152 Doki - GSX-R 750 váltó meg az FI! - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Tisztelt Motordoki! A motorom egy GSX-R 750 K8 kb. 4000km-rel. Két problémám is lenne. Az egyik hogy „csattog” a váltóm, néha váltásoknál olyan hangot ad, mint amikor 1esbe rakjuk a motort álló helyzetben, nekem fel se tűnt csak egyik kedves kollégája figyelmeztetett rá! :) A másik hogyha két személlyel megyek és elhúzom 10ezer fölé akkor kigyullad a piros lámpa és villog az FI felirat. Egyedül akármeddig húzhatom, nem csinálja, sőt még két személlyel se ha 10ezer alatt váltogatok. A motor nem áll le, jár tovább, ha leveszem a gyújtást és újra ráadom, akkor már semmi baja. Voltam már szervizbe kétszer, de mindig azt mondták hogy ők nem találnak semmit mert már törölte a hibát a komputer. Önnek van valami ötlete hogy mi lehet a gond? Válaszát előre is köszönöm! D. Csaba


Szia Csaba !

Sajnos a Suzukira jellemző a csattogós váltó. Feltétlen meg kell mutatni szakembernek, és ha Ő úgy véleményezi hogy nem hibás a szerkezet, akkor két dologgal enyhítheted a jelenséget. Egy kicsit testesebb, de az ajánlott kategóriából választott olaj javíthat valamennyit. Továbbá a váltási stílusodon kell változtatni. Tapasztalatok szerínt a minnél gyorsabban elvégzett (fel irányba történt) váltás némileg tompítja a csattogást
Az Fi kontrol, és a piros lámpa nem játék. Gondolom még garanciás a motor, így nem ajánlanám a külsős próbálkozásokat. Én ugyan nem a Jogdoki vagyok, de a garancia kérdése sok esetben problémás tud lenni. Feltétlen márkaszervizbe vinném a motort, és ha ott úgy nyilatkoznak hogy semmi baj nincs, akkor azt adják írásban.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szerizszám élőben 06 20 2556100
2008-09-10 07:33:54
2008-09-11 16:52:27

Köszönöm a választ! A falábam helyett felcsatoltam a motorososat és tényleg kicsit halkabb lett, de azért majd elmegyek megnézetni. Az FI dologra meg azt mondták miután kétszer is voltam ott, hogy ha lesz megint akkor kihívnak valakit a Suzukitól hogy nézze meg, és hogy nem olyan nagy gond ha nem áll le a motor, csak egy pillanatnyi hiba. Mivel Londonban hordom, márkaszervizbe nem félek a "magyar" szerelői hozzáállástól.

Üdv,
Csaba

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár