407 Doki - Középállvány - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Szia! Motoromon van középsztender,ami jó dolog,csak valahogy nem érzem túl hatákonynak a technikát,amivel feláálítom rá. Konkrétan bénázok,3-5 nekifutásra tudom néha csak felhúzni.Nincs valami technika,amivel kicsit könnyedebben menne ez a folyamat? előre is köszi a választ!


Szia !

Egy kis fizika és érteni fogod. Ha jól megnézed a középállványt látni fogod, hogy úgy működik mint egy kétkarú emelő. Két műveletet kell összehangolni és máris könyebb lesz. Az egyik, hogy a sztender taposó karjára a lehető legnagyobb nyomást gyakorold. A másik hogy a motort ne rángasd hátrafelé, hanem egy határozott mozdulattal felfelé és hátra húzd. Ha ezt a két műveletet egyszerre csinálod érezni fogod hogy a határozott taposás egy íven segíti a sztenderre émelést.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2009-02-23 08:11:39
2009-02-23 17:07:32

Köszönöm a kimerítő választ/kommenteket. A hiba ott volt,hogy én két kézzel a kormányt húztam,és így eléggé instabil lett az egész,ráadásul nem tudtam elég erőt a sztenderre kifejteni
még egyszer köszi!

2009-02-21 15:47:58

Ez az utolsó:

http://www.youtube.com/watch?v=OXTwMEt5JCE&feature=related

Majnem 400 kg-os gép....

2009-02-21 15:45:18

http://www.youtube.com/watch?v=FPfher_5z6M&feature=related

Ez a KTM kormányát húzza...

2009-02-21 15:41:37

http://www.youtube.com/watch?v=OwXZyJSPkx4&NR=1

Ezt hátul emelik...

http://www.youtube.com/watch?v=iTDCcQsDj2o&feature=related

A VFR sem kis darab...

http://www.youtube.com/watch?v=sKaVxTyopu8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Y-8LM2Z_XIg&feature=related
A paneuropean szerintem szabálytalan...

http://www.youtube.com/watch?v=fC6jGdzn4V4&feature=related
Ez a BMV-s meg hátul emeli.

2009-02-21 15:35:39

http://www.youtube.com/watch?v=lDNqCMNau9A

Az ember azt próbálja magyarázni, hogy a középsztendert megfelelő irányba kell nyomni, hogy maximális emelő és forgatóerő keletkezzen a középtámaszon.

Kell mindenképp valami stabil fogás hátul. A kormánynál kicsit fel, de inkább hátra húzd, a sztenderre kicsit hátulról lépj rá teljes testsúllyal egy picit előre nyomva. A hátsó kapaszkodón nincs sok erőkifejtés az az egyensúlyozáshoz kell.

Üdv

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár