326 Doki - ContiRoad Attack - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Üdv! GSX1400-es motoromon aktuális a gumicsere-úgy tervezem,hogy Conti Road Attack-ra állítom a technikát.Kényelmes,esetenként tempósabb túrázás,néha kellemes döntögetés a Mátrában-ez a program...Egy kollégám ilyen gumit használ-igaz,hogy CBR 600-on.Nagyon elégedett,szerinte kellő tapadás mellett magas futásteljesítményt lehet kihozni ebből a típusból.Árban a prémiummárkák alá pozícionálható-az igazán szerencsések kivételével ez sem elhanyagolható tényező...Szeretném mielőbb olvasni véleményedet! mOtoros üdvözlettel: Józsifater


Üdv Józsifater!

Motorod egy igen nagy darab, súlyos, nehezen terelhető jószág. A választott gumi pedig a legolcsóbb, nem véletlenül.

Megéri a pár ezer forint megtakarítás ha sokkal nagyobb lesz a bukás kockázata? Ha kanyarban fékezéskor majd felegyenesedni akar a motor, ezzel veszélyeztetve a biztonságos kanyarodást azzal a "pici" motorral?
Tudsz majd esés nélkül korrigálni ilyet esetben?

Én a gyárilag szerelt gumi márkánál maradnék.
Üdv: Gumidoki
2009-01-29 11:31:43
2009-01-23 20:59:45

Szia!

Én CBF 600-on Conti Force-t használtam, ez keményebb keverék (?) és kicsit más profil. Semmi gondom nem volt vele, a hegyekben simán megjátattam az oldalát. Viszont gyorsan öregszik, és hamar (7000 km) kockára kopik.

Sokan szidják, állítólag hulladék keveréket használ a Continental.
Nekem az elsőt nem kopás miatt kellet cserélni, hanem mert elöregedett.

Egy fórumon olvastam, hogy a Road Attack is szitáltatja az első futóművet, a Force nekem szintén így tett, de ez szerintem vázgeometria függő.

Jelenleg viszont nem ezt a márkát választom.

Ha a conti gumi mellett döntesz, ajánlom a Strauszgumi-t
Remélem segítetten

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár