306 Doki - Motorvasarlas - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Eloszoris gratulalni szeretnek az oldalhoz,nagyszerunek tartom. Azt szeretnem kerdezni,hogy pl motorvasarlaskor kb mire kell odafigyelni a legjobban?ugyanis nekem etz-en kivul sose volt mas motorom kineztem egy 750-es shadow hondat nagyon tetszik de sajnos nem tudok semmit rola. Koszonom. Szabo Csaba


Szia Csaba !

Az már jó jel hogy tudod milyen stílust akarsz képviselni a motorozás terén. A Honda jó választás. Megbízható, jól kezelhető motorokat gyártanak. Természetes hogy a kiszemelt példányt jól át kell vizsgálni. A vizsgálódásnak két fő voalon kell megtörténnie. Első, hogy a motor jogilag tiszta legyen. A második a műszaki állapot. Ha Te magad nem rendelkezel elegendő műszaki tudással, akkor feltétlen semleges szakműhely igénybe vételét ajánlom. Egy állapotfelmérés max. egy órát vehet igénybe. Ennek költsége megér annyit hogy a vásárlást követően is nyugodt maradhass, vagy hogy ne fuss bele valami rossz vételbe.

Üdv Lázár Tibor Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2009-01-12 17:14:18
2009-01-11 19:46:53

Üdv. Szabo Csaba

Azért írok mert nekem egy Honda Shadow VT 750 C2 – es motorom van. Lehet, hogy Ön nem pont ugyanezt a típust választja, de a motor kis változtatásokkal mindegyik 750 – esbe ugyanaz.
Én amikor vásárlás előtt álltam ( 2007 eleje ) eléggé feltérképeztem a tulajdonságokat típushibákat stb., de azt kell mondjam, hogy ennél a motornál nincs semmivel probléma. Típushibákat nem lehet találni. Nem hiába kategóriájában a legmegbízhatóbb motor, és ezt nem elfogultság miatt mondom. A több 10000 km sem probléma, ha karba volt tartva. Az ápoltság, állapot általában a szemlevételezéskor és a gazdával való elbeszélgetés során kiderül. Ha úgy néz ki, hogy semmi gond akkor valószínűleg semmi gond.
Én 9600 km – el vettem. A 2 év alatt mentem vele 12000 km – t. Ebből körülbelül 11000 – et utassal. Voltam vele külföldi túrán is ( 2500 km ). Fogyasztása utassal is megállt 4 liternél ( 80 – 90 el járok ). Soha semmilyen problémám nem volt vele. A legapróbb sem.
Mióta nálam van csak tankolom, tavasszal olaj + szűrőcsere mindig. Amikor hozzám került cseréltem gyertyákat, légszűrőt. Ez utóbbi megint esedékes lesz. De semmit sem azért mert a motor „panaszkodik”, csak azért mert szeretem betartani a karbantartási tervet. Egyik ismerősömnek ugyanilyen motorja van ~ 45000 km – el. Neki az egyedüli ami kellett az a lánc- lánckerék csere ( bár ez csak akkor esedékes, ha 2004 előttit veszel; a C4 – es már kardános ) és gumicsere. Nálam még egyikre sincs szükség. Az unokatesómnak is ilyen motorja van. Neki 18000 km – nél elszakadt a lánc, anyaghibás volt. Ez az egyetlen, amit ha hibát keresünk, találunk; de ez sem konstrukció hiba, hanem anyaghiba.
A vízhűtés áldás. A családomban van 2 Drag Star is. Azok nyáron a melegben rendesen főzik az olajat, nekem meg csak ha kell, bekapcsol a hűtő .
Mindent összegezve csak azt mondhatom, hogy nagyon jó döntés. Természetesen a használt vásárlásba mindig van valamennyi rizikó. Ha kerülöd a behozott, törött, kétes eredetű - állapotú példányokat, és magánszemélytől vagy szalonból veszel, akkor nagy esély nincs rá, hogy csalódj.
Remélem valamennyit segítettem. Ettől függetlenül várom a Doki válaszát.
A motorválasztáshoz és vételhez, sok sikert kívánok; a majdani motorozáshoz pedig széles utat. Motoros Üdvözlettel:
Ádám

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár