385 Doki - Alapgáz problémák - Motorrevü
hirdetés
Bookmark and Share

Szia Motordoki! Két hete vettem egy 2003 évjáratú FZS 600 Fazer-t. Még nem cseréltem ki olajat, gyertyát, szűrőket sem rajta, ám a gyertyákat megpucoltam, habár viszonylag tiszták voltak. Az a bajom, hogy amikor már lassan bemelegedett és a hideg gyújtást visszatolom, akkor ugrál az alapgáz. Egyszer fennt van 1200ford. körül, pár másodperc múlva meg lemegy 900-ra és majdnem leáll a motor, sokszor le is áll. Amikor már majdnem leáll és egy kicsit ráhúzom a gázt akkor meg alig van ereje visszaéledni és köhög is, meg lövöldöz a kipufogón. Olyan mintha fals levegőt szívna valahol, vagy mintha a gyujtás mennt volna el. Azt kell tudni róla hogy 4650km. van benne (óra szerint). Nem tudom az előző gazdni hogyan kezelte, vagy tartotta karban. Más minden jó állapotban van rajta. Amikor indítom, akkor nagyon szépen beindul elsőre. Kicsit feltekertem az alapgázt, de akkor is azt csinálja, hogy lemegy nagyon kis fordulatra, utána meg vissza eredetibe. Mit javasolsz? Talán karburátor szinkronizálás segítene rajta? Vagy talán bekéne állítani az úszókat a karburátorokban? Mert olyan friss benzin szag is van amikor megy a motor. Nem tudom mit tegyek vele, lassan itt a szezon. Köszi előre is a válaszodat. Etienne


Szia !

Nem tudom ki hogy van vele, de ha én veszek egy használt motort szeretem tudni hogy mire számíthatok. A meglévő hibajelenség csak ösztönző arra hogy rendbe tedd az egész motort. A gyertyákon jellemzően nem látszik semmi (egészséges motornál) amikor tönkremegy. Meg van határozva hogy mennyi időnként kell cserélni őket. Ha nem tudható az előző csere ideje, akkor a meglepetések elkerülése érdekében újakat kell beszerelni.A Te esetedben feltehetően a porlasztók elpiszkolódása, esetleg tűszelep kopás okozhatja a hibát. Hogy ez melyik hengernél van az könnyen kiszűrhető. A motor beteges járása során mérni kell a kipufogó csövek hőmérsékletét. Amely cső hidegebb a többitől, ott a baj. A hőkülönbség annyira nagy hogy jól érezhető akár kézzel is, csak vigyázz !!! mert nagyon melegek a jól működők. A megoldás egy alapos tisztítás, aminek ki kell terjednie az összes porlasztóra. És végül az említett szinkronizálás is szükséges.

Üdv Lázár Tibor a Motordoki - szervizszám élőben 06 20 2556100
2009-02-12 06:14:26

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Téma*
E-mail*
Kérdés*
Kategória*

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár