2084 Doki - gyenge baloldal? - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Heló Doki! Egy érdekes jelenségre lettem figyelmes a hátsó keréken. Motoromra (CB1300) PilotRoad 2C-t tetettem fel. Le a kalappal előtte, mert túlnyomóan utassal csomaggal, megfutotta a 15000 km-t, ami majdnem duplája az eredeti abroncsnak. Azonban most, hogy elfogyott szemléletesen látszik rajta egy kopás ami szerintem rendellenes, de nem tudom mi lehet a baj. A gumi a bal oldalon kopott el leginkább, kb. a középvonal és a futófelület pereme között félúton. (Mondjuk a függőleges tengelyhez képest 45°-nál.) Ehhez képes a köépvonalon van még rajta vagy 500 km, a jobb oldal ugyanezen részén meg vagy 1000 km. Néztem a keréktengely végének jelöléseit a lengővillán, Nem áll-e ferdén tengely? Látszólag minden rendben. (Gondolom azt is, ha a jelenség ferdén álló kerékből adódna akkor valahol a középrész mellett jelentkezne a kopás nem ennyire az oldalán.) A géppel soha nem pályáztam. Csak túrázok, és a jobbos-balos kanyarok hosszú távon kiegyenlítődnek. Szeretném, ha a következő abroncs "szép szabályosan" kopna, mert gondolom így vannak a dolgok rendben. Szerinted? Üdv:


Örülj, hogy milyen sok kilómétert bírt és MOST cseréltesd ki. Gumi cserénél ellenőrizzék a hátsó kerék beállítását, a lánc "feszesség" pontosan azonos legyen a jobb és bal oldalon. Ha ezzel régebb óta baj lenne a gumi 5000 km-t sem bírt volna ki.
Ha a szép kopás kép a lényeg vegyél valami olcsó gumit, az gyorsan lekopik, talán szebb képpel.
2010-07-22 10:43:25

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár