1344 Doki - kétütemű házituning - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Van egy Malaguti XTM 50-es kismotorom,viszont a teljesítménye is nagyon kicsi.Tanácsot szeretnék kérni,hogyan lehetne kevés pénzért egy kis plussz erőt belevarázsolni.Gondoltam a kipufogótuningra,persze a gyári rendszer átalakításával.Az egyik motorkatalógusba olvastam,hogy még katalizátor is van benne,meg folytás.Ezeket simán el tudnám tüntetni,vágás,hegesztés nem probléma,de leírás nélkül nem merek belevágni.Ezek után kell-e a karbiban fúvókákat cserélni,ha igen milyenre?Karbi állítás?Légszűrőcsere?Gyújtógyertya?És milyenre?Segítséged előre is köszi DOKI.Már alig várom,hogy nekikezdjek,mindjárt itt a tavasz.:)


Szia !

Már jó sokszor volt téma ez a "tuning" Ha a motor csak vánszorogva éri el a35 - 40 km/h sebességet akkor feltehetően van fojtás a kipufogó toroknál. Ha szépen folyamatossan elpörög 50 - 60 km/h ig akkor fojtásról nem beszélhetünk.
A tuning egy folyamat aminek szinte soha nincs vége. Ha megcsinálod vagy megveszed ezt, akkor már kell az is, és ha az is megvan akkor már feltétlen kell amaz is ...... és ez így megy míg az összes pénzed rámegy. Na ez még nem is lenne baj, csak a teljesítmény emelésével arányban ( vagy még jobban ) csökken a motor élettartama a megnövekedett igénybevétel miatt. Ha ezt a motort kinőtted, vegyél egy nagyobbat, és gond nélkül élvezd a motorozást.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2010-02-28 19:12:10
2010-03-07 11:32:00

Dokinak igaza van. Legolcsóbb tuning ha nagyobbra cseréled a motort
Minden más tuning összességében a fogyasztás, kezelhetőség élettartam és megbízhatóság rovására megy és még nem is feltétlen olcsóbb.

A fojtás úgy szokott menni a 2T motorokon hogy egyszerűen a hengert úgy méretezik.
Vagyis leginkább karburátor-henger-kipufogó cserével lehetne változtatni bármin is.
Ezeket összehangolni pedig nem egyszerű.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár