85 Doki - Féktárcsa - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Tisztelt Motordoki! Abban kérem a segítséged, hogy a féktárcsa kopáshatárát mennyire vegyem komolyan? Egy ZX9R-ről van szó, az első pár már elég rongy állapotban van, jó bő milliméteres válla van, a gyári kopáshatár 4,5mm, hát ez olyan erős 3mm vastag lehet. Kicsit hullámos is már a kopás miatt. Engem idegesít, de többen is azt mondták, hogy ne foglalkozzak vele, nem kell azt cserélni, mert baromi drága egy első tárcsa és úgy sem használom én versenyzőként, nem kap olyan terhelést, hogy baj legyen. CSak én tartok attól, nehogy egyszer olyan helyzetben robbanjon szét a tárcsa a hőtől, amikor fékezni kéne keményen. Tudom, hogy az ilyen alkatrészek túl vannak méretezve jelentősen, de mit tanácsolsz, mit kezdjek vele? Cseréljem? Ha igen, akkor biztos, hogy a 54 ezer forintos gyárit vegyem, vagy 55 ezerért párban utángyártottat? Gondolom itt is érvényes az olcsó húsnak híg a leve elv, de az igazság az, hogy nincsenek most százezreim arra, hogy féktárcsát cseréljek, de használni is szeretném a motort, viszont a nem tartom biztonságosnak. Talán az új utángyártott nem fog elfutni 60 ezret, mint egy gyári, csak 35ezret, dde azért csak biztonságosabb, mint a jelenlegi szétkopott. Jól gondolkodom, vagy ne foglalkozzak vele? Válaszod előre is köszönöm!


Szia !

Előszőr is "üdvözlöm" azon ismerőseidet akik azt mondják hogy ne foglalkozz a dologgal. Ha netán szájra esel a nem megfelelő fékhatás miatt, majd a nagytudásúak azt mondják, hogy jól elbénáztad a dolgot. Ez fék ! igen ! foglalkozni kell vele ! Ha nem tudod megvenni a gyári tárcsákat, akkor vedd az utángyártottat és válassz hozzá nem túl kemény fékbetétet. Nem hinném hogy az élet százezer forinton múlhat.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervízszám élőben 06202556100
2008-07-22 07:33:49
2008-07-20 15:30:51

Helló szerintem jól gondolkozol mikor azt a szempontot veszed előre hogy még ha pénzbe is kerül de biztonságosabb egy utángyártott mint egy szétkopott féktárcsa!!Én is szenvedek a pénzhiánytól és sajna az én féktárcsám is cserére szorul pedig kopva nincs csak a stiftjeim csörögnek de szét kell nézni és legrosszabb esetben puhább fékpofákkal talán többet bír az utángyártott féktárcsa is!Sok sikert

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár