312 Doki - Rángatás - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Nemrég vásárolt,külföldről származó,ismeretlen előéletű Yamaha tdm850 3vd motoromon a biztonság kedvéért teljes nagyszervízt csináltam. Összes folyadék,szűrők,gyertyák cseréje,szelepállítás,fék-teló felújítás. Ma készültem el, a motor minuszokban is könnyen indul,amíg rajt a szivató szépen simán jár,a blokk zaj és füstmentes.Viszont bemelegedve,szivató nélkül az alapjárat egyenetlen néha le is áll.Menet közben kb 6000-ig részleges gázadásnál rángatva,akadozva gyorsul, aztán úgy 7000-töl megindul mint az állat és simán kipörög akár 10.000-ig is(8-nál kezdődik a piros).Ha az indulástól teligázzal gyorsítok,akkor gond nélkül megy,pillanatok alatt 200-on van. Az új gyertyák előírásos hőértékű irrídium gyertyák, azokkal szerintem nem lehet gond. Ha a vezérlést nem állítottam be jól, akkor az inkább teljesítmény csökkenést okozna nem? Erről viszont szó sincs. A karbinál márkatársakra és a revű régebbi motortesztjére hallgatva a siber tűt a legalsó állásba tettem, azt mondják ettől csökkenhet az egyébként jellemzően magas fogyasztás. Lehet túllőttem a célon és nem kap eleget? Esetleg dugulás,vagy karbiszinkron? Mivel egy elég körülményesen és nehezen szerelhető gépről van szó, örülnék valami jó tanácsnak hogy ne kelljen feleslegesen újra mindent szétszednem. Köszönette:Fekete Gyula


Szia Gyula !

Van itt valami amit nem igazán értek. Ezt a típust 91 - 03 - ig gyártották és az első perctől a szelephézagok különböző vastagságú korongokkal vannak beállítva. Ha valaki meg tud csinálni egy szelepállítást a korongos motoron, akkor hogy jelenthet gondot a rángatás megszüntetése.
Na mindegy - kezdjünk bele. Nem hinném hogy a vezérlés helytelen beállítása lenne a gond. A jelölések könnyen ellenőrizhetővé teszik a jó beállítást. A porlasztók leszerelését nem úszod meg, mert szerintem a gond ott van. A porlasztók teljes !!! szétszerelése után egy alapos tisztítás következzék. Kellő figyelemmel ellenőrizd a membránok állapotát. A legapróbb sérülés, szakadás és a membrán már működésképtelen. A súbertű legalsó állásban valóban nem túl jó, inkább az alsó-középső tartományba legyen.
Ha jól és tisztán dolgoztál akkor menni fog. Ha további segítségre lenne szükség, akkor évjárat és származási ország kell.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2009-01-19 07:51:46

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár