706 Doki - Futómü 2 - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Tisztelt gumidoki!! Köszönöm a válaszodat de a problémám még mindig fenn áll! Én az egyenes futás problémájára gondoltam de a válaszod alapján nem az lesz a hiba forrása. leirnám a tünet együttest hátha tudsz segíteni. Első kerekemet 2 gumishoz is elvittem centiroztatni mert az elsőben nem igen biztam, ők azt mondták a kerék OKÉ. 80 kmh alat alig érezhetően szitál az eleje nem húz semerre 140 körül csak kanyar érzékeny amugy oké, 165 felt normál gázon teljesen beszitál de ha vissza váltok és felső fordulat tartományban tartom a mocit megint oké 190-ig. Motorféknél viszont teljes halálfélelem 165-ig. Nem tudom, hogy mi lehet a baja!! Igen nehéz normális megfizethető szakit találni mert mindenki arra hivatkozik, hogy 30 éves motornak ilyennek kell lennie í(szerintem nincs igaza)és még egy ilyen problémás motort megcsinál addig 2,3 normál motorral is végez és ugyebár a megélhetés.!!!!! Honda GL 1000 78-s évjáratú a verdám és teljes felujításon eset át. Lehet, hogy benéztem valamit az összerakásnál de mi lehet az??? Elöre is köszönöm!!


Nem ismerem ezt a típust, de a fizika törvényei szerint van néhány tippem.

Ha egy adott sebességen a futómű szitálás a motor fordulatszámától függőn van vagy nincs, akkor annak SEMMI köze a kerékhez vagy a futóműhöz. 170-nél a kerék adott fordulszámmal pörög. Ennek kiegyensúlyozási hibája nem függ attól hányadikban van a sebességváltó. Bizonyára a motorban forgó alkatrészek kiegyensúlyozásával van baj. Ha a motor pl. 6000-es fordulaton vibrál, 7000 felett nem vibrál. Ahogy motorféknél folyamatosan csökken a fordulatszám, folyamatosan nő az érezhető vibrávió, mely a nem keréktől és nem a futóműtől ered. A forgó alkatrészek vibrációt okozó képessége, az okozott vibráció mértéke nem növekszik a fordulatszám növekedésével, tehát az teljesen normális, hogy a fordulatszám emelkedésével a vibráció megszűnhet, megszűnik. Nem tudom mennyire volt szétbontva a motor, de valamely forgó alkatrésszel gond van. Az lehet sok minden: főtengely, kuplung kosár, dinamó, (generátor) sebeség váltó.

Amikor állóhelyzetben "kövér" gázt adsz bizonyára érezhető vibráció a kormányon. Ha akkor nem, akkor a sebesség váltóban lesz valami gond.

Üdv: Gumidoki, Pásztóy Tamás
2009-06-26 14:05:50
2009-08-22 22:49:06

Kicsit megkéstem a véleményemmel, de:
Nagyon jól emlékszem, valamikor a 80-as évek legelején az Autó-motor című, akkor még igen jó lapban volt egy cikk a GoldWingről. Volt szép nagy kép is róla, az évekig kint volt a szobám falán, azért is emlékezetes.
A cikk arról szólt, hogy átalakításokon esett át a Goldwing, mert Németországban több baleset történt autópályákon, amit a motor instabilitása okozott, egy meghalt srác szülei be is perelték a Hondát.
Lehet, hogy Te is ezt kaptad ki?
Talán az Autó-motornál elő tudnák keríteni a cikket.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár