222 Doki - Diagonál,vagy radiál? - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Tiszteletem! Kinéztem magamnak egy első gumit,de diagonál...az motornál is annyira gáz,mint autónál? Itt is mindenképpen radiál a jobb? CB 400-as Hondáról van szó,tahát nem lábtartócsiszoláshoz kellene. Elöre is köszönöm a választ! Fuxy


Motorgumiknál teljesen normális hogy sok méret még csak diagonál kivitelben létezik. Bizonyára abban a mértben, melyet választott nem létezik radiál gumi, csak diagonál.
Ami motorján eddig volt talán az is diagonál volt.

CB400-on több féle méret lehet, melyik méretről van szó?
2008-11-10 09:57:49
2009-01-02 21:20:55

Szia!

Utánanéztem: Az adott méretben kapható radiális, és diagonál abroncs is. Sebességindexben nincs jelentős különbség (pár alulmaradó diagonáltól eltekintve) árban viszont a legolcsóbb radiált kapod a Michlein diagonál áráért.

2009-01-02 21:13:39

Szia! A Radiál gumi csak nagy terhelésnél (azaz nagy sebességnél) jobb, mint a diagonál. A radiál gumiban úgy vannak a szálat elhelyezve, hogy a nagy fordulaton pörgő gumiabroncs formája ne torzuljon. Ez drágább gyártási eljárás. A CB400 nem tudom mekkora sebességre képes (illetve mekkora sebességgel használod) de a gumira fel van tüntetve hogy mekkora a maximális használati sebessége, amit tartósan kibír. Ha ez nem kisebb, mint amennyivel a géped tud menni, akkor nyugodtan használhatod. A sebességindexet a méretjelen tűntetik fel P=150..Q, R, S, T, U=200 km/h, H=210, V/VB 240 km/h-ig, W 270 km/h-ig, Z 240 felett. A CB400-asod szerintem max. 180 km/h-t megy, és azt sem használod tartósan, mivel naked konstrukció. szerintem a diagonál neked megfelel, bármilyen sebességi osztályba is sorolták.

2008-11-12 19:11:05

Elöl 110/70-es..és ez egy Michelin Pilot Active F lenne.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár