1534 Doki - CBR 1000RR injektor rángatás - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Szia Doki! Van egy CBR 1000RR-em úgy 2500km-nél elkezdett rángatni, eleinte csak a fordulatszám tartomány egy bizonyos részében, de most már elég széles tartományban elterjedt. A motorom garis és ezzel a panasszal többször jártam a szervizeket, de ők azt mondják, hogy ez sajátossága. A diagnosztika szerint minden rendben van és a nyitási idők is rendben vannak, azonban "egyes" befecskendező szelepek nagyon zajosan működnek és indítás előtt amikor feltöltöm a rendszert és nem indítom be, utána azonnal benzinszagot érezni. Ezért én stethoscope-os vizsgálatnak szeretném alávetni. Kíváncsi lennék a véleményedre-tanácsaidra. Érdeklődnék, hogy nem tudsz olyan szervizt akinek van ilyen műszere, mert a Honda ezt nekem nem fogja megoldani én ebben tisztában vagyok. Köszönettel: Laci


Szia !

Arról lebeszélnélek hogy egy garinciális motort külsős szervizben javíttasd. Ezzel akár a garanciát is elveszítheted. Ha már több márkaszervizben sem oldották meg a problémát, akkor ajánlom hogy keresd fel a Honda központot Budaörsön. A műszaki részleg vezetője egy igen segítőkész embere a Hondának. Ő biztos segít a probléma megoldásában.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2010-05-13 16:53:53
2010-06-10 14:30:20

Laci ne hagyd magad! Hasonlóképpen jártam én is egy yamahával, majd a gyárnak írtam egy levelet, hogy képtelenek megcsinálni a motort. Másnap felhívott a yamaha és kettő napon belűl készen lett a motor. Érdekes mi?

2010-05-18 11:28:09

Még egy tanács! Ha valami baj van a keverékképzésben a keverék-összetétellel, azt a gázelemzésből származó lambdaérték-számítás egy intervallumon belül megtudja követni. Szokásos értéke az un. szabályzott keverékképzésnél 1,00 (+-0,03), ha baj van a keverék összetételével ez az érték kb. 0,7 (+-0,3). Ezt multiméterrel, oszcilloszkoppal megtudjuk vizsgálni, azonban tudni kell melyik szondavezetékpárok között kell feszültséget mérni és a fűtés áramát hol nézzük. (Esetleg ha a szerviz a saját méréseihez nem enged oda.) Én úgy gondolom nálad keverékképzési problémák vannak és a "lambda tiltakozik", és ezt érzed.

2010-05-14 22:41:12

Laci! Figyeld majd meg nem tudom tapasztaltad már, hogy az injektor rángatást a szerviz próbálja a meghajtólánc egyenetlen nyúlására vissza vezetni. Ilyen esetekben soha ne hagyd ott a motort mert tenni fognak azért, hogy így alakuljon. Venni fogsz egy új láncszettet és elhitetik az ügyféllel, hogy ez okozta a rángatást. Csak a profit a lényeg! A másik, hogy mi nem érzünk semmit vagy ez a motor egyik sajátossága. A fogyasztóvédelem sem megoldás, nagy bürokráciában élünk ez az első terület amit kiépítenek.

Sok sikert!

2010-05-14 20:33:46

Tisztelt Lázár Tibor!

A Honda Hungary és a Honda szervízhálózatának a reklamáció kezelése kiforrottabb, mint a Hondának a rendszere. Sőt! Volt olyan szerviz, ahol a gyári specifikációknak is ellentmondtak.

Szia Laci!

Ha már megelégelted a Honda szervizhálózat hozzáállását, akkor keresd fel a:

Motorradklinik Graz
Triesterstrase 391

Tel: 043 316 243330
office@motorradklinik.at

2010-05-14 07:50:42

Szerintem írj egy üzenetet Motec nevű felhasználónak, ő nagyon ért a Hondákhoz, talán tud segíteni!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár