130 Doki - Bandit 250 - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Tisztelt Motorrevü Szerkeztőség! Szerencsés tulaja lettem egy Suzuki GSF 250 Banditnak. 93-as évjárat. Sajnos nem sokmindent találni róla az interneten. Nagyobb testvéreiről több anyag van. Tudnátok valami tesztszerűséget, bemutatót, vagy bármi okosat mondani? Tudom nem egy mai csirke, de nagyon szép, és nem egy vaddisznó amit nem lehet kordában tartani. Lightos motorozáshoz vettem. Köszönök bármi megszólalást.


Szia !

Gratulálok az újonan vásárolt mocidhoz ! Sajnos én sem rendelkezem sok adattal ehhez a típushoz, de ha konkrét bajod lenne vele akkor természetesen megpróbálunk segíteni.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervízszám élőben 06202556100
2008-08-20 08:47:23
2008-08-21 22:38:14

Szia Motordoki!

Végülis, eddig semmi baj nincs vele. Óra szerint 47000 van benne, ami hihetőbb, mint egy 15000-et mutatós Bandit. Korához képest hihetetlen jó állapotban van. Külsőre biztosan. Belül már nem tudom. Mikor kéne vezérműláncot cserélni, vagy szelephézag állítani? Szerintem egy picit "csörgős" a motor. Már sokakkal beszéltem, és mondták, hogy nem gáz, a lánc nem szakad, stb...ha most jó, akkor ne nyuljak hozzá csak mert "csörög". Valaki azt mondja, hogy nem tesz neki jót a sok magas fordulat, mert kis dugattyúi vannak, mások azt mondják, hogy pont bírja, mert kicsi alkatrészek, kicsi súlyerők. Szóval nem tudom. Menni megy rendesen. Túrára volt inkább használva, nem gyorsulni. Komppresszió kimérve, optimális, karbik zinkronizálva, füst nincs semmikor se. Legutóbb a nejemmel ketten ültünk egy kis kanyarvadászatra, és akkor 4körüli volt a fogyasztás, bár nem zúgattam agyon (5-8000 között). Nem is hajtom agyon, mert nem akarom idő előtt eldobni. Nem kell nekem nagyobb. Inkább ezt "javítgatom" ha kell. Ezzel van egy kis stop, nem mész 200zal. Én (mi) túrázni használjuk, vagy én néha ügyeket intézni, ha jobb idő van.
A futóműve nem a legkedvesebb nekem, mert mikor 2-en ülünk rá, a hátulja nagyon lemegy. Az előfeszítést maximumra tettem (7es), de így se ász. Lehet, hogy csak ennyi, mivel ez kis motor? De a hátsó teló mintha gázos lenne. Hogy működik az? Más. Az első kerék felől (bár nem 100%) olyan búgás jön, mint egy Uaz difi. Főleg gyorsításkor hallom, de gondoltam már a váltóra is. Lehet hogy hozzátartozik, de alacsony tempónál 6. sebességről gyorsítva kicsit krepeg valami. Ez lehet hogy csak a vezérműlánc, vagy szelepek, és azért hallom, mert olyankor nagy a karbitorok nyílása. Én csak találgatok.
Egyelőre ennyi. Bocsánatot kérek káoszért. Köszönöm a válaszokat ha van .

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár