1672 Doki - Kormány beszitálás - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Szervusz Gumidoki! Egy 600-as Hornetem van és olyan problémám, hogy beszitál a kormány, ha elengedem. Néha még egykéznél is, elkezdi berázni, ha két kézzel fogom, akkor problémamentes. Olvastam itt pár válaszodat és én is az első gumi egyeletlen kopására gondolok. Gumisnál voltam, centrírozással nincs baj, szálszakadás meg ilyesmi nincs. Nálam 60 alatt és 90-nél is berázkódna, ha elengedném a kormányt! Nyáron egy 2500Km-es kis túrát tervezünk, a gumi mintája alapján még azt pont kibírná, kérdezném, hogy lecseréljem e minél előbb vagy ráér a túra után! Anyagilag nekem ez sokat számítana, persze a biztonság az első! Az első gumim 2006-os, a hátsó 2008-as, a hátsó is kezd kicsit kockásra kopni, szóval lehet majd egyszerre kéne mind a kettőt cserélnem. Ja meg az első gumim Contiforce a hátsó Conti Road Attack, ahogy olvastam az sem ártana, ha egyforma lenne elől és hátul!? Néztem gumisoknál a 98-as Hornet „hülye” első gumimérete miatt (130/70ZR16) csak kevés gumi van. Contiból meg Sport Attack van most csak! Szóval mit ajánlasz, mire érdemes cserélnem, és hogy merjek e még bátran menni ezekkel a gumikkal?? Válaszodat előre is köszönöm! Üdv. Zsombor


Szervusz Zsombor!

1. Miért kell elengedni a KORMÁNYT? Miért???

Ne engedd el, és nem szitál a kormány. Ilyen egyszerű. A motor NEM autó. Ott elengedheted.

2. A mérettel semi gond, csak ne Contit vegyél. Nem sport gumira van szükséged és cseréld le még a túra előtt. Útközben cserélni NAGYON drága lesz. Ha van 2 "tartalék" gumid, ( amit lecserélnek megőrzöd) az enni nem kér, jó lesz szűkösebb időkre, amikor nem mész hosszú túrára.

3. Gumi cserével megfog szünni a szitálás.

Első gumi ajánlat itt, a Conti NÉLKÜL: http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=130%2F70ZR16

Üdv Gumidoki
2010-06-17 10:13:31
2010-11-01 08:32:02

Nem nagyon értem ezt a választ!
Köszönésnél, vagy sisakbogarászásnál el kell engedni a kormányt, sztem ezzel nincs semmi baj.
Nem kér enni? Én nem így nevezném, amikor most lecserélteti 5000-ért, aztán majd szűkösebb időben visszarakatja 5000-ért a két gumit.
A kérdező vmi gyakorlati tanácsot szeretett volna kapni arról, hogy hogyan tudja megállapítani, hogy pontosan mivel van a gond (gumi, futómű ...). Én sem szívesen vennék új gumit úgy, hogy tudom pár ezer után szitálni fog a kormány.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár