277 Doki - Honda CBR600F guminyomás - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Kedves Doki! Szeretném kikérni a véleményed. Egy ’96-os évjáratú CBR600F típusú gépem van. A gyári guminyomást 2,5 (első) és 2,9 (hátsó) barban határozták meg. Tény, így sokkal jobban fordul, de tartok tőle, hogy romlott az útfekvése. Te milyen beállításokat javasolsz? Előre is köszönöm a segítséged. Üdv.: V. Éva


Kedves Éva!

A guminyomást a gyárban HOZZÁÉRTŐ emberek határozzák meg. Lehet hinni nekik. Ha sokat jársz egyedül a motorral, akkor a hátsóban lehet csökkenteni a nyomást 2.5 - 2.6 ig.

Üdv Gumidoki, Pásztóy Tamás
2009-01-29 14:14:36
2009-01-02 21:35:46

Szia!
Szerintem azzal nem vezetlek félre, hogy ha a következőt javaslom:

1. használj a gyártó által javasolt gumit, ennek olyan a profilja, mintázata, ami javítja az adott gép egyenesfutását, és fordulékonyságát. Természetesen a gyártó által előírt hideg guminyomáson.

2. Ha a gyár által javasolt típus végképp nem jön be, akkor azt a nyomást válaszd, ami a választott gumira van írva.

3. ha ez sem segít az előírt nyomástól +/- 0,2 bar-ral térj csak el, máskülönben romlik az úttartás, és károsodik a gumi. előbb engedd le egy kissé, majd fújd picit túl a gyári értéktől. mindkét esetben motorozz legalább 100 km-t az adott nyomáson úgy, hogy megismerd kanyarban, és tempós egyenesben is a gépet. Ha ez sem jó, akkor ne ragaszkodj mindkét kerék azonos nyomáseltéréséhez.

4. lehet, hogy az úttartást a futómű beállításod is hátrányosan befolyásolja. ellenőriztesd, hogy minden rendben legyen.

5. ha mindent végigpróbáltál ugyan azon az útszakaszon és semelyik sem jött be (most eltelt kb. fél szezon, vagy elkopott a gumi) akkor cserélj másik típusú, vagy mintázatú gumira....Soha nem lehet megúnni

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár