1755 Doki - BMW R1100S - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Szia Doki! Az alábbi motornál (BMW R1100S 2000-es évjárat) olyan jelenség következett be mely igen nagy fejtörést okozott, eddig eredménytelenül. Segítségedet szeretném kérni az alábbiakban. Hibajelenség: A motor hidegindításkor pöcc-röff indul megfelelő normál módon. Ahogy melegszik a motor, kb. 10-15 perc elteltével, elkezd ingadozni az alapjárat elég látványosan (beremeg a motor), s a jobb oldali henger kihagy, van olyan pillanat, hogy le is áll. A gyújtókábel a pipával együtt már cserélve lett, gyújtógyertya is, jeladó kitisztítva, szinkron beállítva, gyújtás stroboszkóppal kimérve itt tapasztalok eltérést a jobb oldali henger hátrányára. Én gyújtótrafóra gyanakszom, de sajnos ezt kimérni nem tudom, ellenben egy japán motor trafóját egy kis ideig ráraktam (kb.fél perc és leállt magától a motor) de ez alatt az idő alatt gyújtás jel jó volt. Mind ennek ellenére mégis bizonytalan vagyok, mert a trafó és a jeladó is okozhat hasonló hibajelenséget. Tanácsodat, segítségedet előre is megköszönöm. Üdv.: Marton Andy


Szia !

Csak érdekessegként - a közelmúltban volt egy hasonló esetem, igaz az V2-es volt de annak nincs jelentősége. A hibajelenség ugyan az volt mint a Te esetedben. Ott széthúztam a generátor csatlakozóját és a betegesen járó henger egycsapásra megjavult. Na ott is lehetett gondolkodni hogy mi is a helyzet.
Na de vissza a lényegre. Ajánlaám hogy ne idegen trafóval próbálkozz, hanem a két saját trafóját cseréld át. Ha a hiba áttevődik a másik hengerre, akkor nincs miről beszélni tovább. Ha a hiba a csere után is marad a jobb oldali hengeren, akkor jöhet a jeladó vizsgálata. Ezt egyszerűen egy szakadásvizsgálóval végezheted. Megjegyzem nem hinném hogy a jeladó lenne a bűnös, mert az akkor kihatna a másik hengerre is. Ha a trafók átcserélése után nincs eredmény, hívjál fel és adok egy mobilszámot, ott egy a motorvillamosságban igen! profi barátom fog jelentkezni.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2010-07-02 06:06:09

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár