288 Doki - CBR 929 RR-megmagyarázhatatlan problénákkal - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Adott egy 929-es RR. Egy csomó megmagyarázhatatlan próbléma van vele. Mit csinálhatnék vele? 1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/Gyertyacsere elott is ez a henger csinálta. 2.:PL. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz. 3.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor szintén leesik a fordulat/majd be döglik/.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál /csak akkor csinálja,ha balra döntöm a motrot / 4.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/ --Gyertyák újak /NGK Iridium/ --szelephézag rendben --Kompresszió rendben --légszűrő új --számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez. --injektorok szinkronizálva --tartály teljesen tiszta --az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné. HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele.


Szia !

Na ! Neked is azzal kezdeném mint egy régebbi kérdezőnek. Andersen bácsi már rég meghalt, így a csodák világának is vége. Olyan azért nincs hogy minden jó és a motor mégsem megy. Valaminek lenni kell és van is.Nem tudom és talán nem is fontos, - vagy mégis? hogy melyik Honda szervizben volt a motor, de azért egy márkaszerviz szerelőjének azt a bizonyos hibát ki kellett volna derítenie.
Azért azt ugye nem várod el tőlem, hogy így látatlanban megmondjam azt a megoldást amit a Honda szerelője úgy sem tudott hogy a keze alatt volt a motor. Ajánlom hogy keress egy olyan szerelőt, aki vagy nagyobb tudással, vagy nagyobb lelkiismeretességgel rendelkezik.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2009-01-06 07:37:21
2015-08-07 19:06:48

Szia. Érdeklődnek hogy sikerült e megtaláltam a motor hibáját?

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár