849 Doki - Kipufogó - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Helló Motordoki! Honda CBF 500 -am hoz kerestem sportdobot, és találtam a Gannelli típusút. Olvastam hogy egy nagyobb gyár termékét érdemesebb venni, mert azt kifejezetten ahhoz a típushoz fejlesztik. A gyártó oldalán találtam a teljesítménygörbéről egy képet, és a véleményedre lennék kiváncsi, hogy ez inkább csak marketing vagy van benne igazság is? Továbbá ha valamennyire igaz, akkor ezt úgy érték-e el, hogy a karburátor hozzá állították, vagy egy ilyen egyszerü típusnál szerinted ilyennel foglakoztak-e? Nemis a teljesítmény, hanem inkább a hang miatt venném meg, de szerinted ha a karburátort nem állítatom hozzá, mert sajnos itt nehéz jó szerelőt találni, akkor milyen változás várható a nyomatékban és a teljesítményben, csökken-e jelentősen, vagy csak bizonyos tartományban és esetleg valahol nő, ha naggyából kiegyenlítik egymást akkor még megveszem, de ha inkább csak veszteséggel jár akkor inkább hanyagolom. A válaszodat előre is köszönöm! Üdv.: Sanyi


Szia Sanyi !

Való igaz hogy a profi gyártók igyekeznek felhívni a figyelmünket a termékeikre. Természetes hogy azt a teljesítménygörbét teszik közzé ahol a motor a legtöbbet nyújtja. A hétköznapokban ez úgy van hogy ha csak egy végdob kerül rá a motorra akkor alig van valami teljesítmény változás. Szerencsés esetben elhanyagolható lóerő növekedés és minimális nyomaték vesztéssel kell számolni. Az viszont igaz hogy a hang amit kapsz, sok esetben azt az érzést adja, hogy húúúúú de megy a gép.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2009-08-24 06:39:03
2009-08-25 19:25:28

Azt a jó kis gyári dobot lecserélni izére.....

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár