ötven ccm motorok mint tudjuk nem egy erőművek,de azért a dimbes - dombos utcákkal meg kell bírkózniuk. Az Apriliák jó és megbízható motorok, így ha erőtlen a gép az nem a típus hibaja, csak a szóban forgó darab beteges egy kicsit. Ha megkedvelted ezt a motort akkor érdemes egy jó műhelyben rendbehozatni. Jelezni kell a hegymeneti üzemmód szükségességét, és akkor a szerelő tudni fogja mi a teendő. A variógörgők súlyának változtatásával változik a kerékre levitt teljesítmény jellege is.
Igaz hogy egy nagyobb teljesítményű motor jobban bírná a strapát, de ez a Te döntésed hogy akarod e a nagyobb jogsit.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2008-09-08 10:48:34

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár