621 Doki - Fullad - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Tisztelt motordoki! Nekem 08-as CBR 600RR motorom van és terhelésnél a hirtelen gázadást csak 30%-ban tudja követni utána megfullad, és mikor lassan vissza engedem a gázt akkor gyorsul. Egyszerűen terhelésnél nem akar kipörögni, 235-nél többet nem tud menni 5. fokozatban 13200-nál nem pörög tovább. Diagnosztika vizsgálaton voltam és minden rendben van. Viszont néhány szerviz azt mondta (nem Honda), hogy valószínű a benzinnyomás lehet a probléma és a nyomásszabályzó szelep az ördög a rendszerben. A "probléma" az, hogy a motor garanciális és ezt nem a Honda szerviz mondta. A kérdésem az, hogy mit javasol és elképzelhető, hogy a benzinnyomás a probléma? Hol található a nyomás szabályzó és elektronikusan is vezérelt? Előre is megköszönném a válaszát! Üdv. László


Szia László !

Természetesen lehet hibás a nyomásszabályzó, csak nem értem hogy neked mi dolgod a hibás alkatrésszel. Ha jól olvasom, akkor ez egy garanciás motor. Beviszed egy Honda márkaszervizbe, és ők orvosolják a problémát. Már azt sem értem ha garanciás a motor, akkor miért viszed márkafüggetlen szervizbe.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2009-05-26 07:11:19
2009-06-16 11:43:07

Hy László!
Remélem tudok segíteni, egy kicsit körbe érdeklődtem mestereknél ezzel a típussal kapcsolatban. Általában két dolog szokott rosszalkodni 1. TP szenzor (fojtószelep érzékelő) 2. Benzinszivattyú. A benzinnyomás szabályzó egybe van építve a szivattyúval ami a tankban helyezkedik el.
Sok sikert!

2009-05-26 14:25:53

Sajnos az ilyen jelenséget ami diagnosztikával nem bizonyítható, a szakszervizek előszeretettel passzolgatják (tisztelet a kivételnek), mivel összetettebb dolog, mint a hibatároló kiolvasása. Ha ennek ellenére sincs megelégedve a tulaj a motorral, jogi útra terelik a dolgot. Én ezért is szervizeltetem Ausztriába a motoromat, nem is igazán a szerviz háttérrel vannak a problémák, hanem a műszaki intelligenciával. Ez az én saját tapasztalatom. Sok sikert Lászlónak! Én megértem, hogy miért írta azt, hogy "az a probléma , hogy garanciális".

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár