2133 Doki - FZS600 '03 nehéz indítás - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Hello Doki! Már tavaly kértem a tanácsod ez úgyben, azt tanácsoltad, hogy essen át egy porlasztó tisztításon. Ma elvittem egy Kawasaki szervízbe, megcsinálták, plusz még szinkron és szelepállítás is megvolt. De még mindíg az a baja. A tünetek még mindíg a következők: hidegen is, melegen is nehezen indul. Hidegen, szivatóval pöcre beindul, majd egy másodperc múlva majdnem leáll, dadok egy kicsit, majd ujra felmegy 3000ford. és szépen kiegyenlítődik. Amikor meleg a motorja és megállok valahol, áll egy 5-10 percig, utána alig akar beindulni. Csak egy jópár gázrángatással indul be. Ha nem adok neki gázt, nem is fog beindulni. Biztos vagyok benne, hogy a garázsban lévő erős benzin szag, amit áraszt magából is ezzel a tünettel hozható kapcsolatba. Meg amikor mondjuk egy lámpánál megállok és alapjáraton megy, akkor is kellemetlen, el nem égett benzin szagot érzek. Mintha túl sok benzint kapna. Amúgy megy rendesen, ereje is van, csak marhára bosszant, hogy kiadtam a pénzt és ugyan ott állok, ahol eddig. Különben tavaly vettem 4600km-el és most van benne 16500km. Már akkor ezt produkálta, tehát kb. 12000km óta semmi változás. Amikor megvettem, gondoltam a sok állás (6évesen 4600km.) miatt csinálja ezt. Mi a tanácsod, mit tegyek annak érdekében, hogy szépen induljon? Még valami, hátha segít: ha meleg motorral leállítom, és rögtön újra indítom, azonnal beindul, pöcre, mintha csak egy új motorról lenne szó. Türelmed és válaszod előre is köszönöm! Tisztelettel, Etienne


Szia !

Nem tudom melyik szervizbe vitted a motort, de nem is akarom tudni. A leírtak alapján nem nagy a baj. Egyszerűen csak lelkiismeretesen és figyelmesen kellett volna dolgozni a szerelő úrnak amikor a porlasztó tisztítást végezte ! ??
Egy vagy akár több porlasztónál nem zár jól a tűszelep. Ennyire kevés km - nél ez csak elpiszkolódástól lehet. Most is csak azt tudom ajánlani hogy keress egy megbízható szerelőt (nem feltétlen márkaszerviz ) és addig egy fillért se fizess míg a motor nem tökéletes.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2010-08-24 07:13:11

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár